Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Midt på dagen når barn i alle aldre ser på tv så sender de reklame om dokumentaren om lolo ferrari med verdens største pupper. disse puppene vises da usensurert på tv mens en kar har fjeset sitt mellom dem! er dette noe barn har godt av å se??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noe barn har godt av å se? Jeg kan ikke forestille meg at det kan gjøre særlig skade i alle fall!

Skrevet

Barn har da sett pupper på nært hold siden de var født.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

:overrasket:

La oss bli USA. Ingen pupper på tv.

Gjest Gjest1
Skrevet
:ler: Kan det kalles pupper det der da?
Gjest gjest1
Skrevet

Å nei! To fotballer med brystvorter på! Ring snuten :(

Gjest Gjest1
Skrevet

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Midt på dagen når barn i alle aldre ser på tv så sender de reklame om dokumentaren om lolo ferrari med verdens største pupper. disse puppene vises da usensurert på tv mens en kar har fjeset sitt mellom dem! er dette noe barn har godt av å se??

Ville det vært bedre om puppene var sensurert? To stjerner over brystvortene? En svart sladd over dem kanskje?

Men jeg er enig i at det ikke er nødvendig å sende slikt på denne tiden. Send det gjerne på kveldstid.

Eller gjerne og gjerne... har ikke noe stort ønske om å se puppene hennes da.. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Kul du. ;)

Derimot skal jeg se dokumentaren ikveld! Må jo være utrolig ubehagelig å gå med de svære greiene på hele forsiden av overkroppen?! :forvirret:

Skrevet

Stakkars dame. Hun kan ikke ha hatt det bra.

Skrevet

de ballongene så skikkelig vonde ut, har hun prøvd å få leppene til å matche og??

Gjest Gjest1
Skrevet

Når er det barn i alle aldre ser på tv? Hvordan definerer du midt på dagen?

Og finnes det egentlig programmer egnet for barn i det hele tatt på tvn?

Gjest Piper
Skrevet

Blir man sjokkert over noe slikt, da bør en aldri gå på stranden med barne, for der er det pupper der. :ler:

Skrevet

Normalt sett ville jeg svart at det ikke er noen big deal, og at pupper er en helt normal ting. Men akkurat i dette tilfellet stemmer vel ingen av delene...

Men at barn tar noen voldsom skade av det, tror jeg ikke!

Skrevet
Ville det vært bedre om puppene var sensurert? To stjerner over brystvortene? En svart sladd over dem kanskje?

Men jeg er enig i at det ikke er nødvendig å sende slikt på denne tiden. Send det gjerne på kveldstid.

Eller gjerne og gjerne... har ikke noe stort ønske om å se puppene hennes da.. ;)

Tror ikke det finnes store nok stjerner! :ler:

Uansett, synes det sendes verre ting på dagen enn gigapupper.

Skrevet
Blir man sjokkert over noe slikt, da bør en aldri gå på stranden med barne, for der er det pupper der.  :ler:

Det er vel tross alt forskjell på å sole seg toppløs og og danse rundt med puppene i ansiktet på folk på tv......

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er egentlig verst. At noen unger ser noen store bryster mitt på dagen.,

Eller krig og elendighet på nyhetene på samme tid ?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er egentlig verst. At noen unger ser noen store bryster mitt på dagen.,

Eller krig og elendighet på nyhetene på samme tid ?

Oi!

Er det enten pupper eller krig nå om dagen?

Sist jeg så på tv så var det litt av hvert i mellom de to spektrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...