AnonymBruker Skrevet 19. november #181 Skrevet 19. november Karmelia skrev (49 minutter siden): Tør ikke håpe på positiv test denne måneden. Eggløsningsdato er uvisst, om den var i det hele tatt. Så føler meg litt sånn i limbo. Er ganske mentalt klar for Ikm desember 😅. Og tiden går veldig sakte nå.. Noe dpo tiden uansett gjør egentlig 🤭 Føler med deg, jeg har det på samme måte og tenker løpet er kjørt denne perioden. Jeg testet negativt i dag 10-11 dpo så mensen kommer nok søndags kveld/mandag. Jeg har blandet følelser rundt dette siden jo lengre tid som går blir jeg usikker på hvor lenge jeg ønsker prøve. Har egentlig sagt maks ut mars/april. Du fikk positiv eggløsningtest eller? Kristine40+ Anonymkode: ad9c1...b80 2
Karmelia Skrevet 19. november #182 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler med deg, jeg har det på samme måte og tenker løpet er kjørt denne perioden. Jeg testet negativt i dag 10-11 dpo så mensen kommer nok søndags kveld/mandag. Jeg har blandet følelser rundt dette siden jo lengre tid som går blir jeg usikker på hvor lenge jeg ønsker prøve. Har egentlig sagt maks ut mars/april. Du fikk positiv eggløsningtest eller? Kristine40+ Anonymkode: ad9c1...b80 Er en tung prosess ja 😕. Håper det går for dere i løpet av vinteren ❤️. Jeg aner ikke.. fikk positiv clearblue eggløsningtest med smilefjes 10.nov, men lave målinger fra make sure sine tester. Så det tror jeg var et forsøk som ikke gikk. Mistenker at jeg gikk glipp av toppen på den som har 0,82 måling (bilde under). Men det blir bare spekulasjoner. Testet ikke dag 21-22. Har hatt mye stress siste månedene og en 2,5 åring som kun vil sove i vår seng. Som resulterer i veldig oppstykket og lite søvn. Så er ikke overrasket om det ikke var noe denne mnd. Har endelig fått mini over i sin seng igjen og håper det varer 🤞❤️.
Hjulvisp Skrevet 19. november Forfatter #183 Skrevet 19. november Karmelia skrev (3 timer siden): Jeg aner ikke.. fikk positiv clearblue eggløsningtest med smilefjes 10.nov, men lave målinger fra make sure sine tester. Så det tror jeg var et forsøk som ikke gikk. Mistenker at jeg gikk glipp av toppen på den som har 0,82 måling (bilde under). Men det blir bare spekulasjoner. Testet ikke dag 21-22. Den er ikke positiv den på 0,82 da? Synes det kan se slik ut? Har hørt at det er lurt å registrere testene under fanen "mote" og "other" for å få best resultat, med mindre man tester med de spesifikke merkene som @Easyhome for eksempel. Kanskje tallet hadde blitt et annet? 1
Hjulvisp Skrevet 19. november Forfatter #184 Skrevet 19. november sinusen skrev (På 18.11.2025 den 9.08): I dag tidlig var den definitivt positiv, enda sterkere enn i går. Skal teste litt framover og se når/om den blir svakere. Men dag 7 av syklusen er jo veldig tidlig eggløsning? Jo, enig i at det er tidlig. Men må kanskje være så tidlig for å rekke eggløsning i kort syklus? Og eggløsning skjer gjerne 1-2 døgn etter positiv test, så det blir jo liiitt senere...
Hjulvisp Skrevet 19. november Forfatter #185 Skrevet 19. november 8dpo her i dag, og frem til nå denne syklusen har jeg tenkt lite på prøvingen. Føler meg fremdeles litt "apatisk", eller kanskje mest at jeg ikke er så forhåpningsfull. Men vi fikk inn aksjer på optimale tidspunkt, så det skal selvfølgelig bli spennende. Ingen trang til å teste i dag, men blir kanskje en tidligtest i morgen bare for å komme i gang 😊 3
Karmelia Skrevet 19. november #186 Skrevet 19. november Hjulvisp skrev (25 minutter siden): Den er ikke positiv den på 0,82 da? Synes det kan se slik ut? Har hørt at det er lurt å registrere testene under fanen "mote" og "other" for å få best resultat, med mindre man tester med de spesifikke merkene som @Easyhome for eksempel. Kanskje tallet hadde blitt et annet? Nei ikke i forhold til hvordan det er normalt sett. Legger ved bilde her som eksempel. Tror jeg fanget toppen på vei ned. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november #187 Skrevet 19. november Andre som ser? 12 dpo. Kvalm og uggen. Mensen har ikke kommet som ventet. Skjelver sånn at jeg ikke klarer å ta bilde skikkelig 😬 Anonymkode: c5d25...2d7
AnonymBruker Skrevet 19. november #188 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Andre som ser? 12 dpo. Kvalm og uggen. Mensen har ikke kommet som ventet. Skjelver sånn at jeg ikke klarer å ta bilde skikkelig 😬 Anonymkode: c5d25...2d7 Anonymkode: c5d25...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 19. november #189 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Anonymkode: c5d25...2d7 Ser kanskje en svaaaak strek, skulle du hatt mensen allerede på 12 dpo? Ta en ny test i morgen tidlig, krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: f4176...7f9
AnonymBruker Skrevet 19. november #190 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ser kanskje en svaaaak strek, skulle du hatt mensen allerede på 12 dpo? Ta en ny test i morgen tidlig, krysser fingrene for deg🤞🏻 Anonymkode: f4176...7f9 Ja, har lutealfase på 11 dager. Bruker å ha eggløsning syklusdag 17, men denne mnd hadde jeg på 15. Har vært så hektisk om morgenen at jeg ikke fikk tatt på morgenen. Dette var nå i ettermiddag. Anonymkode: c5d25...2d7
AnonymBruker Skrevet 19. november #191 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: c5d25...2d7 Beklager men ser ut som en skyggestrek uten farge, men ta en ny test i morgen tirlig men tenker den burde hatt mer fsrge på i kveld også om du skulle hatt mensen desverre😌 Anonymkode: ad9c1...b80
Karmelia Skrevet 19. november #192 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: c5d25...2d7 Kan være noe, men kan også være skyggestrek 🤔. Får teste i morgen tidlig på morgenurin. Krysser fingrene ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 19. november #193 Skrevet 19. november Fikk 1-2 uker på digital. Har hatt kjemisk to ganger de siste årene, tar det derfor ikke helt for god fisk så tidlig. Fikk også eggehvite utflod i dag... men temp dropp... så det får gå noen dager tenker jeg.. Anonymkode: c5d25...2d7 7
AnonymBruker Skrevet 20. november #194 Skrevet 20. november Hei dere, testet på nytt i går (11 dpo) og i dag (12 dpo) og venter IKM på søndag. Telte feil og det innlegget jeg skrev for noen dager siden var 10 dpo. Hva tenker dere? Jeg er ganske nervøs og tør ikke helt tro på at den er positiv og at den består til ikm! har lastet opp bilde via link, hvor den nederste er fra i dag: https://postimg.cc/WDsrL21H - Smash Anonymkode: bbde4...a34 4
AnonymBruker Skrevet 20. november #195 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei dere, testet på nytt i går (11 dpo) og i dag (12 dpo) og venter IKM på søndag. Telte feil og det innlegget jeg skrev for noen dager siden var 10 dpo. Hva tenker dere? Jeg er ganske nervøs og tør ikke helt tro på at den er positiv og at den består til ikm! har lastet opp bilde via link, hvor den nederste er fra i dag: https://postimg.cc/WDsrL21H - Smash Anonymkode: bbde4...a34 Disse er absolutt positive. Gratulerer herfra ❤️ Håper spiren klamrer seg fast! Anonymkode: b707d...225 1
Karmelia Skrevet 20. november #196 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hei dere, testet på nytt i går (11 dpo) og i dag (12 dpo) og venter IKM på søndag. Telte feil og det innlegget jeg skrev for noen dager siden var 10 dpo. Hva tenker dere? Jeg er ganske nervøs og tør ikke helt tro på at den er positiv og at den består til ikm! har lastet opp bilde via link, hvor den nederste er fra i dag: https://postimg.cc/WDsrL21H - Smash Anonymkode: bbde4...a34 Med så tydelig stigning så må det være positiv 😍. Burde kunne få positiv på ukeindikator om et par dager skulle en tro 🙂 1
Daisy'sDuckling Skrevet 20. november #197 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei dere, testet på nytt i går (11 dpo) og i dag (12 dpo) og venter IKM på søndag. Telte feil og det innlegget jeg skrev for noen dager siden var 10 dpo. Hva tenker dere? Jeg er ganske nervøs og tør ikke helt tro på at den er positiv og at den består til ikm! har lastet opp bilde via link, hvor den nederste er fra i dag: https://postimg.cc/WDsrL21H - Smash Anonymkode: bbde4...a34 Positiv!! Gratulerer så mye❤️❤️ 1
Yellow91 Skrevet 20. november #198 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei dere, testet på nytt i går (11 dpo) og i dag (12 dpo) og venter IKM på søndag. Telte feil og det innlegget jeg skrev for noen dager siden var 10 dpo. Hva tenker dere? Jeg er ganske nervøs og tør ikke helt tro på at den er positiv og at den består til ikm! har lastet opp bilde via link, hvor den nederste er fra i dag: https://postimg.cc/WDsrL21H - Smash Anonymkode: bbde4...a34 Gratulerer så mye! Fin stigning. 1
Vilde26 Skrevet 20. november #199 Skrevet 20. november Dere som har testet mye med eggløsningstester. Hvor lang tid før eggløsning får dere utflod som kan strekkes ut?
AnonymBruker Skrevet 20. november #200 Skrevet 20. november Vilde26 skrev (53 minutter siden): Dere som har testet mye med eggløsningstester. Hvor lang tid før eggløsning får dere utflod som kan strekkes ut? 4-5 dager her. Anonymkode: b707d...225
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå