Gå til innhold

London

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker best å bo så sentralt som mulig, så da er Bayswater uaktuelt for meg. Regent Palace Hotel ved Piccadilly Circus kan anbefales. Billigere enn mange av hotellene i Bayswater/Paddington og helt ok hotell. Hadde besøk av en liten mus på et av rommene vi bodde på der én gang, men ellers har det alltid vært ganske bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært i London to ganger - første gang var på et hotell i Earl's Court-området. Var et veldig greit hotell, selv om vi var avhengige at banen. Sist gang vi var i London, bestilte vi det samme hotellet, men pga oppussing fikk vi bo i en parallellgate til Oxford Street. Området heter visst Mayfair - det var bare supert!

Endret av ringblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Rundt Bayswater.

:) Vi også. Har bodd i dette strøket alle gangene jeg har vært i London (og det begynner å bli endel ganger etterhvert), og synes det er kjempefint og koselig der.

Det er bare et par stopp med undergrunden til Oxford Sircus, så for meg er det mer enn sentralt nok. London er såpass stort at jeg tror en ender opp med å ta undergrunden/bussen uansett hvor en bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når jeg har bodd på hotell så har det vært i Bayswater området eller Kensington.

Eller hos familie rett ved siden av Tower Bridge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig praktisk å bo like ved Paddington, veldig gode undergrunnsforbindelser og utrolig praktisk dersom du skal til / fra Heathrow (kan sjekke inn på stasjonen). Sist bodde vi på Darlington Hyde Park, og var veldig fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg liker best å bo så sentralt som mulig, så da er Bayswater uaktuelt for meg. Regent Palace Hotel ved Piccadilly Circus kan anbefales. Billigere enn mange av hotellene i Bayswater/Paddington og helt ok hotell. Hadde besøk av en liten mus på et av rommene vi bodde på der én gang, men ellers har det alltid vært ganske bra!  ;)

Samme her! Uaktuelt for meg å bo andre steder enn Regents Palace i London, når jeg vil ha det så billig og så sentralt som mulig.

Pluss at puben der er fin å treffe kjekke engekslmenn på ;-)

Har aldri sett en mus der, heldigvis, men har hørt at det skjer fra tid til annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bayswaterområdet, og jeg synes ikke det var så langt å gå inn til Oxford Street, man er da på ferie ;) og kan ta tuben tilbake med alle handleposene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, også rundt Bayswater, billig, ok hotell og nære Oxford Street.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...