Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor bor du når du er i London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. mars 2006 #2 Del Skrevet 30. mars 2006 Rundt Bayswater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 30. mars 2006 #3 Del Skrevet 30. mars 2006 Rundt Bayswater. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LB Skrevet 30. mars 2006 #4 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg liker best å bo så sentralt som mulig, så da er Bayswater uaktuelt for meg. Regent Palace Hotel ved Piccadilly Circus kan anbefales. Billigere enn mange av hotellene i Bayswater/Paddington og helt ok hotell. Hadde besøk av en liten mus på et av rommene vi bodde på der én gang, men ellers har det alltid vært ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. mars 2006 #5 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Har bare vært i London to ganger - første gang var på et hotell i Earl's Court-området. Var et veldig greit hotell, selv om vi var avhengige at banen. Sist gang vi var i London, bestilte vi det samme hotellet, men pga oppussing fikk vi bo i en parallellgate til Oxford Street. Området heter visst Mayfair - det var bare supert! Endret 30. mars 2006 av ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. mars 2006 #6 Del Skrevet 30. mars 2006 Vi bodde også i Bayswater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #7 Del Skrevet 30. mars 2006 Rundt Bayswater. ← Vi også. Har bodd i dette strøket alle gangene jeg har vært i London (og det begynner å bli endel ganger etterhvert), og synes det er kjempefint og koselig der. Det er bare et par stopp med undergrunden til Oxford Sircus, så for meg er det mer enn sentralt nok. London er såpass stort at jeg tror en ender opp med å ta undergrunden/bussen uansett hvor en bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mars 2006 #8 Del Skrevet 30. mars 2006 Sist bodde vi ved holland park. http://www.kfukhjemmet.org.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #9 Del Skrevet 30. mars 2006 Når jeg har bodd på hotell så har det vært i Bayswater området eller Kensington. Eller hos familie rett ved siden av Tower Bridge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 31. mars 2006 #10 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg synes det er veldig praktisk å bo like ved Paddington, veldig gode undergrunnsforbindelser og utrolig praktisk dersom du skal til / fra Heathrow (kan sjekke inn på stasjonen). Sist bodde vi på Darlington Hyde Park, og var veldig fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #11 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg liker best å bo så sentralt som mulig, så da er Bayswater uaktuelt for meg. Regent Palace Hotel ved Piccadilly Circus kan anbefales. Billigere enn mange av hotellene i Bayswater/Paddington og helt ok hotell. Hadde besøk av en liten mus på et av rommene vi bodde på der én gang, men ellers har det alltid vært ganske bra! ← Samme her! Uaktuelt for meg å bo andre steder enn Regents Palace i London, når jeg vil ha det så billig og så sentralt som mulig. Pluss at puben der er fin å treffe kjekke engekslmenn på ;-) Har aldri sett en mus der, heldigvis, men har hørt at det skjer fra tid til annen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 31. mars 2006 #12 Del Skrevet 31. mars 2006 Bayswaterområdet, og jeg synes ikke det var så langt å gå inn til Oxford Street, man er da på ferie og kan ta tuben tilbake med alle handleposene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. april 2006 #13 Del Skrevet 2. april 2006 Samme her, også rundt Bayswater, billig, ok hotell og nære Oxford Street. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå