Karmelia Skrevet 19 timer siden #141 Skrevet 19 timer siden sinusen skrev (2 timer siden): Så spennende! Nå er jeg på ny runde og prøver meg på eggløsningstester på nytt. Jeg var bokstavelig talt ferdig med mensen i går og synes den så nesten helt positiv ut allerede - er det feil å teste på dagens første urin? Har lest man egentlig skal ta første fra kl 10. Men personlig har jeg opplevd topp på natt som ikke ville blitt oppdaget om jeg hadde latt være å teste med første urin. Så jeg tenker det er innenfor 🤷♀️
lillemeg90 Skrevet 19 timer siden #142 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk❤️Nei, er makesure sine graviditetstester som er kjøpt på meny. Har du erfaringer ved disse? Aldri vært gravid før så alt er veldig nytt! Anonymkode: ef99f...8fd Åja, de lignet sånn på normal sine har ikke erfaring med dem. Måtte se på bildet nå og ser at normal sine er grønne 😅 gullfisk hukommelse.
Karmelia Skrevet 19 timer siden #143 Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk❤️Nei, er makesure sine graviditetstester som er kjøpt på meny. Har du erfaringer ved disse? Aldri vært gravid før så alt er veldig nytt! Anonymkode: ef99f...8fd Da vil nok digital bli positiv nå 😊 for det der er vel vanlige tester og ikke tidligtester? Gratulerer så mye ❤️ Endret 19 timer siden av Karmelia
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #144 Skrevet 18 timer siden Karmelia skrev (12 minutter siden): Da vil nok digital bli positiv nå 😊 for det der er vel vanlige tester og ikke tidligtester? Gratulerer så mye ❤️ Stemmer vanlig graviditetstest, og ikke tidlig test. Tenkte å kjøpe en Clearblue med ukeindikator. Føles nesten mer ekte om vi får det svart på hvitt enn å tolke strekene. Tok en test i går kveld, og den fikk samme strek som de andre testene. Tenker derfor clearblue bør slå ut den også i kveld eller?😊 Anonymkode: ef99f...8fd 1 2
Karmelia Skrevet 18 timer siden #145 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Stemmer vanlig graviditetstest, og ikke tidlig test. Tenkte å kjøpe en Clearblue med ukeindikator. Føles nesten mer ekte om vi får det svart på hvitt enn å tolke strekene. Tok en test i går kveld, og den fikk samme strek som de andre testene. Tenker derfor clearblue bør slå ut den også i kveld eller?😊 Anonymkode: ef99f...8fd Ja ville tro det! 😊 1
Hjulvisp Skrevet 10 timer siden Forfatter #146 Skrevet 10 timer siden sinusen skrev (11 timer siden): Nå er jeg på ny runde og prøver meg på eggløsningstester på nytt. Jeg var bokstavelig talt ferdig med mensen i går og synes den så nesten helt positiv ut allerede - er det feil å teste på dagens første urin Så spennende!! Altså syklusdag 7 nå? Det er sikkert mulig å ha så tidlig positiv, jeg ville tatt ny test i ettermiddag og kveld for å se om det utvikler seg. Har du testet mer i dag? Jeg blir også litt nysgjerrig da - har du vurdert å ta en graviditetstest? Noen opplever jo mensliknende blødning selv om man er gravid, og så kan man jo oppleve at eggløsningstest slår litt ut ved graviditet. Så det jo vært spennende å ta en g-test også 😄 Sannsynligvis kan det peke i retning eggløsning da, og da er det jo topp at du faktisk testet så tidlig! Har du tatt bilde av testen og vil legge ut? 2
sinusen Skrevet 10 timer siden #147 Skrevet 10 timer siden Hjulvisp skrev (3 minutter siden): Så spennende!! Altså syklusdag 7 nå? Det er sikkert mulig å ha så tidlig positiv, jeg ville tatt ny test i ettermiddag og kveld for å se om det utvikler seg. Har du testet mer i dag? Jeg blir også litt nysgjerrig da - har du vurdert å ta en graviditetstest? Noen opplever jo mensliknende blødning selv om man er gravid, og så kan man jo oppleve at eggløsningstest slår litt ut ved graviditet. Så det jo vært spennende å ta en g-test også 😄 Sannsynligvis kan det peke i retning eggløsning da, og da er det jo topp at du faktisk testet så tidlig! Har du tatt bilde av testen og vil legge ut? Syklusdag 6. Tok en test før klokka seks og den var mer negativ. Så kanskje det var dumt å teste med morgenurin? Den på bildet er fra i dag tidlig... Den i stad var svakere. Tok graviditetstest for en uke siden (syklusdag 23 forrige syklus, har sykluser på 24 dager stort sett), siden det startet med stort sett brun utflod, men den var negativ. Og har småblødd/hatt mensen i fem-seks dager etter det. Så ikke få håpet mitt opp!! Og siden den var svakere i ettermiddag tror jeg kanskje det var dumt å teste med morgenurin...? For jeg kan vel ikke hatt eggløsning og mensen samtidig? 😂
sinusen Skrevet 10 timer siden #148 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Stemmer vanlig graviditetstest, og ikke tidlig test. Tenkte å kjøpe en Clearblue med ukeindikator. Føles nesten mer ekte om vi får det svart på hvitt enn å tolke strekene. Tok en test i går kveld, og den fikk samme strek som de andre testene. Tenker derfor clearblue bør slå ut den også i kveld eller?😊 Anonymkode: ef99f...8fd Og jeg håper du oppdaterer oss og lista, kjære anonyme du!
Hjulvisp Skrevet 10 timer siden Forfatter #149 Skrevet 10 timer siden sinusen skrev (20 minutter siden): Syklusdag 6. Tok en test før klokka seks og den var mer negativ. Så kanskje det var dumt å teste med morgenurin? Den på bildet er fra i dag tidlig... Den i stad var svakere. Tok graviditetstest for en uke siden (syklusdag 23 forrige syklus, har sykluser på 24 dager stort sett), siden det startet med stort sett brun utflod, men den var negativ. Og har småblødd/hatt mensen i fem-seks dager etter det. Så ikke få håpet mitt opp!! Og siden den var svakere i ettermiddag tror jeg kanskje det var dumt å teste med morgenurin...? For jeg kan vel ikke hatt eggløsning og mensen samtidig? 😂 Veldig rart og litt spennende. Enig i at testen her er nesten, eller med godvilje helt positiv! Jeg hadde tatt en g-test for å utelukke, men kan hjelpe deg å senke forhåpninger i stedet for å øke de😄 Med syklus på 24 dager det vel naturlig å forvente eggløsning en gang mellom dag 8 og 12 kanskje? For det vil innebære en lutealfase på 12-16 dager som jeg har inntrykk er gjennomsnittet? Og når eggløsningstest oftest blir positiv 1-2 dager før eggløsning skjer kan det jo tenkes? Kan kanskje også være derfor du ikke ble helt klok på testingen forrige syklus, fordi det ble for sent? (det var deg det gjaldt i IKM oktober sant?). Selv om testen ble tatt i morges tror jeg absolutt den kan være reell altså. Når jeg får positiv el-test skjer det jo døgnet rundt, og ofte blir den negativ i løpet av ettermiddag. Så det eneste rare er jo at den er positiv SÅ tidlig, men samtidig må det kanskje være sånn for å rekke eggløsning og passelig lengde lutealfase når syklusen ellers er ganske kort?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #150 Skrevet 10 timer siden 10 dpo i dag, men har ikke testet. Er det vits nå på kvelden? Litt over 4 timer siden jeg tisset sist 😇 Anonymkode: c5d25...2d7
sinusen Skrevet 9 timer siden #151 Skrevet 9 timer siden Hjulvisp skrev (36 minutter siden): Veldig rart og litt spennende. Enig i at testen her er nesten, eller med godvilje helt positiv! Jeg hadde tatt en g-test for å utelukke, men kan hjelpe deg å senke forhåpninger i stedet for å øke de😄 Med syklus på 24 dager det vel naturlig å forvente eggløsning en gang mellom dag 8 og 12 kanskje? For det vil innebære en lutealfase på 12-16 dager som jeg har inntrykk er gjennomsnittet? Og når eggløsningstest oftest blir positiv 1-2 dager før eggløsning skjer kan det jo tenkes? Kan kanskje også være derfor du ikke ble helt klok på testingen forrige syklus, fordi det ble for sent? (det var deg det gjaldt i IKM oktober sant?). Selv om testen ble tatt i morges tror jeg absolutt den kan være reell altså. Når jeg får positiv el-test skjer det jo døgnet rundt, og ofte blir den negativ i løpet av ettermiddag. Så det eneste rare er jo at den er positiv SÅ tidlig, men samtidig må det kanskje være sånn for å rekke eggløsning og passelig lengde lutealfase når syklusen ellers er ganske kort? Hva tenker vi om denne? Tatt nå. Positiv eggløsningstest? Den i ettermiddag var svakere.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #152 Skrevet 9 timer siden sinusen skrev (1 time siden): Og jeg håper du oppdaterer oss og lista, kjære anonyme du! Jeg er gravid❤️ tok cb test i kveld, og den viste gravid 1-2. mye følelser på en gang Anonymkode: ef99f...8fd 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #153 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er gravid❤️ tok cb test i kveld, og den viste gravid 1-2. mye følelser på en gang Anonymkode: ef99f...8fd Gratulerer! 🤩🥰❤️ Ønsker deg et trygt og problemfritt svangerskap ❤️ Anonymkode: c5d25...2d7
sinusen Skrevet 8 timer siden #154 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er gravid❤️ tok cb test i kveld, og den viste gravid 1-2. mye følelser på en gang Anonymkode: ef99f...8fd Gratulerer så mye!! 💕❤️
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #155 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er gravid❤️ tok cb test i kveld, og den viste gravid 1-2. mye følelser på en gang Anonymkode: ef99f...8fd Gratulerer!❤️ Anonymkode: bbde4...a34
Hjulvisp Skrevet 1 time siden Forfatter #156 Skrevet 1 time siden sinusen skrev (8 timer siden): Hva tenker vi om denne? Tatt nå. Positiv eggløsningstest? Den i ettermiddag var svakere. Vanskelig å si, jeg tenker sterk men ikke 100% positiv. Men samtidig kunne jeg vært tilbøyelig til å tenke at den er positiv hvis jeg ikke studerte så grundig. Sjekket den også i Premom, som er enig i høy men ikke helt positiv. Venstre streken når liksom ikke helt opp til å være like sterk. Men jeg har jo bare erfaring med egne tester, hvor jeg vet at det alltid kommer minst én tydelig positiv, så jeg ville testet videre. Samtidig som dette selvfølgelig kan være positiv ut fra dine nivåer? Legger ved Premom sin vurdering av testen din 😊 Gratulerer til ...8fd med positiv test ❤️
Karmelia Skrevet 57 minutter siden #157 Skrevet 57 minutter siden sinusen skrev (8 timer siden): Hva tenker vi om denne? Tatt nå. Positiv eggløsningstest? Den i ettermiddag var svakere. Synes den ser positiv ut egentlig. Hadde lagt inn aksjer.
Karmelia Skrevet 43 minutter siden #158 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er gravid❤️ tok cb test i kveld, og den viste gravid 1-2. mye følelser på en gang Anonymkode: ef99f...8fd Gratulerer så mye ❤️
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #159 Skrevet 16 minutter siden Tusen takk alle sammen!❤️ Håper det klaffer for dere også! masse lykke til i en spennende tid Anonymkode: ef99f...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå