Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jente og 181 ønsker og være 62 kg

Anonymkode: fa340...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler helseskadelig lav vekt.

veronica<3, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

58 egentlig, har akkurat bikket 60 nå, så skal bare skjerpe meg litt. 176 høy. 

Anonymkode: e6e61...8f9

Skrevet

1,58 høy

48 kg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg kommer meg inder 70 kg. Er 167 cm. 

Anonymkode: ed250...f66

AnonymBruker
Skrevet

163 cm og 56-57 kg. 

Anonymkode: db105...ce5

AnonymBruker
Skrevet

80 kg, da ville jeg vært overvektig fortsatt men lekker. :) 

Er 120 kg og fedmefeit. 

Anonymkode: 95f14...d0c

AnonymBruker
Skrevet

50kg. Er 158cm. Høy. 

Anonymkode: 2c961...168

AnonymBruker
Skrevet

36 år - 68 kg - 170cm

Anonymkode: 4c486...d05

AnonymBruker
Skrevet

76 kg. Da er jeg ikke lengre i fedme kategorien, «bare» overvektig med bmi på 29. er 161 cm

Anonymkode: 92016...b13

AnonymBruker
Skrevet

175cm, 65kg. 

Var veldig nære da jeg trente som mest (68kg), men kom meg aldri helt ned før jeg måtte slutte.

Anonymkode: 90945...d97

AnonymBruker
Skrevet

Ideelt 55 kg. Er 153 høy.

Anonymkode: 96734...730

AnonymBruker
Skrevet

Er 160 cm, trives best rundt 52. Men etter at overgangsalderen satt inn ligger jeg rundt 55-56 om jeg ikke trener ofte og passer kostholdet som en hauk.

Anonymkode: e290e...1a2

AnonymBruker
Skrevet

170 og 70-75 en plass. Var nede i 75 før graviditet og trivdes der men med 2 graviditet nesten back to back så er jeg nok en god del kilo unna når nr 2 kommer ut ja 😅

Anonymkode: 66038...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå er ønskevekta mi 55 kg. Er 158cm og veier i dag 77,5 (er på vei nedover). Men fort gjort at jeg vil få et helt annet ønske for vekta når jeg kommer nedover 60-tallet og nærmer meg 50-tallet.  Er så lenge siden jeg har vært der at jeg ikke vet hvordan kroppen min vil se og føles ut. Men, jeg MÅ under 62 minst, slik at jeg blir normalvektig.

Anonymkode: 55bd4...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 1.75. Drømmevekten er 68 kilo. Ikke radmager men slank og lite fett. Er noen kilo unna der og har litt mammamage etter 2 graviditeter men gir ikke opp🙏

Anonymkode: 3abed...fc7

AnonymBruker
Skrevet

175 og vil veie 65. Veier 70 nå. Vil ikke bli altfor tynn, da går puppene fra små til ikke eksisterende😛

Anonymkode: 61fc8...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Er 150 cm, 48 kg, bmi 21

Jeg er fornøyd med denne vekten jeg har nå. Det skal bare et par kilo fra eller til for å tippe bmi'en mye. Jeg har vært 55 kg og det har for mye på meg. Jeg følte meg utilpass og for stor. Har også veid 45, det er litt for lite igjen. Denne vekten jeg har nå med den kroppsfasongen jeg har er perfekt for meg og det er stortsett det jeg har veid hele livet bortsett fra når livet har vært kjipt (det er da jeg svinger i vekten, så 48 kg er definitivt trivselsvekten). 

Anonymkode: e9c1f...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Er 183 cm høy. Ønsker en vekt på 65 kg. Må da ned ca. 6 kg.

Anonymkode: 1d0c9...5bd

AnonymBruker
Skrevet

50. Jeg er 162. Veier 53 nå, fluktuerer mellom 52-55 når jeg ikke gjør noe for å holde vekten. Føler meg kvapsete på 55, da blir magerutene mindre skarpe. Problemet mitt er at noe snapper litt i hodet mott når jeg kommer særlig under 52, så da har jeg lett for å tenke at tynnere er bedre, og under 50 ser jeg skrapet ut.  Så utseendemessig foretrekker jeg 50, men mentalt foretrekker jeg 52-53. Over 53 føler jeg meg ekkel og uten viljestyrke.

Trener mye, spiser generelt sunt, men for å veie 50 må jeg kutte nesten alt av korn, sukker, kunstig søtning, honning, dadler, alt UP, ris og poteter, og minimere meieriprodukter. Altså, jeg kan nok spise et chatmeal av pizza (korn og ost), en skål is eller noe på lørdagen hvis jeg er helt strikt resten av tiden, men da må hverdagsmaten være veldig strikt. Og jeg synes det er veldig god mat, men det ER så tiltak å lage den. Hadde jeg v@ært rik og hatt egen kokk hadde jeg spist ren paleo hele tiden, men når jeg må lage all mat selv blir det perioder det jeg spiser noe brød, ost, yoghurt naturell, skyr (min guilty pleasure), poteter, ris... 

Anonymkode: 6a367...dc2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...