AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Bare av nysgjerrighet og gøy. Hvor mange orgasmer er det modne damer over 50 klarer, jeg klarer ca seks da kan jeg bli litt sliten, .... Anonymkode: 78a68...3e1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Bro get a job or sum Anonymkode: bd96a...6d5 1
Fru Langbeint Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bro get a job or sum Anonymkode: bd96a...6d5 Jeg er ingen bro men ei voksen dame i 100% jobb😆
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober Exen klarte som regel ikke mer enn 50 før hun ble litt for doven. De siste 15 "strittet hun litt i mot"(KG-presisering; I et informert samtykkende og frivillig rollespill med stoppord), og siden det er vanskelig å få noen som nesten sover(Kg-presisering; Men bare nesten, og fremdeles samtykkende) til å komme så var det ikke ofte vi var over det tallet. Anonymkode: 48bd1...5c7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Exen klarte som regel ikke mer enn 50 før hun ble litt for doven. De siste 15 "strittet hun litt i mot"(KG-presisering; I et informert samtykkende og frivillig rollespill med stoppord), og siden det er vanskelig å få noen som nesten sover(Kg-presisering; Men bare nesten, og fremdeles samtykkende) til å komme så var det ikke ofte vi var over det tallet. Anonymkode: 48bd1...5c7 Ikke rart det er ex da Anonymkode: 78a68...3e1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober Etter en så er jeg «ferdig» med sex. Kåtheten går over som å blåse ut et lys etter en orgasme😊 Anonymkode: 81c69...900
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Exen klarte som regel ikke mer enn 50 før hun ble litt for doven. De siste 15 "strittet hun litt i mot"(KG-presisering; I et informert samtykkende og frivillig rollespill med stoppord), og siden det er vanskelig å få noen som nesten sover(Kg-presisering; Men bare nesten, og fremdeles samtykkende) til å komme så var det ikke ofte vi var over det tallet. Anonymkode: 48bd1...5c7 Haha, yeah right! Ingen kommer så mye....!?! Faket? Anonymkode: c13d5...a59
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, yeah right! Ingen kommer så mye....!?! Faket? Anonymkode: c13d5...a59 Hvilken motivasjon skulle hun hatt for å fake? Det er dessuten lett å kjenne når en kvinne kommer. Det er heller ikke så uvanlig å komme såpass mange ganger, selv om ikke alle kan det. Anonymkode: 48bd1...5c7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #11 Skrevet 27. oktober I disse dager er tre maks og den siste klarer jeg meg godt uten. Den første er best og viktigs. Da jeg var ung var elleve min rekord. k48 Anonymkode: 547bb...81e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå