AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Jeg har brunt hår, grønne øyne, litt usikker på hudtonen. Så hvilken årstid er jeg? Anonymkode: 5896d...0be
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Umulig å si uten å se hudtonen din. Anonymkode: 1a97f...b4d 6
Phoenix Heart Skrevet 27. oktober #3 Skrevet 27. oktober (endret) feil Endret 27. oktober av Phoenix Heart
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har brunt hår, grønne øyne, litt usikker på hudtonen. Så hvilken årstid er jeg? Anonymkode: 5896d...0be Dette er hudtonen min Anonymkode: 5896d...0be
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Spør chat gpt. Eller bruk en app (ofte gratis prøveperiode). Anonymkode: f57d2...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober Kommer også litt an på hvor lyst eller mørkt din naturlige hårfarge er, og hvilken nyanse av grønne øyne du har. Er de hazel, grågrønne, klare grønne? Anonymkode: 95e27...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer også litt an på hvor lyst eller mørkt din naturlige hårfarge er, og hvilken nyanse av grønne øyne du har. Er de hazel, grågrønne, klare grønne? Anonymkode: 95e27...9bc Håret er som dette og øynene som disse Anonymkode: 5896d...0be
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Spør chat gpt. Eller bruk en app (ofte gratis prøveperiode). Anonymkode: f57d2...c2f Chatgpt mener jeg er høst. Anonymkode: 5896d...0be
Capazitet Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober Trur årstidklassifisering er utdatert. No går det i om du er kald, varm eller nøytral i tonane.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Håret er som dette og øynene som disse Anonymkode: 5896d...0be Hadde slettet denne, du vet is tyveri nå skjer via iris-kopiering? Anonymkode: dad82...89d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #12 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Håret er som dette og øynene som disse Anonymkode: 5896d...0be Tror du sliter med angst og er kreativ. Anonymkode: dad82...89d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Skrevet 27. oktober Huden og håret er kaldt. Men øynene er varme. Anonymkode: 21e6c...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå