Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halsen min har etter 10 kg vekttap begynt å sægge og kreppe seg når jeg løfter skuldrene eller bøyer hodet fremover😥 det gjør meg selvbevisst og lei..

har forsøkt fotona laser og prophilo 2 ganger nå, uten særlig bedring, noen andre som har noen tips om behandlinger/kremer som hjelper?

føler meg ikke klar for halsløft, er K48

Anonymkode: d64e8...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er naturlig at huden blir mindre "stram" med årene. Du er nesten 50.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Halsløft er det eneste som hjelper, så enten må du ta til takke med en normal 48-årig hals eller så må du operere. 

Anonymkode: f8e01...834

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Innvendig (kirurgisk) oppstramming med laser kan hjelpe. 

Anonymkode: 9a612...c33

• Liker 1
Skrevet
jabx skrev (På 26.10.2025 den 17.38):

Det er naturlig at huden blir mindre "stram" med årene. Du er nesten 50.

Hvorfor? (Dette er et lurespørsmål, jeg vet svaret og dermed også at det er mulig å gjøre noe med det).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

altså gi det tid, huden må få mulighet til å gjøre det den skal også, to behandlinger er ikke all verden. I tillegg er gode produkter og det du gjør daglig viktig. Jeg gikk ned 30 kilo, jeg fikk hjelp av gode hudprodukter, lysterapi, strøm og tolmodighet. Jeg er nå 54 år. Halsen blir aldri som på en i 20 årene, det skjønner jeg også men det er ekstremt stor forbedring over ett år! Jeg bruker i hovedsak produkter fra Obagi og Dr Gross 

Anonymkode: 04df9...049

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

altså gi det tid, huden må få mulighet til å gjøre det den skal også, to behandlinger er ikke all verden. I tillegg er gode produkter og det du gjør daglig viktig. Jeg gikk ned 30 kilo, jeg fikk hjelp av gode hudprodukter, lysterapi, strøm og tolmodighet. Jeg er nå 54 år. Halsen blir aldri som på en i 20 årene, det skjønner jeg også men det er ekstremt stor forbedring over ett år! Jeg bruker i hovedsak produkter fra Obagi og Dr Gross 

Anonymkode: 04df9...049

Takk for svar🥰

har begynt med serum fra Obagi og retinol fra Gross også, får smøre  meg  med det -og tålmodighet 😁

Anonymkode: d64e8...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...