Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt her siden unga var 10/11år og da var det venner av unga. De ble kjørt rundt siden vi bor på bygda. Da fylte vi en brød pose med kjærlighet,  2 sjokolade biter, 2 skum godteri og 3 kjeks, som vi knøyt som de fikk. 

Hadde vi bodd at det kom folk så hadde jeg tenkt 1 til 2 ting

Anonymkode: cffc3...e03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gir 2-3 ting per barn. De får heller ikke plukke selv, for det tar så lang tid når de skal grave rundt i bollen. 

Anonymkode: c5003...af5

AnonymBruker
Skrevet

Beklager avsporing, jeg regner med at dere som ikke tillater besteforeldre å gi så mye som en liten bit melkesjokolade til barnebarna holder barna deres innendørs på Halloween? 

Anonymkode: 883aa...faa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Null. Hele halloween er noe forbasket tillært tull og ungene får nok sukker hele resten av året. 

Anonymkode: 525fb...6bf

OK Karen.

Anonymkode: 176c2...764

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

OK Karen. Anonymkode: 176c2...764

Så når en ikke har noe fornuftig som angår saken å si, så må en kalle folk for Karen? Fordi de har en annen mening enn en selv? 👎

Anonymkode: 525fb...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

her har det aldri vært halloweenbjeg kjøper en kålrot og spiser den selv tenker jeg.

Anonymkode: eb9d3...270

*Halloweenbarn*

Anonymkode: eb9d3...270

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, kjøpte en stor pose til Halloween-priser og spiste opp alt selv. Dermed bidrar jeg til kommende generasjoners helse 😊:sjokolade:

Anonymkode: 69b24...8c1

Skrevet

Her kan det fint komme 100 stk. noe jeg synes bare er hyggelig, men det er en godis per unge. 

Vi bor i et rekkehus område og ungene får mer enn nok godteri om de får 1 godis per sted. 

Jeg bruker også ha noen ballonger, tattoeringer eller noe sånt i bakhånd. Så da kan de velge det eller godis.

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ting er helt normalt når man får så mange på døra.

Anonymkode: 747a4...fe2

Skrevet

kjøpte inn 2.5kg, får se hvor langt det holder.

AnonymBruker
Skrevet

Her varierer det veldig hvor mange som kommer, alt fra 5 til 70, så de får én ting hver. Kunne sikkert gitt to, for jeg har fortsatt igjen fra både i fjor og forfjor, får stase på at det ryker i år. Blir helt gal av den ringeklokken som går og går, nesten fristet til å bare sette ut bøtten, så ungene kan slåss om det seg imellom. 

Anonymkode: 5f680...4e1

AnonymBruker
Skrevet

2-3 ting til hver, og jeg deler ut. Det kommer som regel 15 - 25 barn hit. Jeg skjønner godt at dere som får 100++ barn på døra gjerne gir kun en ting til hver. De stedene det kommer så mange på døra, bor man vel gjerne såpass tett at barna rekker å besøke temmelig mange i løpet av en kveldsstund. Dermed får de sikkert ganske mye godis likevel :) 

Anonymkode: ee2a8...dd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg velger små godiser typ FOX, slikkepinne, liten melkesjokolade (Den minste) osv så her er det to til hver.. 

Anonymkode: b6cbf...e64

Du tenker sånn 15kr eventyrsjokolade? Eller kjærlighet på pinne til 4-5kr pr? og tilsvarende. 
Og at ungene får 2 ting hver. 
Det blir da sånn ca 15-20kr pr barn i godteri. 

Da antar jeg at det ikke 100-150 unger som kommer på døra hos deg.  for det å bruke flere 1000kr på at andres barn skal få godteri, i tillegg til at du skal bruke flere timer en kveld på å åpne og lukke ytterdøra og dele ut godteriet, det tenker jeg de færreste gidder. 

Vi har brukt max 350kr på godteri, og da koster hver ting max 3 kroner. og gir stort sett ut 1 ting til hver. Kan gi ut 2 når kvelden begynner å nærme seg slutten, om vi har mye igjen. 
I perioder rekker vi knapt å lukke døra mellom gruppene med barn som kommer. 

Anonymkode: 7a77c...913

• Liker 1
Skrevet (endret)

Unga som ringer på her får velge to (innpakket) godteri hver. Mine barn går samme runde som de andre barna i området og de får mer enn nok godteri.

Endret av Cam03
AnonymBruker
Skrevet

De får to ting hver seg. Jeg deler ut. Jeg har kjøpt en boks i Sverige + en stor pose fruktkarameller. Det ble ca 150 kr. Det kan fort komme opp mot 100 barn hit. Jeg slår av lyset når det er tomt

Anonymkode: c7d13...cf3

Skrevet

Har bare to barn i "Halloween-alder" i nabolaget, de får 2-3 ting hver. Bor så langt fra sentrum at ingen andre gidder å komme hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...