Gå til innhold

Når du ser formen på musa, hva gjør de med deg?t

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som blir tiltrukket av kvinner; hva gjør det med deg å se formen på musa til en kvinne i tights eller stramme bukser?

Er det situasjonsbetinget? Blir du kåt?Fantaserer om det som er under? 

Hvis hun flørter litt, kan jeg bli påvirket og starter å fantasere.  

Anonymkode: 02a2f...e99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig situasjonsbestemt. Jeg driver normalt ikke å stirre random damer i skrittet.

Anonymkode: 1c8c0...cde

Skrevet

Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du som blir tiltrukket av kvinner; hva gjør det med deg å se formen på musa til en kvinne i tights eller stramme bukser?

Er det situasjonsbetinget? Blir du kåt?Fantaserer om det som er under? 

Hvis hun flørter litt, kan jeg bli påvirket og starter å fantasere.  

Flørtingen er vel et sikkert tegn, på at kvinnen ikke er helt skrull i toppen😅
Så joda.. jeg kan stirre og lage store øyne, og lage et stort "woow" med munnen. Men jeg passer på så hun ser meg, ellers vil jeg ikke se henne smile og le litt. Jeg har ikke antenner for andre kvinner, så de overser jeg lett.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det hinter om hva som er der, men jeg legger kun merke til det og blir tent av det hvis det er en kvinne jeg allerede er tiltrukket av.

- kvinne.

Anonymkode: ce48c...5bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (3 timer siden):

Ehm dere menn er jævli ekle..!!! Håper virkelig ingen fantaserer når de ser meg. Jævli ekkelt.. vil ikke at en gammel mann skal fantasere om meg bare fordi jeg har på meg treningsshorts og formen på musa vises som du sier. Går på treningssenter, bruker treningshsorts/ tights, og trener for å bli sterk, ikke for å bli glodd på av menn. Dere er sykt ekle 

blir like sterk om du trener i joggebukse. Meeen alle ser på nesten halvnakne kvinner og menn . du kanke gå med rompa bar om du ikke vil at andre skal glo sånn har det alltid vært. 

Anonymkode: ba6ab...cf0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (4 timer siden):

Det er da helt lov å fantasere. Jeg er en mann i 20 åra og fantaserer ofte over damer i treningsshorts og tights. Det er ikke sånn at jeg glaner, men kan gjerne ta et blikk og tenke «mhmm, hun hadde en digg rumpe».

Anonymkode: 6c88a...9ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (8 timer siden):

Da må du passe på og ikke vise en V 😂

Anonymkode: cc4bb...cb3

AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (11 timer siden):

Kanskje du burde vurdere å ikke kle deg i tettsittende treningstøy som viser formen på musa.

Anonymkode: 1f481...38f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser aldri ekstra på en dame nedenfor skuldrene. For at ikke noen skal beskylde meg for å ikke ha respekt for kvinner og se på dem som et stykke kropp. 

Anonymkode: f7ac9...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Tulletråd som bare hisser opp stigmaet om at menn er ekle. Mine preferanser på et kvinnekjønn er mine, bare mine. En registrerer, en glor ikke. Hva som skjer videre er nå gjensidig. Det er langt mellom en observasjon og et forhold. Frem til det er alt sløsing med fantasi og energi. Keep it real.

Anonymkode: 0f003...03a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tulletråd som bare hisser opp stigmaet om at menn er ekle. Mine preferanser på et kvinnekjønn er mine, bare mine. En registrerer, en glor ikke. Hva som skjer videre er nå gjensidig. Det er langt mellom en observasjon og et forhold. Frem til det er alt sløsing med fantasi og energi. Keep it real.

Anonymkode: 0f003...03a

Godt sagt det. Jeg kunne bare holdt det for meg selv. Jeg registrerer også, står ikke og stirrer.  Det som er aller vakrest, er når en person kommer og bryr seg. Uansett påkledning.  Men så er det også noe som er vakkert å se. 

Noen ganger,  hvis begge åpner for det, kan det føre til  intimitet.  Men jeg nærmer meg aldri noen erotisk bare fordi de ser pene ut. Respekt og en viss sjenanse stopper meg fra det. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...