Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hjulvisp skrev (14 minutter siden):

Jeg bruker babyplan strimmel 😊 Men det er ikke hver gang jeg får like høye tall, og ikke hver gang testene er positiv like lenge. Men jeg er veldig fornøyd med Babyplan, liker de bedre enn alle andre jeg har prøvd. 

Dette kan jeg også oppleve. Ganske så ubehagelig 😬 Jeg tror kanskje det har sammenheng med bruk av bind og mer tørking på do enn ellers slik at det blir litt irritert kanskje. Ingen tegn til sopp her hvertfall, det kan vare noen dager men går egentlig raskt over og så merker jeg ingenting resten av syklusen. Skjer ikke hver syklus heller 🤷🏽‍♀️

Her vil jeg kanskje tenke at syklusen ikke var akkurat slik som du forventet? Desverre.. MEN, det kan selvfølgelig være du bare trenger en dag eller to ekstra før testen kanskje blir positiv? 🤞🏾 Hvordan pleier syklusene dine å være? 

Jeg har fått kryss i fertility friend nå, altså har tempingen gitt svar på når eggløsning skjedde. Så jeg er 3dpo i dag, og har fin forhøyet temperatur. Håper den holder seg der 😊 Nå tar jeg meg litt mentalt "fri" fra prøvingen, og erfaringsvis starer tankesurret 7dpo. Så nå skal jeg nyte noen dager før overtenkingen starter! Men jeg har selvfølgelig mye håp for at det klaffet, og forbereder meg litt på å potensielt gå jula i møte som gravid :bond: Vi er jo ganske likt i løypa da Kristine40+! Det blir kjekt etterhvert som vi nærmer oss ikm😊

Spennende tid Hjulvips. Jeg har ikke tempet men kanskje jeg burde starte med det, men fikk positiv eggløsning test på nøyaktig samme dag 4 uker etter sist eggløsning og mye sytomer så er ganske sikker når  eggløsning er☺️

Ang kløe og sopp kan det skje pga hormonforandringene. Jeg er plaget med det i perioder.

kristine40+

Endret av frk.Sanna
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarte ikke dy meg 😅😅😅😅😅 testen lå der. Jeg måtte tisse. 🤭 jeg er kanskje 6 dpo 😅😅 temperaturen er ute å sykler denne runden.

Screenshot_20251113_205602_FF App.jpg

Anonymkode: c5d25...2d7

Tok du den i kveld og er du helt sikker på at du er dpo 6? Spennende🥰

Anonymkode: ad9c1...b80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok du den i kveld og er du helt sikker på at du er dpo 6? Spennende🥰

Tok den nå, 20 minutter siden 😅 

Jeg sier tror, siden grafen i FF er helt uvanlig til meg å være. Kan man egentlig ha eggløsning to ganger i samme syklus? 

Tror ganske sikkert jeg hadde el fredag 7.nov ja.. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bare skygger og tull som spiller øynene et puss... den er dyppet, ikke i strålende. Men syntes det tok lang tid for fargestoffet å samle seg. Dette var etter 3,5 minutt.

20251113_203953.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hjulvisp skrev (42 minutter siden):

Her vil jeg kanskje tenke at syklusen ikke var akkurat slik som du forventet? Desverre.. MEN, det kan selvfølgelig være du bare trenger en dag eller to ekstra før testen kanskje blir positiv? 🤞🏾 Hvordan pleier syklusene dine å være? 

Pleier å ha en 29 dager syklus med lite variasjon på lengden. Men etter at vi har prøvd å bli gravide, så har syklusen min blitt lengre noen mnd. Noen mnd har jeg hatt 34 dagers sykluser, har skjedd litt sporadisk siden sommer.

tester igjen om mensen ikke kommer, men regner med at det ikke gikk nå heller. 

spørsmåm; 

mer det noen her som har blitt gravide uten å kjenne på noen symptomer før positiv test? 

har noen opplevd å få lengre syklus etter at de begynte å prøve på å bli gravide?

Anonymkode: ef99f...8fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Selvfølgelig bare skygger og tull som spiller øynene et puss... den er dyppet, ikke i strålende. Men syntes det tok lang tid for fargestoffet å samle seg. Dette var etter 3,5 minutt.

20251113_203953.jpg

Jeg skimter noe på denne! Tenk om det kan være noe🙏🏻

Anonymkode: f4176...7f9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan går det med dere andre som er i dpo-land? Det er fryktelig lang disse dagene etter eggløsning og man legger merke til minste detalje i kroppen🙈😅

(...)

kristine40+

Å være i dpo-land gjør meg helt tullete! Jeg er 6dpo, og tok en test i dag (som selvfølgelig var kritthvit) fordi jeg er så spent. Testet positivt 8-9dpo med MA'n og barnet vi har, så vet jo at svaret kan komme on bare noen dager om jeg er heldig. Blir vanskelig å ikke bruke opp flere tester før mandag, som er det jeg har tenkt på som Den Store Testedagen min😂

Veksler med å tenke at "dette blir å gå!" og "jeg kommer aldri til å få et barn til". Føler meg en smule ustabil.

Rent kroppslig har jeg ømme pupper og mye kviser, som kanskje er et godt tegn? Kjenner ikke noe spesielt ellers, og for en som er vant med graviditeter med mye symptomer gjør det meg jo også stresset, selv om der er aldri så tidlig. 

Hvis noen av dere andre har gode tips for å få dpo-dagene til å gå (uten å teste seg), så rop ut!

Anonymkode: 8ebfb...616

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å være i dpo-land gjør meg helt tullete! Jeg er 6dpo, og tok en test i dag (som selvfølgelig var kritthvit) fordi jeg er så spent. Testet positivt 8-9dpo med MA'n og barnet vi har, så vet jo at svaret kan komme on bare noen dager om jeg er heldig. Blir vanskelig å ikke bruke opp flere tester før mandag, som er det jeg har tenkt på som Den Store Testedagen min😂

Veksler med å tenke at "dette blir å gå!" og "jeg kommer aldri til å få et barn til". Føler meg en smule ustabil.

Rent kroppslig har jeg ømme pupper og mye kviser, som kanskje er et godt tegn? Kjenner ikke noe spesielt ellers, og for en som er vant med graviditeter med mye symptomer gjør det meg jo også stresset, selv om der er aldri så tidlig. 

Hvis noen av dere andre har gode tips for å få dpo-dagene til å gå (uten å teste seg), så rop ut!

Anonymkode: 8ebfb...616

Jeg føler på det samme, jeg trodde ikke jeg skulle føle meg så tullete! Spesielt siden vi ikke føler noen hast eller et stort savn ennå. Men jeg vil så gjerne få med meg hele prosessen i tilfelle det skulle være, + blir gal av å ikke vite hva som skjer i kroppen min, hva som er sykdom, slitenhet og rasjonelle følelser å ta ekstra hensyn til og hva som er hormonstyrt. Uvitenheten! Og tankene begynner jo å planlegge uansett! BLEH

Jeg fikk for så vidt mensen i natt, som antatt. Det er både vondt og godt, for det er veldig deilig å vite i hvert fall. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan går det med dere andre som er i dpo-land? Det er fryktelig lang disse dagene etter eggløsning og man legger merke til minste detalje i kroppen🙈😅 Jeg er 5 dpo. 

Kristine40+

Jeg hadde maks på monitoren i går og i dag, så da vil det vel si jeg er 1 dpo i dag? 🤔 Gruer meg til symptomene, grublingen osv. Hvis det ikke går denne gang heller, blir det ny runde ICSI ved start av mensen. Er det noen av dere som tar progresteronstøtte når dere prøver selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...