AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #1 Skrevet 26. oktober 2025 De siste månedene har jeg vært en del i kontakt med helsevesenet grunnet alvorlig sykdom. Var blant annet innlagt på sykehus i to omganger. Sykehuspersonellet bestod hovedsakelig av studenter og LIS-leger. Kjente meg ikke særlig ivaretatt. Fastlegen har fulle lister og knapt tid til å høre på hva jeg har å si. Mye feil journalføring begge steder. Utover dette, er ventetiden for behandling laaaang. Har derfor tenkt mer og mer på en privat helseforsikring. Noen anbefalinger? Anonymkode: 4de01...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #2 Skrevet 26. oktober 2025 Ingen helseforsikring dekker plager som er kjente, sp du fp rikke ney behandling for det du allerede er i behandling for. Anonymkode: 65fa5...02e 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #3 Skrevet 26. oktober 2025 Det er nok for sent å få det innvilget nå, antar jeg.. Anonymkode: 28c5b...768 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #4 Skrevet 26. oktober 2025 Du kan prøve, men du må fylle ut alt du har hatt og har av sykdommer....så se om det godtar det. Til alle friske: Tegn privat helseforsikring mens du kan!! Vi har et helsevesen som snart klapper sammen. Anonymkode: 11e76...057
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #5 Skrevet 26. oktober 2025 Man tegner forsikring FØR man blir syk😅 Men ja, alle typer forsikringer kommer godt med når man plutselig blir syk. Jeg har selv livsforsikring, behandlingsforsikring, uføreforsikring ++👍 Anonymkode: 3c4ae...b65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå