Gå til innhold

Ving AS og ventetid på klage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er deres erfaringer med klagebehandling i Ving AS?

Fikk beskjed om at det var 8 ukers behandlingstid på klager. Nå har det passert 10 uker og fortsatt ingenting. 

Det er jo bekymringsfullt at de har så mye klager at de ikke rekker over alt. Eller at de gir så fullstendig faen i kundene at de ikke tar seg bryet med å sette på ressurser til å løse problemene de har. 

Anonymkode: e144a...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så er det forsinkelser i klagesakene pga sykdom el.lign. Er litt tiden for dette nå….

Anonymkode: 6cd07...1cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller så er det forsinkelser i klagesakene pga sykdom el.lign. Er litt tiden for dette nå….

Når man får beskjed allerede ved registrering at det tar 8 uker, da gidder de faen meg ikke prøve engang!

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når man får beskjed allerede ved registrering at det tar 8 uker, da gidder de faen meg ikke prøve engang!

Da er det estimert tid, men når det går både 10 og 11 uker, kan det være pga sykdom, andre interne hendelser. Klagesaker HAR som regel ganske lang behandlingstid.

Skrevet

Her er det bare å vente.

De har mange rare klager å se på. For eksempel at de ikke snakker norsk på reisemålet.

Anonymkode: 4a6f7...4e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da er det estimert tid, men når det går både 10 og 11 uker, kan det være pga sykdom, andre interne hendelser. Klagesaker HAR som regel ganske lang behandlingstid.

Hvorfor? Det handler jo bare om hvor mye ressurser de gidder sette inn på å få fornøyde kunder. Slik de oppfører seg nå er det garantert at jeg aldri kommer til å reise med Ving igjen, og jeg kommer til å si det ved enhver anledning det passer seg slik. 

Er Ving tjent med det? 

10 dager burde vært max, ikke uker. 

Så hør, hør alle sammen: ligg langt unna Ving!!!!!!

Mulig det er en taktikk koordinert med andre klageinstanser; om jeg ikke får medhold i min klage, så må jeg videre til Klagenemnda for pakkereiser, og om jeg ikke når gjennom der så blir det reiseforsikringen. Alle disse er tjent med at vi som forbrukere seigpines og kanskje går trøtt til slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...