AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Skrevet 28. oktober Jeg er lite handy kvinne. Greier jeg å bygge sykkelbod selv, og hvilken bør jeg velge? Anonymkode: 8f33d...3e8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er lite handy kvinne. Greier jeg å bygge sykkelbod selv, og hvilken bør jeg velge? Anonymkode: 8f33d...3e8 Hvorfor ikke tenke litt frem i tid? Bare et lite eksempel: https://prisklok.no/sykkelbod?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA+-+High+Prio+-+Bestsellers+-+Shopping&utm_id=20303449887&gad_source=1&gbraid=0AAAAApkBzSR1yICxjpsMWTHDuqM24bs2G&gclid=EAIaIQobChMIldfu76fGkAMVbZiDBx3hfDXQEAQYAyABEgKna_D_BwE Det finnes bedre enn dette da om du leter. Bare et eksempel. Hvorfor ikke heller kjøpe et sykkelskap (du ser typen rundt i de større byene) laget i rustfritt galvanisert stål. Innbruddssikre, tørre og med lademuligheter. Mye bedre enn en sykkelbod i plank som råtner etter noen år og som er lette å bryte inn i. I et sykkelskap har du også en tryggere plass å lade el-sykkelen i forhold til brann. Er jo endel el-batteri som har tatt fyr de senere årene. Du får et bra sykkelskap for 10 K. Anonymkode: 22d3d...9f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå