Buffelo Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Dei fleste forvinner i mengden blandt alle andre i møte med andre mennesker når ein er på reise eller ute på byen. Men, noen ganger opplever ein som mann at blikk blir møtt med blikk, og igjennsidig øyekontakt i møte med en tilfeldig mann /kvinne som ein møter. Noen ganger opplever ein å få eit "vakt smil tilbake" selv om ein kanskje aldri har sett personen før. Hva er en kvinne sitt første blikkflang i møte med en ukjent mann ? Legg du vekt på bekledning ? Hårfrisyre, Øyenfarge,Kroppspråket,
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Om hele han totalt sett er hot. Anonymkode: 2d9dc...01b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober Selvsikkerhet, uten å være kjepphøy. Trygg i seg selv. Anonymkode: 2f68f...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Totalpakken, scanner fort om han er pen, må nok si at blikket er viktigst. Det er tross alt sjelens speil. Anonymkode: 3e697...7b7
micromaya Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Hm, det er egentlig litt vanskelig å sette fingeren på. Men en utstråling eller oppførsel som bare er "mann". Utseende, hår og øyne har sikkert noe med det å gjøre - men klær bryr jeg meg fint lite om.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober Øynene, deretter hendene. Anonymkode: f94e0...779 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober Jeg sonderer på null komma null sekund om menn er ekte stødig vare eller en knullekuk som søker feedback med røver og pupper i rommet. Farvel🙄 Anonymkode: c8b1b...4a4
SPOCA Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober For min del er det øynene. Det var det første jeg la merke til med min mann. Og smilet.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg sonderer på null komma null sekund om menn er ekte stødig vare eller en knullekuk som søker feedback med røver og pupper i rommet. Farvel🙄 Anonymkode: c8b1b...4a4 Hva kjennetegner en knullekuk? Spør fordi jeg heller vil ha en stødig fyr. Ellers legger jeg merke til øynene og øyenbrynene. Liker store øyenbryn. Anonymkode: c2010...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå