Vålull Skrevet 28. oktober Forfatter #2 Skrevet 28. oktober Tenkte bare å opprette en tråd som kan kanskje kan gi tips på hvor og hva det er priskrig på 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober 4 november har jeg hørt rykter om Anonymkode: e776b...322 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Skrevet 28. oktober Samme tullet som tidligere. Noen griske folk som kan stille i butikken når den åpner og tømme hyllene sånn at andre ikke får tak i disse varene resten av året. Anonymkode: c3b7d...85d 14 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober Hater det tullet der. Mye jeg ikke fikk kjøpt i fjor fordi folk er så egoistiske å bare tenker på seg selv! Slutt med det, la andre få å! Trulelu Anonymkode: f44cf...fb8 9 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Skrevet 28. oktober Det blir nok grøt,jule snop, skinke og jule pølser det. Starter nok i november Anonymkode: 94fdb...e10 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Skrevet 28. oktober Hater priskrig, folk går bananas, og vi andre får ikke tak i helt vanlige varer. Anonymkode: 24a78...ce9 11
Muskath Skrevet 28. oktober #10 Skrevet 28. oktober Har de ikke begynt med risgrøt alt? Det er noe dritt med den priskrigen, hater det. Noen griske som ribber butikkhyllene. Tviler på at noen får spist 50 marsipangriser og poser med nonstop. 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Skrevet 28. oktober Det pleier vel å starte noen dager inn i desember? Jeg håper på tilbud på marsipan og Edamerost, men er enig med flere her at priskrig kan være irriterende siden det fører til at hyllene blir rensket 😆 Anonymkode: df5e2...cb9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #12 Skrevet 28. oktober Skal kjøpe et par bokser med pepperkaker, før kostet de 10 kr for en boks, nå koster de 25 kr. Anonymkode: 08819...3aa
Fjompen Skrevet 28. oktober #13 Skrevet 28. oktober Priskrig er bare ødeleggende for omtrent alle. De få som kunne spart litt på det ødelegger for seg selv ved å kjøpe for mye. Jeg er enig i at det kan være fint å få en stor marsipangris til en brøkdel av prisen, men det er jo nytteløst om du dermed kjøper fire. Hadde det nå engang bare vært på "snop og fjas" det var priskrig. Det suger å skulle ha en eller to pakker surkål, slik som de aller fleste normale mennesker, men finne ut at personen før deg i kassen kjøpte hele kartongen siden de bare kostet under en krone stykket. Jeg håper på at butikkene setter veldig klare og tydelige begrensninger for hvor mye en kunde kan kjøpe. Knytt det gjerne opp mot kundefordelsprogrammet slik at det kan hindres at noen går fra butikk til butikk i tillegg. 6 4
k4ren Skrevet 28. oktober #14 Skrevet 28. oktober (endret) Hadde vært greit hvis trumf/coop/Æ medlem hadde et slags innebygd klippekort for 3 pr kunde. Så hadde kanskje alle fått glede av priskrig. Observerer år etter år folk framfor i køen som er for sent ute, og det bare i første desemberuken. Og de er tomme på hovedlager så det var den jula! Endret 28. oktober av k4ren 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #15 Skrevet 28. oktober I fjor fikk jeg seriøst ikke tak i noe av det jeg skulle handle inn av julevarer når det var priskrig. I år så skal jeg stå klar i sekundet butikken åpner. Jeg handler som oftest 2 stk av hver ting jeg skal ha. For jeg handler ikke bare for meg selv, men min svigermor også og lar det ligge igjen varer til andre. Skulle ønske at Nordmenn ikke var som noen gribber bare de ser noe tilbud. Anonymkode: 5e8c8...e75 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #16 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal kjøpe et par bokser med pepperkaker, før kostet de 10 kr for en boks, nå koster de 25 kr. Anonymkode: 08819...3aa Rundt 19 kr på europris Anonymkode: 5e8c8...e75
MarianneE Skrevet 28. oktober #17 Skrevet 28. oktober k4ren skrev (2 timer siden): Hadde vært greit hvis trumf/coop/Æ medlem hadde et slags innebygd klippekort for 3 pr kunde. Så hadde kanskje alle fått glede av priskrig. Observerer år etter år folk framfor i køen som er for sent ute, og det bare i første desemberuken. Og de er tomme på hovedlager så det var den jula! Det var faktisk en god idé 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #18 Skrevet 28. oktober Hva var det folk sleit med å få ta i i fjor egentlig? Jeg driter i priskrig og handla inn tidligst 15 desember i fjor, jepp, når trygda kom. Og jeg fikk da tak i alt jeg skulle? Ingen jul ble ødelagt av manglende varer. Anonymkode: 64ce9...62e 2 3
_popcorn_ Skrevet 29. oktober #19 Skrevet 29. oktober Ryddet for brukerangrep og latterliggjøring. _popcorn_, adm
k4ren Skrevet 29. oktober #20 Skrevet 29. oktober MarianneE skrev (10 timer siden): Det var faktisk en god idé Takk ☺️ grei måte for kjedene å lure folk inn i medlemskap også 🙃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå