Susan Sto Helit Skrevet 2. april 2006 #21 Skrevet 2. april 2006 Kjøpte kjolen brukt. Hadde kjempeflaks og fant den litt uvanlige kjolen jeg ville ha i riktig størrelse. Hadde kjøpt den uansett, for jeg tror ikke den kan leies noe sted her i Norge.
Netten Skrevet 2. april 2006 #22 Skrevet 2. april 2006 Jeg lurte også på om jeg skulle kjøpe brukt eller leie eller kjøpe ny.... Det endte opp med en splitter ny Maggie Sottero fra 2006-kolleksjonen....prøvde den, og ble forelsket!! Håper virkelig jeg får solgt den etterpå... I startfasen var jeg mye innom finn.no, og kjøpte faktisk et slør der, men det var fullt av små hull og i en litt feil nyanse, så kan ikke bruke det Det kan altså være litt risky å kjøpe brukt på nett.....iallefall usett!
Gjest Gjest_Sommerbrud_* Skrevet 2. april 2006 #23 Skrevet 2. april 2006 Jeg har ingen planer om å kjøpe brukt, men er i tvil om jeg skal kjøpe den helt ny eller leie.. Råd hadde vært kjempe-fint!
Susan Sto Helit Skrevet 2. april 2006 #24 Skrevet 2. april 2006 I startfasen var jeg mye innom finn.no, og kjøpte faktisk et slør der, men det var fullt av små hull og i en litt feil nyanse, så kan ikke bruke det Det kan altså være litt risky å kjøpe brukt på nett.....iallefall usett! ← Kjøper vel ikke brudekjolen usett uansett? Det går da an å avtale at man kommer og henter, og prøver samtidig. Har ingen problemer med at kjolen min er brukt. Hun jeg kjøpte den av var utrolig hjelpsom, snill og søt, og kjolen ser helt ny ut den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå