Mli123 Skrevet onsdag kl. 10:23 #41 Skrevet onsdag kl. 10:23 Kunne ikke se at du skrev noe om hvor gammel din kone er, men mulig overgangsalder? Det er et kjent fenomen at kvinner ser mer innover mot seg selv ettersom østrogenproduksjonen avtar. I tillegg til mindre behov for intimitet. Mange har fått kanskje 2-3 barn og har gitt «alt» av seg selv til familien. Omsorgstretthet er en helt reell tilstand for mange mødre. Når barna så flytter ut så åpner det seg en helt ny verden med mange muligheter for endelig å sette seg selv først. Bare en tanke.. Ville uansett tatt en prat med henne for å finne ut hvor hun står. Ville oppriktig spurt hva hun ser for seg i forholdet fremover. Ville i hvertfall vært varsom med å komme med mye kritikk og «du gjør alltid ditt og datt.. osv», da er det lett å gå i forsvar. 3
katties Skrevet onsdag kl. 11:04 #42 Skrevet onsdag kl. 11:04 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forleden kveld var hun kommet hjem tidlig, mens jeg var og besøkte hennes gamle foreldre (som hun ikke rekker selv). Hun satt nydusjet i sofaen, og fortalte meg lurt at hun var både truseløs og nybarbert. Yessss, tenkte jeg. Men nei, når vi gikk og la oss skulle hun sove... Anonymkode: 7368c...a82 Jeg håper du da prøvde å vise henne at du hadde lyst på sex rett etter at hun sa det, ikke sant? Prøvde å faktisk være intim, ikke bare slang ut utstyret og satte deg ved siden av henne? Du lot ikke henne sitte foran TV-en for så å vente på at hun gjorde resten...? Du burde egentlig finne ut hvilke planer hun har for fremtiden. Er det at hun skal drive slik som nå, eller er dette bare noe midlertidig, og hun vil ha mer plass til deg i livet sitt snart? Det som er sikkert er st hvis du ønsker å drive med noen hobbyer, reise, besøke venner eller annet så må du bare gjøre dét - ikke vent på henne. Du skal ikke sette alt ditt på vent fordi hun ikke har tid - da må hun prioritere annerledes. Endret onsdag kl. 11:16 av katties 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:43 #43 Skrevet onsdag kl. 11:43 AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 7.24): Innser hva? At hun er gift med en sutregubbe? Dette hadde ikke jeg gidda i hvert fall. Anonymkode: f81d0...960 Du hadde ikke sagt det hvis kjønnsrollene var byttet om. Anonymkode: 38bc7...b7b 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:48 #44 Skrevet onsdag kl. 11:48 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forleden kveld var hun kommet hjem tidlig, mens jeg var og besøkte hennes gamle foreldre (som hun ikke rekker selv). Hun satt nydusjet i sofaen, og fortalte meg lurt at hun var både truseløs og nybarbert. Yessss, tenkte jeg. Men nei, når vi gikk og la oss skulle hun sove... Anonymkode: 7368c...a82 Hvorfor leker hun slike mindgames med deg? Anonymkode: 38bc7...b7b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:51 #45 Skrevet onsdag kl. 11:51 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forleden kveld var hun kommet hjem tidlig, mens jeg var og besøkte hennes gamle foreldre (som hun ikke rekker selv). Hun satt nydusjet i sofaen, og fortalte meg lurt at hun var både truseløs og nybarbert. Yessss, tenkte jeg. Men nei, når vi gikk og la oss skulle hun sove... Anonymkode: 7368c...a82 Seriøst? Da er hun direkte ondskapsfull om dette virkelig stemmer. Det hadde jeg tenkt. Anonymkode: ef679...798 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:59 #46 Skrevet onsdag kl. 11:59 Er det faktisk mye å gjøre, eller bare overtenker og stresser hun? Kanskje prøve psykolog? Kona mi er sånn. Hun er sliten før oppgaven i det hele starter, fordi hun har stresset i forveien med tankekjør. Hun blir sliten av å tenke på at hun kommer til å bli sliten. Ganske utrolig, egentlig. Jeg blir kun sliten av selve oppgaven, ikke av å tenke på at oppgaven snart kommer. Anonymkode: 8a71c...a89 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:01 #47 Skrevet onsdag kl. 12:01 AnonymBruker skrev (På 28.10.2025 den 9.36): Kvinner har ofte ikke en evne til å se noe annet enn seg selv, og sine egne ønsker og meninger. Anonymkode: 6e744...6bc tja, du kjenner noen FÅ kvinner og kan ikke uttale deg på vegne av alle. Heldigvis faller svaret ditt på sin egen urimelighet. Anonymkode: 273dd...a72 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:14 #48 Skrevet torsdag kl. 06:14 Elena77 skrev (22 timer siden): Hva gjorde du da ? Prøvde du å forføre henne eller bare ventet du på at hun skulle ta initiativ. Gjorde du noen innsats for at hun skulle tenne på deg ? Nei, det gjorde jeg ikke. Vi har en avtale om at det er hun som skal ta initiativ. Vi (= jeg) har slitt i mange år med ubalanse i sexlyst i vårt parforhold. For en del år siden gjorde vi en enighet om at, for at hun skulle slippe å oppleve mas, så er det hun som skal ta initiativ når hun har lyst. Så vi har et sexliv på hennes premiss, som jeg respekterer. Da tar jeg ingen omkamp når hun tydelig viser at hun vil sove. Anonymkode: 7368c...a82 1
Elena77 Skrevet torsdag kl. 06:20 #49 Skrevet torsdag kl. 06:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det gjorde jeg ikke. Vi har en avtale om at det er hun som skal ta initiativ. Vi (= jeg) har slitt i mange år med ubalanse i sexlyst i vårt parforhold. For en del år siden gjorde vi en enighet om at, for at hun skulle slippe å oppleve mas, så er det hun som skal ta initiativ når hun har lyst. Så vi har et sexliv på hennes premiss, som jeg respekterer. Da tar jeg ingen omkamp når hun tydelig viser at hun vil sove. Anonymkode: 7368c...a82 Så hvorfor i h..... la hun opp til det når hun sitter truseløs og nybarbert, for så å legge seg til å sove ? Du må snakke med henne. For det er ikke greit. 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:22 #50 Skrevet torsdag kl. 06:22 Kan du ikke finne deg en kollega? Jeg er 41, kona er advokat. Alltid på farten. Har barn sammen så ga opp. Jeg fant ei kvinnelig lege som jeg var på kurs med, hun er 55. Så aldri har jeg hatt bedre sex. Hun er gift med en annen som er like opptatt, så jeg stikker innom par ganger i uka og koser meg. Hun er fastlegen min. Funker som bare det. Anonymkode: 8eaf4...74b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:29 #51 Skrevet torsdag kl. 06:29 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor leker hun slike mindgames med deg? Anonymkode: 38bc7...b7b Det lurer jeg også på Typen min kan av og til være sånn Det er som regel jeg som tar initiativ og han sier som regel nei. Så jeg har gitt opp. Så kan han klå og være på meg hele dagen og jeg tenker at i kveld blir det endelig action. Men, nei da skal han sove. Da blir jeg kraftig irritert og han får ikke sove før han sier hva han holder på med. Egge opp til sex hele dagen for så snu ryggen til. Det finner jeg meg ikke i. Da unnskylder han seg og at det er bare sånn han er. Vil se hvor langt han kan dra ting før det blir dårlig stemning. Skikkelig terging hele veien. Noen ganger er det morsomt men ikke alltid. Han skjønner heldigvis at han av og til drar ting veeeel langt, så da er han "fin" i stemma en stund. Før han terger meg igjen. For et sirkus. Anonymkode: 61da9...bbf 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:30 #52 Skrevet torsdag kl. 06:30 Eh… snakke sammen? Åpne deg, si hvordan du har det, at du savner nærhet? Du må jo ta ansvar for å ta opp dette på en ok måte. Anonymkode: 17771...4b6
Carrot Skrevet torsdag kl. 06:37 #53 Skrevet torsdag kl. 06:37 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, det gjorde jeg ikke. Vi har en avtale om at det er hun som skal ta initiativ. Vi (= jeg) har slitt i mange år med ubalanse i sexlyst i vårt parforhold. For en del år siden gjorde vi en enighet om at, for at hun skulle slippe å oppleve mas, så er det hun som skal ta initiativ når hun har lyst. Så vi har et sexliv på hennes premiss, som jeg respekterer. Da tar jeg ingen omkamp når hun tydelig viser at hun vil sove. Anonymkode: 7368c...a82 Dere har en avtale som tydeligvis ikke fungerer helt greit, på tide med avklaring, først for deg selv på hva du kan og ikke kan leve helt greit med, deretter for dere som par på hva dere er og ikke er kompatible på. Det handler ikke om "omkamp" men avklaringer for en evt fortsatt felles relasjon. Dersom du ikke har det greit med dagens situasjon er det ditt ansvar for din egen del å snakke om dette, alternativet er å akseptere.. Endret torsdag kl. 11:46 av Carrot 1 1
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 07:29 #54 Skrevet torsdag kl. 07:29 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det lurer jeg også på Typen min kan av og til være sånn Det er som regel jeg som tar initiativ og han sier som regel nei. Så jeg har gitt opp. Så kan han klå og være på meg hele dagen og jeg tenker at i kveld blir det endelig action. Men, nei da skal han sove. Da blir jeg kraftig irritert og han får ikke sove før han sier hva han holder på med. Egge opp til sex hele dagen for så snu ryggen til. Det finner jeg meg ikke i. Da unnskylder han seg og at det er bare sånn han er. Vil se hvor langt han kan dra ting før det blir dårlig stemning. Skikkelig terging hele veien. Noen ganger er det morsomt men ikke alltid. Han skjønner heldigvis at han av og til drar ting veeeel langt, så da er han "fin" i stemma en stund. Før han terger meg igjen. For et sirkus. Anonymkode: 61da9...bbf Da hadde jeg satt ned foten, og sagt at når du velger å holde på slik, så får du ikke lov til å ta på meg. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:48 #55 Skrevet torsdag kl. 07:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gjorde jeg ikke. Vi har en avtale om at det er hun som skal ta initiativ. Vi (= jeg) har slitt i mange år med ubalanse i sexlyst i vårt parforhold. For en del år siden gjorde vi en enighet om at, for at hun skulle slippe å oppleve mas, så er det hun som skal ta initiativ når hun har lyst. Så vi har et sexliv på hennes premiss, som jeg respekterer. Da tar jeg ingen omkamp når hun tydelig viser at hun vil sove. Anonymkode: 7368c...a82 Ser for meg det var litt sånn: Hun tenker at å si at hun er nybarbert og truseløs = ta kjempeinitiativ Du gjør ingenting (?) Hun tenker: neivel, så lite lyst på meg har han selv når jeg serverer meg selv på sølvfat, da er det bare å gå og legge seg Anonymkode: e033a...0c6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:23 #56 Skrevet torsdag kl. 17:23 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser for meg det var litt sånn: Hun tenker at å si at hun er nybarbert og truseløs = ta kjempeinitiativ Du gjør ingenting (?) Hun tenker: neivel, så lite lyst på meg har han selv når jeg serverer meg selv på sølvfat, da er det bare å gå og legge seg Anonymkode: e033a...0c6 Avtalen deres trenger en evaluering. Eller en oppfriskning. For den funker tydeligvis ikke. Han tar avtalen bokstavelig fortsatt og hun har endret den (i hodet sitt). Aka de må snakke sammen. Anonymkode: 61da9...bbf 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:10 #57 Skrevet fredag kl. 10:10 AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 7.29): Forleden kveld var hun kommet hjem tidlig, mens jeg var og besøkte hennes gamle foreldre (som hun ikke rekker selv). Hun satt nydusjet i sofaen, og fortalte meg lurt at hun var både truseløs og nybarbert. Yessss, tenkte jeg. Men nei, når vi gikk og la oss skulle hun sove... Anonymkode: 7368c...a82 Ja… og dette gidder du? Seriøst? Anonymkode: 170e3...943
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:11 #58 Skrevet fredag kl. 10:11 Cam03 skrev (På 29.10.2025 den 10.53): Hadde jeg sagt dette så hadde det vært for å hinte/ invitere til deilig sengekos og ikke for å sove. Så skjønner godt at du ble gira der, og så skuffa etterpå. Selvfølgelig skjønner du det. Alle skjønner det. Disse meggene bare later som, for å kverulere. Anonymkode: 170e3...943
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:14 #59 Skrevet fredag kl. 10:14 AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 8.48): Ser for meg det var litt sånn: Hun tenker at å si at hun er nybarbert og truseløs = ta kjempeinitiativ Du gjør ingenting (?) Hun tenker: neivel, så lite lyst på meg har han selv når jeg serverer meg selv på sølvfat, da er det bare å gå og legge seg Anonymkode: e033a...0c6 Nettopp… noe mer han gjorde galt? 😂 Anonymkode: 170e3...943
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:18 #60 Skrevet fredag kl. 10:18 Kom deg videre og finn noen som ønsker å orioritere deg. For Det er tilnærmet null sjanse for at det blir bedring Anonymkode: b141f...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå