Gå til innhold

Jeg er like blond som Mette Marit, men jeg er helt naturlig blond

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

b1033ee3e4e6349de146343cc2b1e055?accessT

Anonymkode: bda40...6ba

Shit. Så mørkt hår?? Mye finere med sitt blonde hår ja. Ser ut som en isprinsesse fra Frozen med blonde lokker. 
Her ser hun helt ordinær ut spør du meg. 

Anonymkode: 23e79...e44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er like blond som Mette Marit, men du er naturlig? Mener du Mette Marit har fake blondt hår?

Altså MM er veldig lys, men ikke naturlig platina blind. Se på bildene av henne rundt den tiden hun ble offisielt sammen med Håkon, 

Anonymkode: c5c8f...b76

AnonymBruker
Skrevet

Ser mer ut som lyset gjør henne mørkere. Hun er ikke såå mørk her: IMG_2476.jpeg.b4e62ee685d0b4c17d70720e533c272b.jpeg

Anonymkode: d8252...5de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo MYE penere enn det hun har i dag!🤩

Anonymkode: 15e73...79f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er jo MYE penere enn det hun har i dag!🤩

Anonymkode: 15e73...79f

Ikke enig. Det krittblonde håret gir henne et sexy look. 
Se fra sist nå fra middagen på slottet i forbindelse med stortingsåpningen. Et blikkfang er hun. Så vakker. 
83766107.webp?imageId=83766107&x=0.00&y=

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig. Det krittblonde håret gir henne et sexy look. 
Se fra sist nå fra middagen på slottet i forbindelse med stortingsåpningen. Et blikkfang er hun. Så vakker. 
83766107.webp?imageId=83766107&x=0.00&y=

Veldig fin farge på det, hun begynner å bli hvit i håret som sin mor. 

Anonymkode: df896...094

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ser mer ut som lyset gjør henne mørkere. Hun er ikke såå mørk her: IMG_2476.jpeg.b4e62ee685d0b4c17d70720e533c272b.jpeg

Anonymkode: d8252...5de

På det siste bildet har hun startet prosessen med lysning. Det var en plan over noen år for å gradvis bli lysete. Du ser på røttene mot hodebunnen at håret er farget lysere. Det mørkeste håret er absolutt mest kledelig til henne.

Anonymkode: e37c0...fb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 12.42):

Jeg har nesten blitt lysere med årene. Hva skyldes dette og er det stygt når man er så blond? Jeg har blå øyne og lys hus.

k48

Anonymkode: c2e18...566

Er vel litt gråskjær i det da. Det er jo ikke stygt. Det er heller ikke stygt med lyst kjønnshår for den slags skyld, men det er jo irrelevant. Du har jo bare et flott nordisk utseende. 

Anonymkode: d8458...396

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 12.49):

Hårfarge er genetisk.

Om det er stygt? Neppe. Du er imidlertid alt for voksen til at du burde ha slike bekymringer, det er noe å jobbe med. 

Anonymkode: 07160...3aa

Enig i dette. Du er for voksen. 

Anonymkode: d8458...396

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Veldig fin farge på det, hun begynner å bli hvit i håret som sin mor. 

Anonymkode: df896...094

Helt enig, og fint å se at hun lar sitt grå hår bli synlig. Mange kvinnelige kongelige farger håret sitt, inkl. dronning Sonja, Silvia osv., men Mette Marit har sitt naturlige hår, bare lysner det litt.

AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (6 minutter siden):

Helt enig, og fint å se at hun lar sitt grå hår bli synlig. Mange kvinnelige kongelige farger håret sitt, inkl. dronning Sonja, Silvia osv., men Mette Marit har sitt naturlige hår, bare lysner det litt.

Det er ikke naturlig hvis man lysner det.

Anonymkode: 6056a...37a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blonde har alltid blitt ansett som vakrere, så du kan slappe helt av 😊

Anonymkode: 71ab1...b4d

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (På 28.10.2025 den 14.31):

Så koselig du er 🤪🫣 Jeg tenker alle mennesker er vakre 🥰 Jeg kan være helt med på at noen får en til å se litt ekstra på seg, men alle har noen vakkert med seg. Enda til gode å møte noen som ser ut som er burugle, men møtt flere som nok føler de ser sånn ut 💗 

En må velge å se det vakre. Det er rett og slett et aktivt valg 😊

Det hørtes ut som om du automatisk kobler nordiske farger til vakker, og det stemmer ikke. Det er trekk som avgjør om man er pen, men jeg er selvsagt enig med deg i at man må prøve å se det vakreste i alle.

Anonymkode: ce01c...ba9

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er ikke naturlig hvis man lysner det.

Anonymkode: 6056a...37a

Nei, men det er ikke mye hun har lysnet det, det grå er det absolutt mest av. Ved å farge det forsvinner alt det grå.

• Liker 1
Skrevet

Naturlig blond er ikke stygt. Bleiket til platinablondt er stygt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 17.47):

Shit. Så mørkt hår?? Mye finere med sitt blonde hår ja. Ser ut som en isprinsesse fra Frozen med blonde lokker. 
Her ser hun helt ordinær ut spør du meg. 

Enig i det. Hun så litt grå ut med det håret. Hun kler mye bedre det nesten hvit-blonde håret hun hadde på bildet over her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det hørtes ut som om du automatisk kobler nordiske farger til vakker, og det stemmer ikke. Det er trekk som avgjør om man er pen, men jeg er selvsagt enig med deg i at man må prøve å se det vakreste i alle.

Nei jeg kobler ikke nordiske farger til automatisk vakker. Jeg sier også gjelder andre farger. Jeg mener alle mennesker er vakre, inkludert de som har fått grå hår. Alle har noe vakkert ved seg. Ofte fra naturen side så har en fargesammensetninger som en kler. Om det er lys hud, grønne øyne, og rødlig hår, eller en mørkere tone, eller miks av flere har ingenting å si for meg. Er enig i at trekk har mye å si, men om en kamuflerer eller tar bort oppmerksomheten av fine trekk med unaturlige farger som en ikke kler så blir det jo vanskeligere å se det vakre. Er de som kler rosa hår, eller mørkt hår som blond og visa versa, men sjeldent folk kler enorme mengder oransje smøring som enkelte , særlig unge tar på seg. 

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Enig i det. Hun så litt grå ut med det håret. Hun kler mye bedre det nesten hvit-blonde håret hun hadde på bildet over her.

Problemet med ihjelbleket hår, som hun har nå, er at det ser dødt, flatt og livløst ut. Ikke flatterende i det hele tatt, særlig på godt voksne damer. Dersom hun tar sikte på å bli naturlig grå, f eks som sin mor, vil dette etter hvert se mye bedre ut enn helblekingen hun har holdt på med i flere år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 12.42):

Jeg har nesten blitt lysere med årene. Hva skyldes dette og er det stygt når man er så blond? Jeg har blå øyne og lys hus.

k48

Anonymkode: c2e18...566

Dette må være et tulleinnlegg eller så har du tilbringt for mye tid på sosiale medier. Stakkars folk om dagen , man blir jo helt svett av hva folk tenker på . Du er jo kjempefin!!

Anonymkode: 0c84d...f43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 13.42):

Usj. Jeg har blitt lurt hele tiden da. Hun er bare en grå mus? Som blondine er jo MM veldig vakker. Er ikke øyenbrynene hennes blonde da?

Det er mange (også meg) som har forskjellig farge på bryn og hår. Flere jeg kjenner med mørkt hår har ganske lyse bryn . Så det trenger ikke være en sammenheng der. 

Anonymkode: 0c84d...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...