AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Du som blir tiltrukket av kvinner; hva gjør det med deg å se formen på musa til en kvinne i tights eller stramme bukser? Er det situasjonsbetinget? Blir du kåt?Fantaserer om det som er under? Hvis hun flørter litt, kan jeg bli påvirket og starter å fantasere. Anonymkode: 02a2f...e99
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Det er veldig situasjonsbestemt. Jeg driver normalt ikke å stirre random damer i skrittet. Anonymkode: 1c8c0...cde
mellomtomater67 Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle 2
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober #4 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som blir tiltrukket av kvinner; hva gjør det med deg å se formen på musa til en kvinne i tights eller stramme bukser? Er det situasjonsbetinget? Blir du kåt?Fantaserer om det som er under? Hvis hun flørter litt, kan jeg bli påvirket og starter å fantasere. Anonymkode: 02a2f...e99 Flørtingen er vel et sikkert tegn, på at kvinnen ikke er helt skrull i toppen😅 Så joda.. jeg kan stirre og lage store øyne, og lage et stort "woow" med munnen. Men jeg passer på så hun ser meg, ellers vil jeg ikke se henne smile og le litt. Jeg har ikke antenner for andre kvinner, så de overser jeg lett..
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Skrevet 27. oktober Det hinter om hva som er der, men jeg legger kun merke til det og blir tent av det hvis det er en kvinne jeg allerede er tiltrukket av. - kvinne. Anonymkode: ce48c...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Skrevet 27. oktober mellomtomater67 skrev (3 timer siden): Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle blir like sterk om du trener i joggebukse. Meeen alle ser på nesten halvnakne kvinner og menn . du kanke gå med rompa bar om du ikke vil at andre skal glo sånn har det alltid vært. Anonymkode: ba6ab...cf0 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Skrevet 27. oktober mellomtomater67 skrev (4 timer siden): Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle Det er da helt lov å fantasere. Jeg er en mann i 20 åra og fantaserer ofte over damer i treningsshorts og tights. Det er ikke sånn at jeg glaner, men kan gjerne ta et blikk og tenke «mhmm, hun hadde en digg rumpe». Anonymkode: 6c88a...9ae 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Skrevet 27. oktober mellomtomater67 skrev (8 timer siden): Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle Da må du passe på og ikke vise en V 😂 Anonymkode: cc4bb...cb3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #9 Skrevet 27. oktober mellomtomater67 skrev (11 timer siden): Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle Kanskje du burde vurdere å ikke kle deg i tettsittende treningstøy som viser formen på musa. Anonymkode: 1f481...38f 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober Jeg ser aldri ekstra på en dame nedenfor skuldrene. For at ikke noen skal beskylde meg for å ikke ha respekt for kvinner og se på dem som et stykke kropp. Anonymkode: f7ac9...d3c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #11 Skrevet 27. oktober Tulletråd som bare hisser opp stigmaet om at menn er ekle. Mine preferanser på et kvinnekjønn er mine, bare mine. En registrerer, en glor ikke. Hva som skjer videre er nå gjensidig. Det er langt mellom en observasjon og et forhold. Frem til det er alt sløsing med fantasi og energi. Keep it real. Anonymkode: 0f003...03a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #12 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tulletråd som bare hisser opp stigmaet om at menn er ekle. Mine preferanser på et kvinnekjønn er mine, bare mine. En registrerer, en glor ikke. Hva som skjer videre er nå gjensidig. Det er langt mellom en observasjon og et forhold. Frem til det er alt sløsing med fantasi og energi. Keep it real. Anonymkode: 0f003...03a Godt sagt det. Jeg kunne bare holdt det for meg selv. Jeg registrerer også, står ikke og stirrer. Det som er aller vakrest, er når en person kommer og bryr seg. Uansett påkledning. Men så er det også noe som er vakkert å se. Noen ganger, hvis begge åpner for det, kan det føre til intimitet. Men jeg nærmer meg aldri noen erotisk bare fordi de ser pene ut. Respekt og en viss sjenanse stopper meg fra det. Ts Anonymkode: 02a2f...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå