Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare av nysgjerrighet og gøy. Hvor mange orgasmer er det modne damer over 50 klarer, jeg klarer ca seks da kan jeg bli litt sliten, ....

Anonymkode: 78a68...3e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bro get a job or sum 

Anonymkode: bd96a...6d5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Bro get a job or sum 

Anonymkode: bd96a...6d5

Jeg er ingen bro men ei voksen dame i 100% jobb😆

AnonymBruker
Skrevet

Exen klarte som regel ikke mer enn 50 før hun ble litt for doven. De siste 15 "strittet hun litt i mot"(KG-presisering; I et informert samtykkende og frivillig rollespill med stoppord), og siden det er vanskelig å få noen som nesten sover(Kg-presisering; Men bare nesten, og fremdeles samtykkende) til å komme så var det ikke ofte vi var over det tallet. 

Anonymkode: 48bd1...5c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Exen klarte som regel ikke mer enn 50 før hun ble litt for doven. De siste 15 "strittet hun litt i mot"(KG-presisering; I et informert samtykkende og frivillig rollespill med stoppord), og siden det er vanskelig å få noen som nesten sover(Kg-presisering; Men bare nesten, og fremdeles samtykkende) til å komme så var det ikke ofte vi var over det tallet. 

Ikke rart det er ex da

Anonymkode: 78a68...3e1

Skrevet (endret)

.

Endret av Fjompen
AnonymBruker
Skrevet

Etter en så er jeg «ferdig» med sex. Kåtheten går over som å blåse ut et lys etter en orgasme😊

Anonymkode: 81c69...900

AnonymBruker
Skrevet

Kun én. 

Anonymkode: e824b...da7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, yeah right! Ingen kommer så mye....!?!  Faket?

Anonymkode: c13d5...a59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, yeah right! Ingen kommer så mye....!?!  Faket?

Anonymkode: c13d5...a59

Hvilken motivasjon skulle hun hatt for å fake? Det er dessuten lett å kjenne når en kvinne kommer. 

Det er heller ikke så uvanlig å komme såpass mange ganger, selv om ikke alle kan det. 

AnonymBruker
Skrevet

I disse dager er tre maks og den siste klarer jeg meg godt uten. Den første er best og viktigs. 
Da jeg var ung var elleve min rekord.

k48

Anonymkode: 547bb...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...