Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Blir nok mensen på meg også. Kom litt blod i kveld men det var brunt🤔 Når er det evt egget fester seg og kan gi blødning? Er det rundt ikm?

Endret av Vilde26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på denne måneden også! Dette blir første måned vi følger med på EL og går hakket mer målrettet til verks hehe

:humpe: Jobber med saken

Vilde26: 26 - B1 - PP1 - EL 26.10 - IKM 7.-10.11

sinusen: 29 - B1 - PP8 - EL 29.10? - IKM 13.11?

litthonning: 25 - B1 - PP1 - EL 7.11 - IKM 22.11

Karmelia: 39 -B2 - PP6 - EL 8.11 - IKM 22.11

Hjulvisp: 29 - B2 - PP4 - EL 09.11 - IKM 22.11

Blomsterjenta: 29 - B2 - PP5 - EL 09.11 - IKM 23.11

Kristine: 40+ - B6- PP2- EL 09.11 - IKM 23.11

Wallflower: 37 - B1 - PP1mill - EL 11.11 - IKM 26.11

Solsikke - 28 - B2 - PP1 - EL 17.11 -IKM 30.11

:sinna:Mensen

Owl-city: 35 - B2 - PP6 - EL 23.10 - IKM 05.11

🤰Gravid

• Hjerte 3
Skrevet

Enten blir det ikke eggløsning denne måneden, eller så er den sen. Lave målinger i flere dager nå (ser antydning til strek) 😕. Så har ikke veldig troen for denne måneden 😔. Tenker prøve en clearblue litt senere for å dobbeltsjekke, men er vel mer sannsynlig at kroppen ikke samarbeider denne måneden 🙈

Skrevet
Karmelia skrev (1 time siden):

Enten blir det ikke eggløsning denne måneden, eller så er den sen. Lave målinger i flere dager nå (ser antydning til strek) 😕. Så har ikke veldig troen for denne måneden 😔. Tenker prøve en clearblue litt senere for å dobbeltsjekke, men er vel mer sannsynlig at kroppen ikke samarbeider denne måneden 🙈

Kan det være at du er på vei inn i perimenopausen Karmelia? Med tanke på at du er 39. Om jeg var deg ville jeg tatt noen blodprøver.

Anonymkode: 7bda6...143

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være at du er på vei inn i perimenopausen Karmelia? Med tanke på at du er 39. Om jeg var deg ville jeg tatt noen blodprøver.

Anonymkode: 7bda6...143

Ikke såvidt jeg vet. Jeg har ingen symptomer på det ellers. Av nærmeste kvinnelige slektninger har veldig mange av dem fått barn etter fylte 40. Min mor gikk sent inn i overgangsalderen. Men ja prøvetaking osv er planen på nyåret...

• Hjerte 2
Skrevet
Karmelia skrev (3 timer siden):

Hvilken el tester bruker du? Pleier du ha stabil syklus? Det skjer no at syklusen varier litt. Her er jeg på dag 12 og fikk blink de clear blue test i går. Samme i dag måres, så er spent når det faste smiletegnet dukker opp. Sist syklus fikk jeg det fredagen så det kommer nok ila helga.  Har samboer kun hjemme til mandag så håper at vi er innafor og treffer el🤞☺️  

kristine40+

Anonymkode: ad9c1...b80

• Hjerte 2
Skrevet

Bruker make sure til vanlig. Har syklus på 30-31 dager i snitt. Har vært klokkeren hittil i år 🙂. Skal sies at jeg går gjennom mye stress nå. Så det kan jo også ha en innvirkning. Og alder selvfølgelig. Jeg er på dag 16 i dag. Vanligvis ville testen vært positiv i dag eller på vei mot positiv.

Krysser fingrene for at det blir blink for dere ❤️.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

August-graviditeten endte dessverre i en MA funnet på ultralyd 7+1. Foster målt til ca. 7 uker, men ikke hjerte som slo.. Tok kirurgisk abort på sykehuset, etter eget ønske (så glad for å slippe medisinsk og huske noe av det).

Ble ikke noe graviditet på første EL etter aborten, så dette blir første forsøk etter mens.

Håper ikke det tar for lang tid, da det føles ut som at en ny graviditet er det eneste som kan hjelpe på sorgen.

Taravmeghatten: 29 - B1 - PP7 - EL 3.11 - IKM 17.11

🤰Gravid

Endret av Taravmeghatten
Ops, fikk ikke med siste linje i kopiering
  • Hjerte 5
Skrevet
Vilde26 skrev (13 timer siden):

Blir nok mensen på meg også. Kom litt blod i kveld men det var brunt🤔 Når er det evt egget fester seg og kan gi blødning? Er det rundt ikm?

Blir spennende med oppdatering fra deg også. For meg begynner mensen ofte med brunt. Men det er vel sånn at det slettes ikke er så uvanlig med litt blødning/spotting rundt IKM uansett.

Spennende at du heller ikke har fått positiv med Make Sure denne gangen, Karmelia... Kan vi skylde på testene? 😂

• Hjerte 1
Skrevet
sinusen skrev (7 minutter siden):

Blir spennende med oppdatering fra deg også. For meg begynner mensen ofte med brunt. Men det er vel sånn at det slettes ikke er så uvanlig med litt blødning/spotting rundt IKM uansett.

Spennende at du heller ikke har fått positiv med Make Sure denne gangen, Karmelia... Kan vi skylde på testene? 😂

Frister veldig 🤭😁

Skrevet
Taravmeghatten skrev (11 minutter siden):

August-graviditeten endte dessverre i en MA funnet på ultralyd 7+1. Foster målt til ca. 7 uker, men ikke hjerte som slo.. Tok kirurgisk abort på sykehuset, etter eget ønske (så glad for å slippe medisinsk og huske noe av det).

Ble ikke noe graviditet på første EL etter aborten, så dette blir første forsøk etter mens.

Håper ikke det tar for lang tid, da det føles ut som at en ny graviditet er det eneste som kan hjelpe på sorgen.

🤰Gravid

Sender god klem ❤️. Trist å høre 😢. Krysser fingrene for at det klaffer nå ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Nei så trist Taravmeghatten 💔 forstår godt at det føles som en ny graviditet er det som kan lindre sorgen dere står i. Håper det skjer snart for dere 🤞🏽 

Jeg forstår ikke helt hva som skjedde her i min syklus, så tydelige symptomer, plager og elslim, men testene ble aldri sterkere enn de jeg delte bilde av på side to. Så forvirrende. Jeg får fortsette å teste 1-2 ganger daglig, men akkurat nå er jeg bare glad jeg også temper slik at jeg får svar på om eggløsning har skjedd innen noen dager. Så slipper jeg i hvertfall å vente aktivt på mens hvis det er helt unødvendig. Det er ikke helt utenkelig at kroppen har prøvd seg på eggløsning men ikke fått til pga omstendigheter den siste tiden. Men jeg håper naturligvis! 

• Hjerte 1
Skrevet
Taravmeghatten skrev (2 timer siden):

🤰Gravid

Kjenner så utrolig godt til den følelsen. Det verste for min del var når aborten foregikk og den tida etterpå når man venter på mensen. Føler det er så mye verre når man ikke har en unge fra før. 

• Hjerte 2
Skrevet
Karmelia skrev (3 timer siden):

Bruker make sure til vanlig. Har syklus på 30-31 dager i snitt. Har vært klokkeren hittil i år 🙂. Skal sies at jeg går gjennom mye stress nå. Så det kan jo også ha en innvirkning. Og alder selvfølgelig. Jeg er på dag 16 i dag. Vanligvis ville testen vært positiv i dag eller på vei mot positiv.

Krysser fingrene for at det blir blink for dere ❤️.

Kanskje det blir positiv en dag eller 2 senere bare? Det skal vel ekstremt mye stress til for at syklusen blir forstyrret❤️ Jeg fikk blinkede smil nå i ettermiddag og nøyaktig samme dag som for nøyaktig 4 uker siden, så min syklus er på dagen igjen 2 syklus etter uttak av hormonspiral. Flaks si samboer kun er hjemme i helgene for tiden, men så har jeg ikke troen på det er så enkelt å bli gravid for oss oga alderen min men godt å se at hormonene funker som de skal. Jeg vet også at jeg ikke er i nærheten av overgangsalderen enda men if statestikk er det ikke mangen prosentene sjangs for oss per syklus men det finnes håp iallefall takk💕

kristine40+

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kanskje det blir positiv en dag eller 2 senere bare? Det skal vel ekstremt mye stress til for at syklusen blir forstyrret❤️ Jeg fikk blinkede smil nå i ettermiddag og nøyaktig samme dag som for nøyaktig 4 uker siden, så min syklus er på dagen igjen 2 syklus etter uttak av hormonspiral. Flaks si samboer kun er hjemme i helgene for tiden, men så har jeg ikke troen på det er så enkelt å bli gravid for oss oga alderen min men godt å se at hormonene funker som de skal. Jeg vet også at jeg ikke er i nærheten av overgangsalderen enda men if statestikk er det ikke mangen prosentene sjangs for oss per syklus men det finnes håp iallefall takk💕

kristine40+

Ja håper den bare er forsinket. Vi får se.

Kjempebra at det er stabilt igjen så kjapt da! Det lover jo godt 🙂. Ja tenker at vi har en grei sjanse ihvertfall! 

Skrevet

Hei, har fulgt med siden IKM oktober og blir med denne mnd.

Kan kalle meg for Smash :) 

Smash - 30 - B1 - PP4 - EL 07.11 - IKM 22.11

🤰Gravid

Anonymkode: bbde4...a34

• Hjerte 3
Skrevet
Karmelia skrev (På 7.11.2025 den 17.07):

Ja håper den bare er forsinket. Vi får se.

Kjempebra at det er stabilt igjen så kjapt da! Det lover jo godt 🙂. Ja tenker at vi har en grei sjanse ihvertfall! 

Takk, er ganske imponert over syklusen min som fortsatt er så stabil☺️ Har du fått positiv el test nå?💕 Jeg fikk fast smil i går kveld og føler kanskje egget har slippet siden murringene etc har roet seg eller at det skjer i natt. Var nøyaktig sånn sist syklus også. Det virker som jeg har lengre lutefasen enn 14 dager men el skjer på dag 13-14. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Takk, er ganske imponert over syklusen min som fortsatt er så stabil☺️ Har du fått positiv el test nå?💕 Jeg fikk fast smil i går kveld og føler kanskje egget har slippet siden murringene etc har roet seg eller at det skjer i natt. Var nøyaktig sånn sist syklus også. Det virker som jeg har lengre lutefasen enn 14 dager men el skjer på dag 13-14. 

Så bra!! Høres veldig bra ut 🙂. Er jo ideelt om lutealfasen minimum 12 dager eller mer.

Nei fortsatt ingenting 😕

Skrevet
Karmelia skrev (39 minutter siden):

Så bra!! Høres veldig bra ut 🙂. Er jo ideelt om lutealfasen minimum 12 dager eller mer.

Nei fortsatt ingenting 😕

Ja det er jo positivt enn for kort lutefase iallefall☺️ Så kjedelig, men du er vel omtrent på samme sted i syklusen som meg?  Kommer kanskje plutselig. Tester du 2 ganger om dagen? pleier du ellers merke syntomer på eggløsning?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er jo positivt enn for kort lutefase iallefall☺️ Så kjedelig, men du er vel omtrent på samme sted i syklusen som meg?  Kommer kanskje plutselig. Tester du 2 ganger om dagen? pleier du ellers merke syntomer på eggløsning?

Tester minst 2 ganger daglig. Ja pleier ha murringer og kjenne det på kroppen at det nærmer seg. Pleier også se en gradvis økning over 2 dager og så en kraftig, kort topp. Det er ingenting nå. Så jeg antar det ikke skjer denne måneden. Er ganske mye stress på det private plan nå, og jeg påvirkes lett av stress. Så mistenker det kan ha hatt en påvirkning. Men vet ikke 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...