AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Vurderer å kjøpe «Den fantastiske bussen» av Jacob Martin Strid i julegave til yngste sønnen. Han elsker de andre bøkene hans, men jeg synes tusen kroner for en bok er litt mye… 😆 Er det noen her som har den? På hvilken måte skiller den seg fra andre barnebøker? (annet enn at den er veldig stor da). Anonymkode: 80902...bb1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Nei, den er ikke verdt 1000kr. Lån den på biblioteket og finn en annen julegave. Anonymkode: d6ace...381 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Vi har kjøpt den. Syns den er veldig fin. Men du kan jo låne den på biblioteket. Anonymkode: c539d...37a
smurfebuss Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har kjøpt den. Syns den er veldig fin. Men du kan jo låne den på biblioteket. Anonymkode: c539d...37a Jeg har nå venta på denne boka på biblioteket i 5 måneder og har fortsatt 8 igjen. 😅😆 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Skrevet 26. oktober Synes den er verdt pengene! Absolutt! Fantastisk bok og håndverk. tenkte først å låne på biblioteket, men de hadde den ikke til utlån, man måtte lese den der og det gadd vi ikke Anonymkode: 76dc4...750
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Skrevet 1. november Hvor mye har du tenkt å bruke på julegaven/julegavene til sønnen din? Ja, 1000 kroner for en bok er jo mye men jeg tenker at om du allikevel har tenkt å bruke f.eks 1500 kroner på julegave til han så kan det jo bli den boka pluss en annen ting. Høres jo ut som han kommer til å ha stor glede av den boka. Jeg er glad i biblioteket men bøker jeg er ekstra glad i kjøper jeg selv slik at jeg kan lese de om igjen senere. Tror dette vil være en bok barnet ditt blar i ofte. Anonymkode: 8b960...c8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #7 Skrevet 1. november Vi har lånt den på biblioteket to ganger. Den er helt grei, men ikke like bra som fx Den kjempestore pæra. Så hadde aldri betalt 1000kr for den. Så blir ikke å låne den igjen. Nb, kortere venteliste på den danske versjonen, og lett å simultanoversette mens man leser. Lite tekst på hver side også. Anonymkode: afc2c...781 1
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Skrevet 1. november Absolutt verdt pengene syns jeg, kan lese og utforske bildene uendelige ganger. Anonymkode: a0986...df9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #9 Skrevet i går, 15:26 Jeg er av den formening at den er verd pengene. Anonymkode: f73ca...c52 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:38 #10 Skrevet i går, 15:38 Verdt pengene, en bok man kan ha glede av mange ganger og oppdage nye ting ved. Og en bok som kan følge generasjoner. Anonymkode: 0b47f...1e9
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Verdt pengene, en bok man kan ha glede av mange ganger og oppdage nye ting ved. Og en bok som kan følge generasjoner. Anonymkode: 0b47f...1e9 Det som tåler tidens tann, er selve teksten i en barnebok - hvor mange av 1950- 1960- eller 1970-årenes barnebøker leses idag på grunn av illustrasjonene i boken? Richard Scarry var stor for 50 år tilbake med dyrefigurene sine, men i hvilken grad preger illustrasjonene hans nåtidens norske utgivelser? Da ser jeg bort fra tegneserier - Donald-historiene Carl Barks tegnet, er klassikere som også verdsettes idag, mens andre tegneserier som Andy Capp, Blondie, Dennis eller Snurre Sprett som var populære i Norge i 1970-årene, stort sett er glemt; alt har sin tid - uansett hvor genialt folk tror at noe er der og da. Anonymkode: b7f68...c04
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden Nei, og den kommer på kulturfond så den kan lånes! Anonymkode: 47325...07b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden Barna elsker den boken og vi bruker den til høytlesning før leggetid. Like spennende for fireåringen som for tiåringen Anonymkode: 30b09...535
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Barna elsker den boken og vi bruker den til høytlesning før leggetid. Like spennende for fireåringen som for tiåringen Anonymkode: 30b09...535 Den er absolutt god, bare ikke verdt prisen. Anonymkode: 47325...07b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå