Karmelia Skrevet 18. november 2025 #161 Skrevet 18. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg sitter her med verden svakeste positive test i handa. Vet ikke helt om jeg er glad, for jeg tør ikke tro at det kan bli noe lengre. Skulle ønske jeg bare kunne sove et par uker, sånn at testen kunne blitt enten positiv eller helt negativ uten at jeg må gå å vente/grue meg. Skal prøve å vente med å teste i noen dager, det er jo enda tidlig. Med MA sist, og kjemisk før det, så føler jeg at det blir å ende med utenfor livmor eller eller et eller annet dritt denne gangen også. Negativ, surkete, triste og "burde-vært-glad" hilsen fra meg - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 Hvilken dpo er du? Jeg fikk svaaaak positiv 11dpo med snuppa vår. Den var seriøst så svak at den ikke kom frem på foto 😂. Men så den i virkeligheten. Var utrolig nervepirrende å vente til dagen etter. Jaggu var den sterkere. Krysser fingrene for samme for deg ❤️. Står 12.på øverste, men skulle stått 11, jeg telte feil 😂. 11-15 dpo. 3,5 år siden 🙂 Endret 18. november 2025 av Karmelia 2
sinusen Skrevet 18. november 2025 #162 Skrevet 18. november 2025 Jeg tør å si gratulerer, jeg, Blomsterjenta! Det er jo tidlig å teste, og veldig naturlig med mange følelser ❤️ 1 1
sinusen Skrevet 18. november 2025 #163 Skrevet 18. november 2025 Hjulvisp skrev (2 timer siden): Vanskelig å si, jeg tenker sterk men ikke 100% positiv. Men samtidig kunne jeg vært tilbøyelig til å tenke at den er positiv hvis jeg ikke studerte så grundig. Sjekket den også i Premom, som er enig i høy men ikke helt positiv. Venstre streken når liksom ikke helt opp til å være like sterk. Men jeg har jo bare erfaring med egne tester, hvor jeg vet at det alltid kommer minst én tydelig positiv, så jeg ville testet videre. Samtidig som dette selvfølgelig kan være positiv ut fra dine nivåer? Legger ved Premom sin vurdering av testen din 😊 Gratulerer til ...8fd med positiv test ❤️ I dag tidlig var den definitivt positiv, enda sterkere enn i går. Skal teste litt framover og se når/om den blir svakere. Men dag 7 av syklusen er jo veldig tidlig eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #164 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg sitter her med verden svakeste positive test i handa. Vet ikke helt om jeg er glad, for jeg tør ikke tro at det kan bli noe lengre. Skulle ønske jeg bare kunne sove et par uker, sånn at testen kunne blitt enten positiv eller helt negativ uten at jeg må gå å vente/grue meg. Skal prøve å vente med å teste i noen dager, det er jo enda tidlig. Med MA sist, og kjemisk før det, så føler jeg at det blir å ende med utenfor livmor eller eller et eller annet dritt denne gangen også. Negativ, surkete, triste og "burde-vært-glad" hilsen fra meg - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 Skjønner at du kjenner på de følelsene når du har opplevd det. Men nå er det jo et nytt håp! Gratulerer❤️ - Smash Anonymkode: bbde4...a34 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #165 Skrevet 18. november 2025 I dag tok jeg en tidligtest. Den viste hvitt de første minuttene, deretter kom jeg tilbake en halvtime senere og den viser en liiten strek. Er 11 dpo. Får ikke til å legge ut bilde, men den ligner på en mellomting mellom Karmelias 11 og 12 som vist over her. Er det slik at den kun er gjeldende de første minuttene? Jeg er så usikker! - Smash Anonymkode: bbde4...a34 3
