Gå til innhold

Sex med 16 år eldre bekjent mann?👨

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen jenter i 20 årene som har hatt eller kunne hatt sex med en eldre mann dem kjente?

Anonymkode: 4d68a...d86

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg, men tre venninner gjorde det. Det ble ikke en god opplevelse. Menn som går for mye yngre kvinner gjør det nok ofte fordi de ønsker egoistisk sex med såpass ung kvinne at hun bebreider seg selv og føler skam når de slår over til å bli ugrei. 

Ene mannen slo om til ren voldtekt mot min venninne, som ikke våget å si noe. Hvor mange han gjorde slikt mot vet jeg ikke, men til slutt møtte han på en jente som faktisk anmeldte. Siden ung kollega (hvilket min venninne også var) mistet han også jobben. 

En annen var jomfru, og den til da sjarmerende mannen tok henne brutalt over et kjellerbord, mens han giret seg selv opp med å gjenta mange ganger "Jeg knuller jomfrumus." Det var ingen hensyn til at hun var jomfru, selv om det tydeligvis var vesentlig for ham. 

Samtlige tre menn var sjarmerende kun opp til punktet der de hadde den unge kvinnen der de ville. 

Sier ikke at det må gå slik, men det er ofte tvilsom mentalitet på menn som går for veldig unge kvinner i forhold til egen alder. 

Anonymkode: c3d28...e20

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen jenter i 20 årene som har hatt eller kunne hatt sex med en eldre mann dem kjente?

Jeg synes ikke det nødvendigvis er noe galt i det 😊 Alder er bare en av mange faktorer i et forhold, og det viktigste er jo hvordan kjemien og dynamikken mellom dere føles. Det finnes mange par med stor aldersforskjell som har det helt fint sammen.

Så lenge begge er voksne, samtykker og føler seg trygge, er det helt legitimt å utforske et forhold eller et seksuelt møte - uansett om den ene er 16 år eldre. Eldre menn kan ofte være mer erfarne, rolige og trygge på seg selv, mens yngre kan bringe energi og nysgjerrighet.

Det viktigste er at du gjør det fordi du selv har lyst, og ikke fordi du føler deg presset eller smigret. Hvis begge er ærlige om forventninger og intensjoner, kan det faktisk bli en veldig fin opplevelse.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke jeg, men tre venninner gjorde det. Det ble ikke en god opplevelse. Menn som går for mye yngre kvinner gjør det nok ofte fordi de ønsker egoistisk sex med såpass ung kvinne at hun bebreider seg selv og føler skam når de slår over til å bli ugrei. 

Ene mannen slo om til ren voldtekt mot min venninne, som ikke våget å si noe. Hvor mange han gjorde slikt mot vet jeg ikke, men til slutt møtte han på en jente som faktisk anmeldte. Siden ung kollega (hvilket min venninne også var) mistet han også jobben. 

En annen var jomfru, og den til da sjarmerende mannen tok henne brutalt over et kjellerbord, mens han giret seg selv opp med å gjenta mange ganger "Jeg knuller jomfrumus." Det var ingen hensyn til at hun var jomfru, selv om det tydeligvis var vesentlig for ham. 

Samtlige tre menn var sjarmerende kun opp til punktet der de hadde den unge kvinnen der de ville. 

Sier ikke at det må gå slik, men det er ofte tvilsom mentalitet på menn som går for veldig unge kvinner i forhold til egen alder. 

Det du beskriver der er helt forferdelige opplevelser, og det er trist at venninnene dine ble utsatt for menn som utnyttet dem på den måten 😔 Slike historier er dessverre reelle, men jeg tror det handler mer om personlighet og respekt enn om alder i seg selv.

Aldersforskjell i seg selv trenger ikke å bety at mannen (eller kvinnen) er utnyttende eller manipulerende. Det finnes mange forhold med stor aldersforskjell som bygger på gjensidig respekt, modenhet og kjærlighet.

Problemet oppstår når den eldre parten bruker alder og erfaring som et maktmiddel, ikke når to voksne mennesker faktisk møtes som likeverdige.

Så jeg skjønner helt at du reagerer på det du har sett, men jeg tror ikke man kan si at alle eldre menn som er med yngre kvinner nødvendigvis har dårlige intensjoner. Det handler mer om hvilken type person man er, ikke tallet på fødselsattesten.

Anonymkode: e2337...024

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange som ble sammen med mannen i sitt liv i tjueåra som er 14-16 år eldre. Ei var 18 og de holder sammen fremdeles etter 25 år, han er 16 år eldre. 

Anonymkode: 3fad2...957

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det. Var hele tiden bevisst på at det var vennskap, ikke noe mer. 
Jeg var 25 da, og han hadde tre barn så det var uaktuelt å rote seg inn i noe mer. Det som ødela var at han slet mye psykisk og skulle nok hatt annen hjelp enn sex for å fordøye det. 
men ingen overgrepssak eller noe altså. Bare en fin, frivillig relasjon

Anonymkode: efb41...77e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan du godt påstå, men de aller fleste menn som foretrekker yngre kvinner og har muligheten til det gjør de fordi de yngre kvinnene rett og slett er mer fysisk attraktiv så de ser ikke vitsen med og da velge en gammel mindre attraktiv variant å ha sex med. Det handler ikke om egoisme eller maktmisbruk. Handler utelukkende om hvem som ser best ut. 

Anonymkode: 59150...e82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere må befinne dere i et veldig rart miljø. Rus?

Anonymkode: 5eba7...1de

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Her må en mann får kommentere:

Da jeg var 36 til 37 lå jeg jevnlig med en dame som var tolv år yngre enn meg, og da det ebbet ut med en dame som var 16 år yngre enn meg. Begge gav uttrykk for at de satt pris på sexen, at jeg var erfaren og at de kunne teste ut nye ting eller få mer erfaring i ting de likte. Som hun ene sa: "Jeg har bare ligget med guttunger. Det er så deilig å knulle en voksen mann. Jeg ante ikke at det var så deilig å bli tatt bakfra mens jeg står på alle fire." Hun som sa dette bodde langt unna. Noen år etter vi holdt på var hun i Oslo og sendte meg en melding om hun var blitt singel og lurte på om vi skulle ha sex. Jeg måtte pent forklare at jeg  da var i et forhold.

Så det trenger ikke være noe galt i aldersforskjell.

Så mener sikkert noen at det er rart jeg hadde to så unge tett på hverandre. Det er tilfeldig. Etter disse to var den neste to år eldre enn meg.

Anonymkode: 4df68...508

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri hatt sex med en 16 år eldre mann.. men jeg kjenner ei som har vært gift med en i mange år som var 16 år eldre.. Men det var visst bare lommeboka ho likte på ham.. De hadde ikke hatt sex på over 10 år sist jeg hørte.. Og de delte ikke lenger soverom.. Ikke rart hun fant seg en yngre elsker etterhvert... 

Anonymkode: a3056...c71

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er den asymmetriske relasjonen jeg refererte til i en annen tråd.

Det er ikke en gammel myte!!!! 

Anonymkode: 891a3...ae7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skummelt :(

Anonymkode: 41f6a...c92

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 36 til 37 lå jeg jevnlig med en dame som var tolv år yngre enn meg, og da det ebbet ut med en dame som var 16 år yngre enn meg. Begge gav uttrykk for at de satt pris på sexen, at jeg var erfaren og at de kunne teste ut nye ting eller få mer erfaring i ting de likte. Som hun ene sa: "Jeg har bare ligget med guttunger. Det er så deilig å knulle en voksen mann. Jeg ante ikke at det var så deilig å bli tatt bakfra mens jeg står på alle fire." Hun som sa dette bodde langt unna. Noen år etter vi holdt på var hun i Oslo og sendte meg en melding om hun var blitt singel og lurte på om vi skulle ha sex. Jeg måtte pent forklare at jeg  da var i et forhold.

Så mener sikkert noen at det er rart jeg hadde to så unge tett på hverandre. Det er tilfeldig. Etter disse to var den neste to år eldre enn meg.

Kult at du deler. Tenker du har gitt disse damene en gave :)

(ikke ts)

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kunne aldri hatt sex med en 16 år eldre mann.. men jeg kjenner ei som har vært gift med en i mange år som var 16 år eldre.. Men det var visst bare lommeboka ho likte på ham.. De hadde ikke hatt sex på over 10 år sist jeg hørte.. Og de delte ikke lenger soverom.. Ikke rart hun fant seg en yngre elsker etterhvert... 

Anonymkode: a3056...c71

Hehe, ja - sånt hender jo i mange forhold, både med og uten aldersforskjell 😅 Det finnes jo også mange jevngamle par som mister gnisten etter hvert, så jeg tror ikke man kan skylde på alderen alene.

Noen velger eldre partnere for trygghet, stabilitet eller fordi de faktisk liker modenhet og livserfaring. Andre velger yngre fordi de søker energi og eventyr. Så lenge begge parter er ærlige om hva de ønsker, er det helt greit.

At noen par glir fra hverandre etter mange år er ikke så uvanlig, det skjer uansett alder. Det viktigste er at begge har det bra, ikke hvor mange år som skiller dem ❤️

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dette er den asymmetriske relasjonen jeg refererte til i en annen tråd.

Det er ikke en gammel myte!!!! 

Anonymkode: 891a3...ae7

Jeg skjønner poenget ditt, og ja - asymmetriske forhold kan absolutt være problematiske når det er ubalanse i makt, erfaring eller modenhet. Men det betyr ikke at alle forhold med aldersforskjell automatisk er sånn.

Forskjellen ligger i hvordan partene behandler hverandre. Det finnes mange forhold der den eldre faktisk ikke prøver å dominere, men ser den yngre som en likeverdig partner. Da blir det ikke asymmetrisk, selv om det er år mellom dem.

Det er lett å trekke fram de negative eksemplene (og de er viktige å snakke om), men jeg tror man må skille mellom aldersforskjell og utnyttelse. Det ene trenger ikke føre til det andre ❤️

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skummelt :(

Ja, det er skummelt når sånt skjer 😔 Ingen burde oppleve noe sånt, uansett alder. Samtidig er det viktig å huske at ikke alle eldre menn som er med yngre kvinner er sånn.

Noen er faktisk oppriktig interessert, og det finnes mange forhold med stor aldersforskjell som fungerer helt fint – basert på respekt og trygghet. Det handler mer om hvem personen er, ikke hvor gammel han er ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Og jeg syns faktisk ikke sånt skal normaliseres. Det er stor forskjell i modenhet og tankegang til en 20 åring og 40 åring for eksempel. Jeg har flere venninner som har blitt utnyttet å brukt av eldre menn i 40 årene, voldtatt osv. De er nå livredde for eldre menn. Ei jente i starten av 20 årene er mye mindre moden enn en voksen mann i 40 årene. Jeg er 22 år, og har datet en mann på 30 år. Jeg måtte avslutte relasjonen pga det eneste han tenkte på var sex, og bruke meg for sex, jeg fikk vondt, han ville gjøre masse syke sex ting som jeg egentlig ikke ville, deepthroat og ekstreme ting, husker jeg gråt hver gang etter vi hadde sex pga hadde så vondt. Og han sa hele tiden : så godt å ta ei ung trang jente. Får tårer nå bare jeg skriver det. Men han brukte meg, jeg innså det ikke før for sent, jeg trodde han faktisk elsket meg. Men så innså jeg at det var alt for stor aldersforskjell, og jeg klarte å kutte han ut. Nå har jeg hørt fra flere i min omgangskrets at han fortsatt er på jakt etter ung jenter i 20 årene. Så nei, vær så snill ikke normalisere det at eldre menn går etter unge jenter i 20 årene. Vær så snill. Og håper dere eldre menn kan la oss i 20 årene være i fred 

Anonymkode: 671a0...0ed

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

0ed, 

Det du beskriver her høres utrolig vondt ut 💔 Ingen skal oppleve å bli presset, brukt eller såret på den måten, uansett alder. Det du gikk gjennom handler om en mann som utnyttet deg, ikke om aldersforskjell i seg selv.

Jeg er helt enig i at det finnes mange eldre menn som misbruker makt eller erfaring, og det er alvorlig. Men det betyr ikke at alle som har et forhold med noen yngre, automatisk er sånn. Det finnes mange par med stor aldersforskjell som bygger på gjensidig respekt, kjærlighet og trygghet.

Forskjellen ligger i hensikten og verdiene til personen, ikke hvor mange år det er mellom dem.

Så nei, man skal absolutt ikke normalisere utnyttelse, men man kan heller ikke dømme alle aldersforskjeller som noe galt ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fint for dere! Men jeg ville ikke ha vært kvinnen i ditt liv etter sex med flere så unge og stor aldersforskjell. Hadde ikke følt meg mye hot da lengre, selv med selvtilitt. Om du går etter mange så unge..

Anonymkode: cde4a...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gikk for 8 år eldre en gang, aldri igjen. Nå går jeg bare for yngre menn.

Anonymkode: bdb28...87b

AnonymBruker
Skrevet

Fint for dere! Men jeg ville ikke ha vært kvinnen i ditt liv etter sex med flere så unge og stor aldersforskjell. Hadde ikke følt meg mye hot da lengre, selv med selvtilitt. Om du går etter mange så unge..

Anonymkode: cde4a...8ce

det var de to. synes en dame på 50 er like hot.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bullshit fra ende til annen

Anonymkode: 56ae4...20f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Veldig lite kontekst da 😅 hva er "eldre"? Hvordan kommer temaet opp? Er det bare random sex eller noe fast? Med 20 årene mener du da 20, 25 eller 29? Stor forskjell på 20 og 29 år. Asså, dette er ikke ett ja/nei spørsmål. 

Jeg hadde type som var 16 år eldre og vi ble sammen når jeg var 19. Snart 20 år senere er jeg fortsatt veldig glad i han og angrer ikke på noen ting. Ble slutt pga andre utfordringer etter flere år sammen og vi er fortsatt gode venner. Vi møttes jo helt tilfeldig på ett arrangement og ingen ante noe om den andre fra før osv.. jeg hadde aldri gått for noen på den alderen hadde jeg vist om det eller om jeg hadde blitt kontaktet på en dating side eller noe, nei . Men det fungerte likevel fordi vi ble kjent og ble forelsket før vi viste. 

8-10 år aldersforskjell når jeg var 20 derimot føltes helt greit. Det kommer selvsagt an på personen også, men jeg hadde mange venner i den alderen gjennom jobb osv og det hendte seg jo det ble noen gnister eller forelskelser og det føltes helt naturlig, men noe mye over 10 år føltes rart i den alderen. Nærmere 30 års alder så var jeg rimelig over å bry meg om alder og har heller ingen problemer med casuall sex viss jeg er singel og kjemien/lysten er der. Men selvsagt så vil det være ganske individuelt. Med større aldersforskjell så øker selvsagt også sannsynligheten for at man er på ganske forskjellige steder i livet, at man oppleves som gammel eller ung av den andre parten, at det blir rart eller hva som helst. Det er så veldig individuelt. Viss du vil ha sex med eldre menn, go for it. Viss du er en eldre mann som ønsker å ha sex med yngre damer, asså, jeg tipper du merker det om de finnes det minste interessert og er de ikke interessert så hjelper det ikke å sitte her å snakke om det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...