AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Tørker du klesvasken din ute på klesstativet om høsten og vinteren? Jeg skal gjøre det for første gang i år. Jeg har nå en veranda med tak. Jeg har lest at det er mulig, men jeg har ikke mye erfaring ennå. Alle tips er velkomne. Anonymkode: 15ce2...592
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tørker du klesvasken din ute på klesstativet om høsten og vinteren? Jeg skal gjøre det for første gang i år. Jeg har nå en veranda med tak. Jeg har lest at det er mulig, men jeg har ikke mye erfaring ennå. Alle tips er velkomne. Anonymkode: 15ce2...592 Gjør det på høsten, våren og sommeren. Men ikke om vinteren med snø og 0-8 grader, da tar det ganske lang tid før det tørker - om det tørker i det hele tatt. Anonymkode: 0232f...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Jeg gjør det, men jeg har en egen luftballong for det da 🙂 Tar jo litt lengre tid å tørke, men det går nå. Anonymkode: 77f54...387
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober Ja, jeg gjør det hele året. Jeg har balkong med tak over. Det tar lenger tid på vinteren, men det går greit. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Skrevet 26. oktober Nei, jeg bor på Vestlandet hvor det regner hele året. Hvis noe skal bli tørt, så må det henge på vaskerommet, ikke ute. Anonymkode: 65530...b44
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober Henger ut sengetøyet innimellom, da jeg elsker duften og følelsen. Men unngår klestørk ute ellers. Det er så mange partikler i lufta ute som jeg ikke vil ha tett på kroppen, da vi bor relativt bynært, og også har en som kan reagere litt på pollen. Foretrekker tørketrommelen, eller luftørking på vaskerommet der vi har avfukter. Det er fargestoffer i enkelte klær som ikke har så godt av sol over tid. Og man mister kontroll på tørketiden - noe som raskt kan bety sur lukt i klær. Så tar alltid en titt på luftfuktighet og vindforhold før jeg henger sengetøy ut. Anonymkode: 288a4...694 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Henger ut sengetøyet innimellom, da jeg elsker duften og følelsen. Men unngår klestørk ute ellers. Det er så mange partikler i lufta ute som jeg ikke vil ha tett på kroppen, da vi bor relativt bynært, og også har en som kan reagere litt på pollen. Foretrekker tørketrommelen, eller luftørking på vaskerommet der vi har avfukter. Det er fargestoffer i enkelte klær som ikke har så godt av sol over tid. Og man mister kontroll på tørketiden - noe som raskt kan bety sur lukt i klær. Så tar alltid en titt på luftfuktighet og vindforhold før jeg henger sengetøy ut. Anonymkode: 288a4...694 Opplever ALDRI sur lukt i klærne når jeg tørker dem ute. Anonymkode: 0232f...fc9 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg bor på Vestlandet hvor det regner hele året. Hvis noe skal bli tørt, så må det henge på vaskerommet, ikke ute. Anonymkode: 65530...b44 Haha.. vestlandet her også. Gikk fra å henge ute i øst. Til å bare unngå det i vest. Selv med sol er innimellom luftfuktigheten så høy at klestørk tar timer. Og da er det ikke akkurat god lukt av klær. Anonymkode: 288a4...694 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplever ALDRI sur lukt i klærne når jeg tørker dem ute. Anonymkode: 0232f...fc9 Man kjenner det ikke selv når man er vant til lukten. Men jeg merket en klar forskjell da jeg flyttet fra øst til vest. Anonymkode: 288a4...694 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #10 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg bor på Vestlandet hvor det regner hele året. Hvis noe skal bli tørt, så må det henge på vaskerommet, ikke ute. Anonymkode: 65530...b44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha.. vestlandet her også. Gikk fra å henge ute i øst. Til å bare unngå det i vest. Selv med sol er innimellom luftfuktigheten så høy at klestørk tar timer. Og da er det ikke akkurat god lukt av klær. Anonymkode: 288a4...694 Bor på jæren selv, og det regner masse her. Men er da null stress å tørke klær under tak ute? Anonymkode: 0232f...fc9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #11 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kjenner det ikke selv når man er vant til lukten. Men jeg merket en klar forskjell da jeg flyttet fra øst til vest. Anonymkode: 288a4...694 Jeg tørket inne før så jeg vet godt hvordan SUR lukt er i klær, jo. Anonymkode: 0232f...fc9 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #12 Skrevet 26. oktober Nei. Jeg er ikke interessert i stive, frosne klær. Jeg tørker i tørketrommel sommer som vinter og det kommer jeg til å fortsette med. Anonymkode: d853f...b9b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #13 Skrevet 26. oktober inne orker ikke gå opp flere etasjer for å henge det opp ute Anonymkode: e72f7...e51
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #14 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bor på jæren selv, og det regner masse her. Men er da null stress å tørke klær under tak ute? Anonymkode: 0232f...fc9 Du har vind, du... Men klærne blir sure. Det liker jeg ikke. Anonymkode: 288a4...694 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #15 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tørket inne før så jeg vet godt hvordan SUR lukt er i klær, jo. Anonymkode: 0232f...fc9 Om det er så dårlig inneklima bør man jo ha luftavfukter. Har det på vaskerommet uansett, for å få tørkingen til å gå raskt. Anonymkode: 288a4...694 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg gjør det, men jeg har en egen luftballong for det da 🙂 Tar jo litt lengre tid å tørke, men det går nå. Anonymkode: 77f54...387 Luftballong? 😅 Jeg kan bare tørke klær ute hvis luftfuktigheten ikke er på bærtur. Bor i et fuktig område på vestlandet så hjelper ikke å tørke noe når lufta er våtere enn klærne.. Anonymkode: f1a7e...eb8 1 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. oktober #17 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, jeg bor på Vestlandet hvor det regner hele året. Hvis noe skal bli tørt, så må det henge på vaskerommet, ikke ute. Anonymkode: 65530...b44 Jeg bor på vestlandet og tørker klær ute hele året. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Jeg er ikke interessert i stive, frosne klær. Jeg tørker i tørketrommel sommer som vinter og det kommer jeg til å fortsette med. Anonymkode: d853f...b9b Klærne tiner når du tar dem inn, så du slipper å ha dem på deg i frossen tilstand. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tørker du klesvasken din ute på klesstativet om høsten og vinteren? Jeg skal gjøre det for første gang i år. Jeg har nå en veranda med tak. Jeg har lest at det er mulig, men jeg har ikke mye erfaring ennå. Alle tips er velkomne. Anonymkode: 15ce2...592 Regn ,rått vær og lave temperaturer gir mugglukt i klærne. Greit å være obs på. Ikke bra å puste inn. Jeg henger kun klær ute om sommeren. Anonymkode: 4f89d...e35 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #19 Skrevet 26. oktober Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Jeg bor på vestlandet og tørker klær ute hele året. Klærne tiner når du tar dem inn, så du slipper å ha dem på deg i frossen tilstand. Ja å tine klær høres ut som en fin vinteraktivitet👍 Stå på. Er fremdeles meget lite interessert i stive klær som til og med må taes inn for å tines. Jeg holder meg til varme myke klær rett fra trommelen men hver sin smak Anonymkode: d853f...b9b 3
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. oktober #20 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regn ,rått vær og lave temperaturer gir mugglukt i klærne. Greit å være obs på. Ikke bra å puste inn. Jeg henger kun klær ute om sommeren. Anonymkode: 4f89d...e35 Dokumentasjon? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå