AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Skrevet 27. oktober Hva ser eller leser du for motivasjon? Anonymkode: 08da8...b7e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Skrevet 27. oktober Kanskje ikke det du er ute etter, men for meg er det veldig lite som fungerer som motivasjon for vektnedgang. Det som har hjulpet for meg er å fokusere på hva som gir god helse, ikke hva som gjør deg tynnere - det innebærer ofte mye dårlig samvittighet for å spise for mye. I så måte har det hjulpet meg veldig å høre på podcaster med blant annet Marit Kolby, som snakker om mat og helse. Følger man hennes «filosofi» vil man med tiden gå ned i vekt uten å tenke over det, det gjaldt iallfall for meg. Anonymkode: 189c1...f38
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:26 #4 Skrevet tirsdag kl. 14:26 Ja, følger mange på TikTok som motiverer meg. Jeg må se folk i samme situasjon som meg selv. Orker ikke følge menn i 20 årene som har dette som fulltidsjobb. Jeg må følge mødre i 40 årene som trener ved siden av 100% jobb… Anonymkode: a7a78...4db 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:02 #5 Skrevet tirsdag kl. 15:02 Jeg blir mest motivert av å se tykke folk, da tenker jeg at jeg må trene for å ikke bli som dem. Ikke motiverende å se på supersterke, vellykka mennesker. Mulig jeg er rar🫣 Anonymkode: 2025d...52f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå