AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #1 Skrevet 26. oktober 2025 Jeg skal ut og spise med mannen min i Oslo i november. Er det noen som har anbefalinger på restaurant med god julemat? Gjerne i nærheten av Nationaltheatret. Anonymkode: 41447...1b4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #2 Skrevet 26. oktober 2025 Café Engebret har veldig bra julemat. Anonymkode: 3bc72...64d
Ti T Usen Skrevet 26. oktober 2025 #3 Skrevet 26. oktober 2025 Drøssevis. Men ikke håp for mye. Det er julebordsessong, så forvent ekstremt overpriset julemat i trange, varme og masete restauranter sammen med par som dere + x antall bord med høylytte jobb-grupper som er påspandert årets happening, og drikker deretter:) Mitt tips: spis på noe annet enn typisk julebordsrestauranter. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #4 Skrevet 26. oktober 2025 De fleste tradisjonelle/kontinentale har julemat på den tiden, men som sagt… mye dårlig og kan være vanskelig å få bord (2 stk bør de klare å skvise inn vil jeg tro) Anonymkode: 75e8b...2c0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #5 Skrevet 26. oktober 2025 Engebret, Theatercaféen, Lorry, Stortorvets Gjæstgiveri. Men jeg er helt enig med innlegget over. Plagsomt mye folk, dobbeltpris og varierende kvalitet på maten. Jeg anbefaler også å dra på et sted som ikke har julemat. Anonymkode: 1969f...2dd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #6 Skrevet 26. oktober 2025 Frognerseteren, men det er jo litt langt unna. Anonymkode: df10c...9be
Mala_L Skrevet 28. oktober 2025 #7 Skrevet 28. oktober 2025 Lofoten på Aker brygge. God julemat, god service og synes ikke det blir så kaotisk med mye folk heller.
Londonjenta Skrevet 28. oktober 2025 #8 Skrevet 28. oktober 2025 Enig med mange andre her i at støynivået på typiske julematsteder er alt for høyt, så ville styrt unna Lofoten, Engebret og Gamle Raadhus, Bristol Grill er noe bedre. Har en lokal favoritt, Il Colesseo på Majorstua. Det er en liten italiensk restaurant som serverer julemat i sesongen, dog ikke lutefisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå