Gå til innhold

Har du oppnådd det du ville?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble livet slik du så for deg? Og har du nådd målene dine? Litt spennende å høre om 😊

Anonymkode: 952c0...db6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ble livet slik du så for deg? Og har du nådd målene dine? Litt spennende å høre om 😊

Anonymkode: 952c0...db6

Ja, jeg har fått to barn jeg elsker over alt på jord, og har vært på AC/DC konsert - jeg sier meg fornøyd!

Anonymkode: b3184...a65

AnonymBruker
Skrevet

Nja...

Jeg har aldri vært veldig ambisiøs på egne vegne, men jeg visste jo at jeg måtte bli "noe". Og fikk en karriere, tjente greit. Eier nå eget firma. Jeg har mann og barn. Nå unge voksne. Og jeg har vært en god og redelig person. Jeg har vært meg selv. 

Så ja. Det har kanskje vært litt mye karriere og familie. Barn, hensyn. Jeg har vel et mål om å fokusere på meg selv! Lese mer, reise mer, eller mindre...finne mer ut på egne vegne, ikke bare tjene penger og være der for andre, for barn. Det var fint...men nå vil jeg gjerne være tro til meg selv mer. Jeg har på en måte fullført alle plikter, mot alle. 

Men kanskje ikke helt til meg selv..

Anonymkode: 54f60...3bf

Skrevet

Nei livet ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt. Det er likevel et godt liv. 😊

• Liker 1
Skrevet

Kronisk sykdom og ufør i 40-årene var ikke en del av planen.  Utover det er det et diskusjonsspørsmål - Daria (15), Daria (25) og Daria (35) hadde ikke de samme ønskene og målene. At jeg så for meg barn og kjernefamilie da jeg var 25, trenger ikke bety at jeg opplever å ikke ha fått det som manglende måloppnåelse 20 år senere. 

Skrevet (endret)

Jeg vil si at livet mitt ikke ble helt slik jeg så for meg, men kanskje nettopp derfor føles det mer ekte nå. Jeg har opplevd ting som har tvunget meg til å vokse og ta valg jeg aldri trodde jeg skulle måtte ta, men som har gitt meg en sterkere følelse av integritet og ro.

Jeg prøver å leve på en måte som gjør at jeg en dag kan se tilbake, uansett hvordan livet utvikler seg, og vite at jeg sto for det jeg trodde på. At jeg ikke valgte den letteste veien, men den som føltes riktig.

Jeg er fortsatt ung, 29 år, og har forhåpentligvis mange år igjen til å bygge videre. Akkurat nå handler det mer om retning enn om mål. Jeg tror egentlig jeg har sluttet å jage etter ferdige resultater. Det viktigste for meg er å leve i tråd med verdiene mine og kunne stå stødig i det, uansett hva som skjer 💛

Endret av isbre
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har ingen utdanning. Jeg har ingen barn. Jeg har ingen bolig. Jeg har ingen venner. Jeg har ingen kjæreste. Det eneste jeg har er sykdommer som gjør at jeg må medisinere meg selv daglig og ha hyppig besøk til sykehus og leger.

Anonymkode: e780c...6bb

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men lenge før forventet. Så litt rådville va jeg skal nå.

K34

Anonymkode: 891d0...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...