Gå til innhold

Oslorestaurant med julemat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ut og spise med mannen min i Oslo i november. Er det noen som har anbefalinger på restaurant med god julemat? Gjerne i nærheten av Nationaltheatret.

Anonymkode: 41447...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Café Engebret har veldig bra julemat.

Anonymkode: 3bc72...64d

Skrevet

Drøssevis. Men ikke håp for mye. Det er julebordsessong, så forvent ekstremt overpriset julemat i trange, varme og  masete restauranter sammen med par som dere + x antall bord med høylytte jobb-grupper som er påspandert årets happening, og drikker deretter:) 

Mitt tips: spis på noe annet enn typisk julebordsrestauranter. 

• Liker 2
Skrevet

De fleste tradisjonelle/kontinentale har julemat på den tiden, men som sagt… mye dårlig og kan være vanskelig å få bord (2 stk bør de klare å skvise inn vil jeg tro)

Anonymkode: 75e8b...2c0

Skrevet

Engebret, Theatercaféen, Lorry, Stortorvets Gjæstgiveri.
Men jeg er helt enig med  innlegget over.
Plagsomt mye folk, dobbeltpris og varierende kvalitet på maten. Jeg anbefaler også å dra på et sted som ikke har julemat.

Anonymkode: 1969f...2dd

Skrevet

Frognerseteren, men det er jo litt langt unna.

Anonymkode: df10c...9be

Skrevet

Lofoten på Aker brygge. God julemat, god service og synes ikke det blir så kaotisk med mye folk heller. 

Skrevet

Enig med mange andre her i at støynivået på typiske julematsteder er alt for høyt, så ville styrt unna Lofoten, Engebret og Gamle Raadhus, Bristol Grill er noe bedre.

Har en lokal favoritt, Il Colesseo på Majorstua. Det er en liten italiensk restaurant som serverer julemat i sesongen, dog ikke lutefisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...