Gå til innhold

Har vært i Oslo i helgen og sett utrolig mange par bestående av litt runde damer som ser ut til å være kjæreste med kjekke menn…

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble overrasket da jeg trodde slike menn falt for damer som matcher bedre utseendemessig. Ingen av parene jeg så hadde barn med seg så jeg vet ikke om det er årsak til at damene var såpass runde. Damene og mennene var på samme alder.

ts

Anonymkode: df762...442

Det er for at vi ikke vil ha sminkedukker.
Vi ønsker jordnære jenter med andre verdier en treningssenter.

Ganske enkelt egentlig.

Vi dømmer ikke så mye på utseende som damene mener vi gjør.

Har selv hatt dates med slike tynne trente jenter.
Fikk fort avsmak.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Derfor får du ingen.

Jobb mer med å utvikle personligheten så skal du se du finner noen.

Anonymkode: dcf70...512

Har en bra personlighet. Er snill, omsorgsfull, empatisk, bryr meg om andre, ligger ikke rundt, er lojal, fester ikke, drikker ikke, fokusere på meg selv å være den beste versjonen av meg selv. Er god til å lage mat, når jeg har datet har jeg bare vært lojal og holdt meg til den personen, lager mat til han, behandler han bra, kjøper ting til han osv å elsker av hele mitt hjerte.

Anonymkode: 571bc...003

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

og trener 6 dager i uken

Du må jobbe med personligheten din.
De fleste menn liker en personlighet som er mer en Treningssenter.

Jeg kunne aldri vert sammen med noen som lever på treningssenter.

Anonymkode: ede53...e3f

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Slarti skrev (1 minutt siden):

Det er for at vi ikke vil ha sminkedukker.
Vi ønsker jordnære jenter med andre verdier en treningssenter.

Ganske enkelt egentlig.

Vi dømmer ikke så mye på utseende som damene mener vi gjør.

Har selv hatt dates med slike tynne trente jenter.
Fikk fort avsmak.

Jeg trener, er hun som skrev hun trener 6 dager i uka. Men jeg er ikke ei sminke dukke? Jeg bruker aldri sminke nesten, ikke tatt noe inngrep / fillers elns, er helt naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo såklart andre interesser?? Men trening er da viktig for meg, jeg liker å trene. Jeg liker å se bra ut å være den beste versjonen av meg selv. Men utenom trening og jobb, så er jeg glad i å være med venninner og familie, filmkveld, kino, lage mat, finne på ting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trener fordi det gjør meg glad, jeg liker å være fysisk aktiv, jeg liker å gå turer , jeg liker å være sterk. Det er en bra ting. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ble overrasket da jeg trodde slike menn falt for damer som matcher bedre utseendemessig. Ingen av parene jeg så hadde barn med seg så jeg vet ikke om det er årsak til at damene var såpass runde. Damene og mennene var på samme alder.

ts

At damene ikke er etter dine preferanser betyr ikke at de ikke er etter andre menns preferanser, og du er temmelig overfladisk (og dessuten på villspor) dersom du tror at forhold kun er basert på utseende. 

Kjærlighet ts!

Kan ikke undervurderes i slikt. Å treffe sin personlige match og få følelser for hverandre er ikke så lett å finne, men når man gjør det betyr ikke perfekt utseende noe. Da blir vedkommende nydelig for deg. 

Vi med barn har dem ikke bestandig med oss. 

Anonymkode: 5a34a...fb7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente…

Jeg skrev jo i dag at bmi 25 er mye finere enn bein rangel

• Liker 3
Skrevet

Jeg trener, er hun som skrev hun trener 6 dager i uka. Men jeg er ikke ei sminke dukke? Jeg bruker aldri sminke nesten, ikke tatt noe inngrep / fillers elns, er helt naturlig.

Men du er på treningsstudio 6 dager i uken.
Det utstråler et fokus på kropp som vi ikke gidder.

Så treningsstudio er hovedbiten av hvem du er.

Men du ser det ikke selv.
Hvor mange andre er der så mye?

Å trene er en ting, å flytte inn på treningsstudio er noe annet.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ts

Hvorfor må man matche utseendemessig? Kan man ikke bare like hverandre?

Anonymkode: b6004...0df

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Slarti skrev (1 minutt siden):

Men du er på treningsstudio 6 dager i uken.
Det utstråler et fokus på kropp som vi ikke gidder.

Så treningsstudio er hovedbiten av hvem du er.

Men du ser det ikke selv.
Hvor mange andre er der så mye?

Å trene er en ting, å flytte inn på treningsstudio er noe annet.

Jeg trener fordi jeg liker å se bra ut å være sterk? Jeg liker å være fysisk sterk og i god form. Jeg trener fordi det gir meg glede å se progresjon, det gir meg glede å faktisk se at jeg blir sterkere og sterkere for hver gang.  Men de som ikke trener forstår nok ikke dette. Og hva faen er egentlig forskjellen på gutter som trener flere ganger i uka og oss jenter? Det er greit at de gjør det, men ikke oss? Det finnes gutter som trener nesten hver dag, som fokuserer på trening å være sterk. Og det er en bra ting. Trening gir meg glede.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kim Kardashian gjorde det jo populært og hot med former så de har vel vært menn av den tiden. 

Nå har hun gjort det populært og hot å være syltynn igjen, så da blir vel det skjønnhetsidealet i en god del år frem over, og menn av sin tid vil velge ut fra det. 

Anonymkode: c2f4c...101

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har en bra personlighet. Er snill, omsorgsfull, empatisk, bryr meg om andre, ligger ikke rundt, er lojal, fester ikke, drikker ikke, fokusere på meg selv å være den beste versjonen av meg selv. Er god til å lage mat, når jeg har datet har jeg bare vært lojal og holdt meg til den personen, lager mat til han, behandler han bra, kjøper ting til han osv å elsker av hele mitt hjerte.

Du utstråler at du egentlig føler deg bedre enn andre damer, menn liker ikke det

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente…

Ja jeg har også lagt merke til at flere feite damer har en ganske kjekk man..  Liker mannfolk best feite damer ?? Det er det jeg begynner å tro..

Anonymkode: 81f24...b3f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trener fordi jeg liker å se bra ut å være sterk? Jeg liker å være fysisk sterk og i god form. Jeg trener fordi det gir meg glede å se progresjon, det gir meg glede å faktisk se at jeg blir sterkere og sterkere for hver gang.  Men de som ikke trener forstår nok ikke dette. Og hva faen er egentlig forskjellen på gutter som trener flere ganger i uka og oss jenter? Det er greit at de gjør det, men ikke oss? Det finnes gutter som trener nesten hver dag, som fokuserer på trening å være sterk. Og det er en bra ting. Trening gir meg glede.

du trenger 6 dager i uka.
smak på det.
seks dager i uka 

Det er det som utstråler fokus på kropp.

Men du vil aldri skjønne hvorfor.

Finn deg en av disse mennene som også bor på treningsstudio.

Kona mi er også fysisk sterk og i ekstremt god form.
Men hun bruker kroppen naturlig i det daglige, og er naturlig sterk.
Hun har litt å ta i, men skal love deg at du sliter med å holde følge med henne opp en fjelltopp med 50 kilo på ryggen.

Det er ingen som nekter deg å gjøre det du liker, og du skal ikke endre hvem du er.
Men du er ikke det flertallet av menn ønsker.
Det er få men som ønsker en dame som bor på et treningsstudio.
Du finner dem men da må du lete etter dem.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er gift...men jeg å se sånne mannfolk som klær seg som de kommer fra vestkanten i Oslo der penger og merk klær er viktig...slike har aldri tent meg.

Vi kvinner går ikke etter hvordan en kropp er...vi går etter kjemi og interesse.

Hjelper lite at du har 6 pack...ser ut som en modell..og er rasshøl...tror verden går rundt deg og du vet ikke hvordan kvinner funker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har stått ved min side i over 10 år, med et vektspenn på 65-100kg (22-35 i bmi). Han har sagt hele veien at han aldri har brydd seg om vekta mi, for det er meg han elsker uavhengig av vekt. 

Den som har hatt problemer med min vekt er meg. Nå er jeg innenfor normal bmi og trives godt med egen vekt og kropp. 

Anonymkode: e7e69...da4

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg har også lagt merke til at flere feite damer har en ganske kjekk man..  Liker mannfolk best feite damer ?? Det er det jeg begynner å tro..

Anonymkode: 81f24...b3f

De like nok jenter som spiser vanlig mat, som bryr nok om utseendet..men ikke der at de må trene og se tynneste ut...ofte jenter som vil være tynne,store pupper, fillers etc...de er intresert i at alle gutter skal se på deg og være interessert. Tror ikke de fleste gutter vil ha en jente på deling 

Anonymkode: 8d7d9...987

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

ts

Det er vel nok av de som gjør det, så det er jo bra du finner noen unntak 

Anonymkode: b99b0...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...