AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Så jeg har fremfall etter fødsel. På 6 ukerskontroll fikk jeg beskjed om at man må bare trene opp bekkenbunn igjen. Det kunne ta flere mnd og kanskje til man er ferdig med amming før det går seg til. Dette er vist noe mange opplever, men likevel er dette veldig skummelt. Gruer meg til sex og er redd jeg er ødelagt for alltid. Vil gjerne høre fra både kvinner som har opplevd dette og menn som har hatt sex med kvinner med fremfall. Hvordan var sexlivet og hvordan påvirket dette? Eller hadde dere ikke sex? Anonymkode: c72f8...532
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så jeg har fremfall etter fødsel. På 6 ukerskontroll fikk jeg beskjed om at man må bare trene opp bekkenbunn igjen. Det kunne ta flere mnd og kanskje til man er ferdig med amming før det går seg til. Dette er vist noe mange opplever, men likevel er dette veldig skummelt. Gruer meg til sex og er redd jeg er ødelagt for alltid. Vil gjerne høre fra både kvinner som har opplevd dette og menn som har hatt sex med kvinner med fremfall. Hvordan var sexlivet og hvordan påvirket dette? Eller hadde dere ikke sex? Anonymkode: c72f8...532 Jwg posta i feil kategori ser jeg... Anonymkode: c72f8...532
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jwg posta i feil kategori ser jeg... Anonymkode: c72f8...532 Lurte på hva du skulle på dating så fort etter fødsel 😅 Har en venninne som fikk dette i merkbar grad, hun trente seg opp, men sex var smertefull før hun ble bedre. Hør på kroppen din. Anonymkode: 722b3...92a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Har en kjæreste som fikk siste barn for 23 år siden, og hun har aldri tenkt over at det var noe. Jeg merker at hun ikke har noe å knipe med, og at det faktisk er et hulrom innenfor åpningen, når magen får henge ned. Vi har likevel god sex, og det er ikke slik at noe tyter ut noen gang. Når du er bevisst på det allerede, så tror jeg trening blir bra, evt at du tar opp det med operasjon etterhvert. Anonymkode: 8935e...358
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Skrevet 10. november Dytter denne opp igjen jeg. Anonymkode: c72f8...532
AnonymBruker Skrevet 10. november #6 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dytter denne opp igjen jeg. Anonymkode: c72f8...532 Det kunne hun nok ha sagt... Anonymkode: 8935e...358 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #7 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dytter denne opp igjen jeg. Anonymkode: c72f8...532 Skjønner din opprinnelige meining med denne kommentaren. Men i denne sammenhengen ble det egentlig litt komisk. 🤣 Anonymkode: 04aae...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå