AnonymBruker Skrevet 26. oktober #41 Skrevet 26. oktober Jeg har en kjekk mann. Da vi fikk barn var jeg lett overvektig en stund. Er det ikke nå lenger. Anonymkode: d4fcd...cfc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #42 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har jo såklart andre interesser?? Men trening er da viktig for meg, jeg liker å trene. Jeg liker å se bra ut å være den beste versjonen av meg selv. Men utenom trening og jobb, så er jeg glad i å være med venninner og familie, filmkveld, kino, lage mat, finne på ting. Anonymkode: 571bc...003 Hvordan rekker du det? Jeg trenger to til tre dager i uka. Rekker ikke å være så mye med venninner. Har du kanskje ikke barn? Jeg kunne også spise alt jeg ville til jeg fikk barn, det var lett å se bra ut. 😄 Anonymkode: d4fcd...cfc 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #43 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kjekke menn vet bedre enn å ta de tynne anorektiske psykisk syke gærningene. Anonymkode: d55a7...78f Å være normalvektig er ikke det samme som anorektisk. Anonymkode: 7b3fb...997 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #44 Skrevet 26. oktober Selvfølgelig finnes det mange par der den ene parten er overvektig og den andre er normalvektig. Og naturligvis vil du se flere av dem i en stor by som Oslo. Hvis du hadde vært mer observant ville du sikkert oppdaget slanke damer med "tjukkas"-menn også. Anonymkode: 0945e...d19 11 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #45 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Haha, hva vil du med innlegget egentlig? Anonymkode: f3303...9cb 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #46 Skrevet 26. oktober Mange menn tar det de får dessverre. Anonymkode: 8c9da...5b6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #47 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg trener fordi jeg liker å se bra ut å være sterk? Jeg liker å være fysisk sterk og i god form. Jeg trener fordi det gir meg glede å se progresjon, det gir meg glede å faktisk se at jeg blir sterkere og sterkere for hver gang. Men de som ikke trener forstår nok ikke dette. Og hva faen er egentlig forskjellen på gutter som trener flere ganger i uka og oss jenter? Det er greit at de gjør det, men ikke oss? Det finnes gutter som trener nesten hver dag, som fokuserer på trening å være sterk. Og det er en bra ting. Trening gir meg glede. Anonymkode: 571bc...003 Jeg er dame og jeg er ikke interessert i en mann som trener sånn som deg. Det vil telle negativt for meg. Det blir for overfladisk og da har vi for ulike verdier. Bare for å svare på det at du tror det er positivt at menn gjør det. Ikke for meg. Er han opptatt av muskler og kropp så er han ikke for meg. Jeg ønsker at han er opptatt av å holde seg sunn. Spise sunt mm så vi kan bli gamle sammen. Men ikke det opplegget som du driver med der. Både du og ts virker for opptatt av det overfladiske. Det er ikke det vi faller for fleste parten av oss. Jeg falt en gang for en fyr første gang han smilte til meg. Hadde aldri sett to ganger på han. Men plutselig så smilte han og så ble jeg forelsket. Anonymkode: dc283...27a 5 2
AprilLudgate Skrevet 26. oktober #48 Skrevet 26. oktober I Oslo? Hvor snittvekta blant gravide er den laveste i landet? Hvor var du - og hadde du veldig selektivt syn? 1
AprilLudgate Skrevet 26. oktober #49 Skrevet 26. oktober Slarti skrev (46 minutter siden): Det er for at vi ikke vil ha sminkedukker. Vi ønsker jordnære jenter med andre verdier en treningssenter. Ganske enkelt egentlig. Vi dømmer ikke så mye på utseende som damene mener vi gjør. Har selv hatt dates med slike tynne trente jenter. Fikk fort avsmak. Har du vært på treningssenter? De som er der fast og jevnlig er ikke jevnt over tynne. Noen ja, men de fleste er helt vanlige i vekt. Noen tjukke og. Gjelder begge kjønn. Mange trener av andre grunner enn utseende. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #50 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtlige jeg så var begge etnisk norske. Ts Anonymkode: df762...442 Oi tror du man kan man se det også nå? 😳 Dette er nok trolling? Anonymkode: 46b22...c76 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #51 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mange menn tar det de får dessverre. Anonymkode: 8c9da...5b6 Ikke kollektivt fordum og forenkle menn på denne måten. Menn er virkelig i stand til å forelske seg og føle dyp kjærlighet, og det er også hvor lista ligger for de fleste menn. Det er kun noen menn som er så blåst og relasjonsskadet at de "ikke tror på" kjærligheten, og følgelig ikke bryr seg om riktige følelser. At menn tar til takke med kvinner de ikke egentlig elsker skjer, av redsel for å ende alene, men det ligger jo også på kvinner å akseptere slikt eller ikke. Kjærlighet kan ikke fakes over tid. Det skjer også at kvinner tar til takke med menn de ikke elsker. Av samme årsak. Menn til dels mer lojale mot det å velge livspartner enn det kvinner er. En mann som elsker vakler sjelden i det. Sjeldnere enn vi kvinner. Anonymkode: 5a34a...fb7 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #52 Skrevet 26. oktober Kan det være så enkelt som at menn er glad i damer som er fornøyd med seg selv? Anonymkode: 1c7df...38b 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #53 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mange menn tar det de får dessverre. Anonymkode: 8c9da...5b6 Denne var stygg. Anonymkode: 1c7df...38b 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #54 Skrevet 26. oktober Overfladisk og sjalu virker du som. Er det bare de slanke som fortjener kjekke menn mener du? Anonymkode: 93a3c...82b 5 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #55 Skrevet 26. oktober Jeg trener mye og regelmessig. Kona har vel aldri satt sine ben i et treningslokale tror jeg. Det er ikke sånn at jeg liksom tiltrekkes den kvinnelige utgaven av meg selv. Jeg trener ikke fordi jeg vil ha en dame som trener. Anonymkode: b4aca...200 7 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #56 Skrevet 26. oktober tipper det egentlig er snakk om ganske normale kvinner... det er så flaut å være en sånn person som stirrer rundt seg og dømmer på denne måten. Anonymkode: 783e4...a6b 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #57 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på d samme selv. Er ei jente på 23 år, og trener 6 dager i uken, er slank, men veldig sterk med muskler, stor rumpe, tynn mage, men veldig sterk, løfter veldig tungt på trening, 150 kg Hip thrust osv. Mens ingen vil ha meg? Selv om jeg har en veldig bra kropp og også fint hår og ansikt. Og så ser jeg kjekke menn på trening som er sammen med damer som ikke er noe trent i d hele tatt og litt overvektig. Syns det er rart. Anonymkode: 571bc...003 Det har vært kjent siden tidenes morgen at hofter, pupper, og former = attraktivt blant menn. Det er flott at du trener og er muskuløs, men mange kvinner kan også ende opp med å se for mandige ut. I tillegg er jo det personligheten din som teller mest, samt utstråling, humor, varme, intelligens osv. Utseendemessig tiltrekning teller jo kun til man blir kjent, det er da det enten blir fyrverkeri - eller ikke. Anonymkode: 80458...f74 5 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #58 Skrevet 26. oktober Stort overskudd av menn. Anonymkode: 13545...e43 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #59 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stort overskudd av menn. Anonymkode: 13545...e43 For det kan ikke være kjærlighet? Anonymkode: 1c7df...38b 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #60 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har vært kjent siden tidenes morgen at hofter, pupper, og former = attraktivt blant menn. Det er flott at du trener og er muskuløs, men mange kvinner kan også ende opp med å se for mandige ut. I tillegg er jo det personligheten din som teller mest, samt utstråling, humor, varme, intelligens osv. Utseendemessig tiltrekning teller jo kun til man blir kjent, det er da det enten blir fyrverkeri - eller ikke. Anonymkode: 80458...f74 Tro meg, jeg ser ikke maskulin ut. Det er igjen en feil ting de som ikke kan om trening sier. Oss gym girls, vi trener for å være sterk. Det er en mistolkning at hvis ei jente trener så ser hun maskulin ut. Jeg trener for å se feminin ut. Jeg trener bein og rumpe, jeg har stor rumpe og hofter, slank midje, og trener rygg også mye for å få en slank og muskuløs rygg. Så jeg ser veldig feminin ut skal jeg si deg. Anonymkode: 571bc...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå