AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Halsen min har etter 10 kg vekttap begynt å sægge og kreppe seg når jeg løfter skuldrene eller bøyer hodet fremover😥 det gjør meg selvbevisst og lei.. har forsøkt fotona laser og prophilo 2 ganger nå, uten særlig bedring, noen andre som har noen tips om behandlinger/kremer som hjelper? føler meg ikke klar for halsløft, er K48 Anonymkode: d64e8...3e4
jabx Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Det er naturlig at huden blir mindre "stram" med årene. Du er nesten 50. 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Halsløft er det eneste som hjelper, så enten må du ta til takke med en normal 48-årig hals eller så må du operere. Anonymkode: f8e01...834 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Skrevet 28. oktober Innvendig (kirurgisk) oppstramming med laser kan hjelpe. Anonymkode: 9a612...c33 1
Imsdalen Skrevet 28. oktober #5 Skrevet 28. oktober jabx skrev (På 26.10.2025 den 17.38): Det er naturlig at huden blir mindre "stram" med årene. Du er nesten 50. Hvorfor? (Dette er et lurespørsmål, jeg vet svaret og dermed også at det er mulig å gjøre noe med det). 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Skrevet 28. oktober altså gi det tid, huden må få mulighet til å gjøre det den skal også, to behandlinger er ikke all verden. I tillegg er gode produkter og det du gjør daglig viktig. Jeg gikk ned 30 kilo, jeg fikk hjelp av gode hudprodukter, lysterapi, strøm og tolmodighet. Jeg er nå 54 år. Halsen blir aldri som på en i 20 årene, det skjønner jeg også men det er ekstremt stor forbedring over ett år! Jeg bruker i hovedsak produkter fra Obagi og Dr Gross Anonymkode: 04df9...049 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): altså gi det tid, huden må få mulighet til å gjøre det den skal også, to behandlinger er ikke all verden. I tillegg er gode produkter og det du gjør daglig viktig. Jeg gikk ned 30 kilo, jeg fikk hjelp av gode hudprodukter, lysterapi, strøm og tolmodighet. Jeg er nå 54 år. Halsen blir aldri som på en i 20 årene, det skjønner jeg også men det er ekstremt stor forbedring over ett år! Jeg bruker i hovedsak produkter fra Obagi og Dr Gross Anonymkode: 04df9...049 Takk for svar🥰 har begynt med serum fra Obagi og retinol fra Gross også, får smøre meg med det -og tålmodighet 😁 Anonymkode: d64e8...3e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå