lillemeg90 Skrevet i går, 14:26 Forfatter #141 Skrevet i går, 14:26 Parv skrev (6 minutter siden): Huff, det er virkelig ikke hyggelig med blod nei. blir jo så Man både krisemaksimerer og kjenner veldig etter. Heldigvis virker det ikke for å være pågående blødning. Og når det «bare» er litt lys brunt på papiret, tyder det jo på at det ikke er noe ferskt. krysser fingrene for at det ikke blir noe mer av noe 🥰 Krysser fingrene for oss begge to ❤️ mest sannsynlig er det helt ufarlig. Nå er det blitt enda brunere her, så tyder ikke på en aktiv blødning i hvertfall. Og er fremdeles bare litt på papiret.
Parv Skrevet i går, 15:17 #142 Skrevet i går, 15:17 Overthinking skrev (2 timer siden): Alt gikk bra på første ultralyd! Fikk se et hjerte som banket fort, og en liten baby som beveget seg. Det var deilig å få bekreftet at alt er bra 🙂 Jeg skal være 8+5 i dag i forhold til mine beregninger, men ble målt til 9+0. Det kunne være noe feil med målingen da, men bedre det enn å bli satt tilbake tenker jeg. Da er det bare å vente nesten 4 uker på neste ultralyd. Gratulerer så mye 🥰 Veldig koselig å få sett at alt ser fint ut.
Parv Skrevet i går, 21:03 #143 Skrevet i går, 21:03 lillemeg90 skrev (6 timer siden): Krysser fingrene for oss begge to ❤️ mest sannsynlig er det helt ufarlig. Nå er det blitt enda brunere her, så tyder ikke på en aktiv blødning i hvertfall. Og er fremdeles bare litt på papiret. Så bra det ikke blir noe mer av det ❤️ Her hadde jeg enda mer friskt blod på papiret tidligere i kveld.. Virket også å være litt koagulert, så har en litt dårlig magefølelse siden det fortsetter å komme (om enn lite av gangen). Har hatt veldig mye luftsmerter i magen i kveld så det er vanskelig å si om det faktisk er murringer eller kun luft.. 🙈 Prøver å forholde meg rolig, men enklere sagt enn gjort 😔
lillemeg90 Skrevet i går, 21:09 Forfatter #144 Skrevet i går, 21:09 Parv skrev (5 minutter siden): Så bra det ikke blir noe mer av det ❤️ Her hadde jeg enda mer friskt blod på papiret tidligere i kveld.. Virket også å være litt koagulert, så har en litt dårlig magefølelse siden det fortsetter å komme (om enn lite av gangen). Har hatt veldig mye luftsmerter i magen i kveld så det er vanskelig å si om det faktisk er murringer eller kun luft.. 🙈 Prøver å forholde meg rolig, men enklere sagt enn gjort 😔 Det samme her. Det har kommet mer i kveld..men det er likevel lite altså. Men jeg har også dårligere magefølelse. Men finner en merkelig ro i at jeg ikke kan endre utfallet. Må bare se de neste dagene.. men kjenner det er skikkelig kjipt. Hørte en podcast fra Babyverden om blødninger, og den gjorde meg litt roligere
Parv Skrevet 13 timer siden #145 Skrevet 13 timer siden lillemeg90 skrev (6 timer siden): Det samme her. Det har kommet mer i kveld..men det er likevel lite altså. Men jeg har også dårligere magefølelse. Men finner en merkelig ro i at jeg ikke kan endre utfallet. Må bare se de neste dagene.. men kjenner det er skikkelig kjipt. Hørte en podcast fra Babyverden om blødninger, og den gjorde meg litt roligere Har nok litt samme tankegang som deg - finner litt ro i at det er helt utenfor egen kontroll. Dessuten - hvis det skal gå galt, er det bedre at det går galt nå enn om 4-5 måneder som da jeg har mistet før. Noe av det kjipeste er jo at man ikke har kontroll og ikke vet sikkert hva kroppen driver med. Har ikke merket noe mer i løpet av natten, men det murrer og maser litt fortsatt. Det beste er nok å prøve å senke skuldrene og ikke tenke det verste før det faktisk er et faktum. Håper natten har gått fint, @lillemeg90
lillemeg90 Skrevet 12 timer siden Forfatter #146 Skrevet 12 timer siden Parv skrev (46 minutter siden): Har nok litt samme tankegang som deg - finner litt ro i at det er helt utenfor egen kontroll. Dessuten - hvis det skal gå galt, er det bedre at det går galt nå enn om 4-5 måneder som da jeg har mistet før. Noe av det kjipeste er jo at man ikke har kontroll og ikke vet sikkert hva kroppen driver med. Har ikke merket noe mer i løpet av natten, men det murrer og maser litt fortsatt. Det beste er nok å prøve å senke skuldrene og ikke tenke det verste før det faktisk er et faktum. Håper natten har gått fint, @lillemeg90 Ja, prøver å tenke som deg det går greit i noen øyeblikk men i andre blir jeg redd. Med fare for too much information så har jeg vert forstoppet, så sannsynligvis har jeg sprengt et blodkar i forbindelse med det. Men den redselen ligger der alltid. Ingenting i natt, litt brunt til morgenen. Men det er mikroskopisk, så krysser fingrene for både deg og meg ❤️
Parv Skrevet 12 timer siden #147 Skrevet 12 timer siden lillemeg90 skrev (3 minutter siden): Ja, prøver å tenke som deg det går greit i noen øyeblikk men i andre blir jeg redd. Med fare for too much information så har jeg vert forstoppet, så sannsynligvis har jeg sprengt et blodkar i forbindelse med det. Men den redselen ligger der alltid. Ingenting i natt, litt brunt til morgenen. Men det er mikroskopisk, så krysser fingrene for både deg og meg ❤️ Nesten påfallende hvor likt det har utspilt seg for oss. har nemlig tenkt akkurat det samme og at det kan ha sammenheng med en veeeldig treg mage🙈 er noen ganger litt vanskelig å skille mensnurringer fra luftsmerter når magen allerede er litt vrang. Men man får bare vente og se hvordan det utspiller seg. Krysser fingrene for oss begge ❤️ 1
blåtimen Skrevet 1 time siden #148 Skrevet 1 time siden Håper det ikke har tatt seg noe mer opp for noen av dere, @lillemeg90og @Parv? ❤️ Skjønner godt at det skaper bekymring med blod, det er ikke noe gøy. Krysser fremdeles alt jeg har for at det er den ufarlige type blødning 🤞🏻
lillemeg90 Skrevet 24 minutter siden Forfatter #149 Skrevet 24 minutter siden blåtimen skrev (54 minutter siden): Håper det ikke har tatt seg noe mer opp for noen av dere, @lillemeg90og @Parv? ❤️ Skjønner godt at det skaper bekymring med blod, det er ikke noe gøy. Krysser fremdeles alt jeg har for at det er den ufarlige type blødning 🤞🏻 Det har ikke tatt seg opp her i hvertfall, så krysser fingrene videre ❤️ har fremskyndet ul til mandag. Klarer ikke å vente til torsdag 😅❤️ hvordan går det med deg @Parv? Takk for omtanke @blåtimen❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå