Gå til innhold

Intimbarbering - kløe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann her, som i "alle år" har barbert seg nedentil. Skaft og pung. 

Aldri hatt særlig problemer med dette, men i den senere tid har jeg slitt litt med kløe på ene siden av pungen. Mistenker at det er på den siden penis henger ned når den er slapp. Kan det være fukt? Hva kan være lurt på smøre på? Talkumpulver?

Anonymkode: 1532d...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aldri hatt særlig problemer med dette, men i den senere tid har jeg slitt litt med kløe på ene siden av pungen. Mistenker at det er på den siden penis henger ned når den er slapp. Kan det være fukt? Hva kan være lurt på smøre på? Talkumpulver?

Roe ned barberingen din gutt :) Så er Eurax noe som er veldig effektivt. Men den kurerer ikke årsaken, bare symptomene. Det er helt garantert hårsekkene som er irriterte, og da klør det. Og når du klør på det så blir det verre. Den salven jeg anbefaler tar bort kløen, men ikke årsaken. 

Endret av TomKrus
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker den fuktighetskremen som står nærmest som regel. Husker ikke merke,men det fungerer.

• Liker 1
Skrevet

Pyrisept-salve

Anonymkode: 30bcb...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...