Karmelia Skrevet 18. november 2025 #166 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I dag tok jeg en tidligtest. Den viste hvitt de første minuttene, deretter kom jeg tilbake en halvtime senere og den viser en liiten strek. Er 11 dpo. Får ikke til å legge ut bilde, men den ligner på en mellomting mellom Karmelias 11 og 12 som vist over her. Er det slik at den kun er gjeldende de første minuttene? Jeg er så usikker! - Smash Anonymkode: bbde4...a34 Ja man kan bare stole helt på resultatet innenfor tidsfristen. Det kan komme sånn tørkestrek etter fristen. Ta en ny en i morgen tidlig 🙂. 1
m1ss Skrevet 18. november 2025 #167 Skrevet 18. november 2025 Brukernavn: M1ss - 26 år PP=Prøveperiode nummer: 2 EL - dato for eggløsning: 09.11.2025 IKM - Ikke kommende mens: 24.11.2025 Ingen barn fra før. Jeg har gått på letrozol og ovitrelle denne mnd. I dag er 11 dag siden ovitrelle ble satt aka dpo 9. Jeg tok en test og kunne se en svak skyggestrek men vet ikke om det faktisk er noe, eller bare hcg fra ovitrelle 😕 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #168 Skrevet 18. november 2025 Karmelia skrev (1 time siden): Hvilken dpo er du? Jeg fikk svaaaak positiv 11dpo med snuppa vår. Den var seriøst så svak at den ikke kom frem på foto 😂. Men så den i virkeligheten. Var utrolig nervepirrende å vente til dagen etter. Jaggu var den sterkere. Krysser fingrene for samme for deg ❤️. Står 12.på øverste, men skulle stått 11, jeg telte feil 😂. 11-15 dpo. 3,5 år siden 🙂 Åh, det var litt godt å se, takk!❤️ Jeg er 11 dpo i dag, og testen er omtrent som din øverste. Hadde også skyggestreker i går og i overigår, men de tror jeg ikke noen andre enn jeg ville fått øye på. I de andre graviditetene mine har jeg fått mye sterkere strek allerede nå, og det er nok også med på å gjøre meg usikker. Skal mote meg opp til å poste bilde i morgen om streken er tydeligere til da. For jeg kommer til å teste, såpass kjenner jeg meg selv😂 Og takk til alle dere andre❤️ Det betyr faktisk latterlig mye å ikke føle seg alene og teit i situasjonen❤️ -Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 2
Karmelia Skrevet 18. november 2025 #169 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, det var litt godt å se, takk!❤️ Jeg er 11 dpo i dag, og testen er omtrent som din øverste. Hadde også skyggestreker i går og i overigår, men de tror jeg ikke noen andre enn jeg ville fått øye på. I de andre graviditetene mine har jeg fått mye sterkere strek allerede nå, og det er nok også med på å gjøre meg usikker. Skal mote meg opp til å poste bilde i morgen om streken er tydeligere til da. For jeg kommer til å teste, såpass kjenner jeg meg selv😂 Og takk til alle dere andre❤️ Det betyr faktisk latterlig mye å ikke føle seg alene og teit i situasjonen❤️ -Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 Egget kan ha festet seg litt senere denne gangen 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #170 Skrevet 18. november 2025 Så spennende dager vi er inne i 🥰 Her er min fra i dag, 11 dpo. Jeg innbiller meg at jeg ser noe mikroskopisk svakt noe 😅 Jeg la den inn på bildesøk på Google der AI svarer at den ser to rosa streker, der en eller veldig svak 🙈 Spennende å se om det blir noe mer eller om det eventuelt bare er en skygge 😇 Anonymkode: c5d25...2d7 2
Karmelia Skrevet 18. november 2025 #171 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så spennende dager vi er inne i 🥰 Her er min fra i dag, 11 dpo. Jeg innbiller meg at jeg ser noe mikroskopisk svakt noe 😅 Jeg la den inn på bildesøk på Google der AI svarer at den ser to rosa streker, der en eller veldig svak 🙈 Spennende å se om det blir noe mer eller om det eventuelt bare er en skygge 😇 Anonymkode: c5d25...2d7 Synes jeg også skimter noe veeeldig svakt ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #172 Skrevet 18. november 2025 Karmelia skrev (1 time siden): Synes jeg også skimter noe veeeldig svakt ❤️ Regner med mensen kommer som vanlig 😇 tiden får vise Anonymkode: c5d25...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #173 Skrevet 18. november 2025 Flere som mister håpet når dere får negativ test 9/10 dpo? Anonymkode: ad9c1...b80 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #174 Skrevet 19. november 2025 Ja, nei... I dag var det ikke noen strek der lengre😢 Tipper det bare var en kjemisk, da. Teller vel heller ikke som en spontanabort? Den forrige kjemiske var hvertfall positiv i 1½ uke. Legger til bilde i dag, i går og i overigår bare fordi jeg ikke vet hvem andre jeg skal si det til (andre enn mannen, som er like skuffa) Blæh! Dette var 3. runden på 6 mnd med positiv test som ikke blir til noe. Er det sånn at man ber om utredning da? Venter? Åh, nå er jeg lei meg. - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #175 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, nei... I dag var det ikke noen strek der lengre😢 Tipper det bare var en kjemisk, da. Teller vel heller ikke som en spontanabort? Den forrige kjemiske var hvertfall positiv i 1½ uke. Legger til bilde i dag, i går og i overigår bare fordi jeg ikke vet hvem andre jeg skal si det til (andre enn mannen, som er like skuffa) Blæh! Dette var 3. runden på 6 mnd med positiv test som ikke blir til noe. Er det sånn at man ber om utredning da? Venter? Åh, nå er jeg lei meg. - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 Stor klem, kjære Blomsterjenta ❤️ Det er tungt å stå i. Anonymkode: b707d...225 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #176 Skrevet 19. november 2025 Stor klem til deg Blomsterjenta🫂❤️ Anonymkode: bbde4...a34 1
Daisy'sDuckling Skrevet 19. november 2025 #177 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, nei... I dag var det ikke noen strek der lengre😢 Tipper det bare var en kjemisk, da. Teller vel heller ikke som en spontanabort? Den forrige kjemiske var hvertfall positiv i 1½ uke. Legger til bilde i dag, i går og i overigår bare fordi jeg ikke vet hvem andre jeg skal si det til (andre enn mannen, som er like skuffa) Blæh! Dette var 3. runden på 6 mnd med positiv test som ikke blir til noe. Er det sånn at man ber om utredning da? Venter? Åh, nå er jeg lei meg. - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 Stor klem til deg🥺❤️ tenker alle 3 teller som spontanaborter og hadde bedt om utredning om jeg var deg🫶🏻 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #179 Skrevet 19. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, nei... I dag var det ikke noen strek der lengre😢 Tipper det bare var en kjemisk, da. Teller vel heller ikke som en spontanabort? Den forrige kjemiske var hvertfall positiv i 1½ uke. Legger til bilde i dag, i går og i overigår bare fordi jeg ikke vet hvem andre jeg skal si det til (andre enn mannen, som er like skuffa) Blæh! Dette var 3. runden på 6 mnd med positiv test som ikke blir til noe. Er det sånn at man ber om utredning da? Venter? Åh, nå er jeg lei meg. - Blomsterjenta Anonymkode: 8ebfb...616 uff får vondt av deg.. opplevd kjemisk 3 ganger selv, med 1 barn inni der og er gravid i uke 13 nå. Jeg fikk cyclogest fra eggløsning til uke 10 for å hjelpe egget med å feste seg. Jeg mista veldig fort som deg. Ikke mist motet, men ta kontakt med en gynekolog. Anonymkode: 545dc...f5e 1
Karmelia Skrevet 19. november 2025 #180 Skrevet 19. november 2025 Tør ikke håpe på positiv test denne måneden. Eggløsningsdato er uvisst, om den var i det hele tatt. Så føler meg litt sånn i limbo. Er ganske mentalt klar for Ikm desember 😅. Og tiden går veldig sakte nå.. Noe dpo tiden uansett gjør egentlig 🤭 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå