AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Hei, Føler meg teit når jeg skriver dette, men lurer på om noen her ventet lenge med samleie og ikke angrer på det? Han jeg er med nå er veldig nysgjerrig på hvorfor jeg ikke vil ha samleie siden vi gjør andre ting. Jeg tror at jeg helt siden jeg var ung har tenkt at «meg» er noe jeg bare vil gi til en jeg ser for meg å ha mer med. Jeg er jo glad i han jeg holder på med nå og har egentlig skikkelig lyst, men det er ikke noe langvarig da jeg ser fremtidsplanene våre ikke matcher, vi koser oss sammen i nuet men vi passer ikke som noe kjærestepar. Jeg har aldri tenkt «å jeg må gifte meg først», det bare er rar grense/sperre jeg har lagd for meg selv at det er noe en skikkelig spesiell person skal få, men skjønner jo at det er teit å tenke sånn. Er at jeg også ser det negative med å kanskje vente, man vet ikke hva man vil ha kanskje, og er redd jeg kommer til å angre på å ikke ha gjort mer. Akkurat nå tenker jeg bare det ikke er så farlig, men så tenker jeg samtidig at det hadde vært noe spesielt å møte en sjelevenn og kunne si at du «bare» er for han. Er rett og slett litt i konflikt med meg selv. Noen som ventet men angrer? Eller ventet (uten religiøs grunn) og var fornøyd med det? Er 23 år om noen tenker det har noe å si.. Anonymkode: ace04...a86
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Jeg er veldig fornøyd med at jeg ventet Hadde sex for første gang med kjæresten, nå mannen, min da jeg var 23 år. Jeg elsker at han er og blir min eneste 🫶🏻 Ikke religiøs, men har som deg en tanke om at sex er noe spesielt man deler med noen man elsker. Har aldri hatt lyst på tilfeldig, meningsløs sex. Kjæresten min hadde hatt noen sexpartnere før meg og det er helt greit, jeg er fortsatt glad for at jeg ventet til jeg fant han. Anonymkode: 75669...3d0 1 2
Gjest Idar K. Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Du er bare 23 år. Lytt til deg selv og vent til du er helt klar.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober Jeg har ikke angret. Velger å ikke fornekte meg selv. Sannheten er at man kan aldri vite eller være sikker på noe som helst. Jeg vil leve mens jeg gjør det, og jeg vil elske når jeg tør det. Anonymkode: 2ee3e...631
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Skrevet 26. oktober Spørs helt hva som menes med lenge, 3 måneder føltes helt naturlig i min tid. Men nå om dagen er vel tre dager lenge. Anonymkode: efb40...5ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober Skjønner deg godt. Jeg ønsket også å møte min sjelevenn, og dele det kun med ham. Funket for meg, jeg var heldig å møte ham da jeg var 20. Nå er vi i midten av førtiårene og har det veldig fint. Anonymkode: 2a49c...554
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Skrevet 26. oktober Jeg tenker helt likt som deg. Er 24 år, alltid tenkt at sex er noe jeg vil gjøre med en jeg elsker. Føler at da føler man seg mye tryggere å, og man ar jo også muligheten til å snakke sammen i forveien. Jeg tar på meg selv osv, og føler det funker helt fint. Anonymkode: d0dea...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå