Gå til innhold

Strapon

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Anbefaler å la være. Min mann spurte meg, og vi prøvde. Føler har ødelagt noe i relasjonen vår. Jeg verken tenner på han eller ser på han på samme måte lenger. Jeg har null lyst på han..

Anonymkode: 5781d...257

Det er leit å høre. Vi menn kan få «utenomjordiske» orgasmer av analsex. Og er ikke det flott å kunne opplev det sammen? Og at det var nettopp du som gav han denne nytelsen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann elsker å bli knullet med strapon elsker det. Jeg får ekstremt sterke orgasmer og kona mi elsker å gi meg denne ekstremt deilige nytelsen. Hun har ingen greie rundt min mandighet, eller mangel på mandighet. Kona elsker å gi meg denne nytelsen, etter at jeg har fått henne til himmelen flere ganger.

Anonymkode: f2549...81e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eks en hendelse hvor partner er utro kan også gjøre slutt på at man tenner på partner.

Vi snakker her om et par som har prøvd ut et sexleketøy. Som en engangshendelse. At det fører til at kvinnen etterpå omtrent vil kutte all forbindelse med mannen, er så til de grader overdrevent. Utover alle proporsjoner. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det må det såklart ikke. En hendelse kan helt klart forandre på hvordan man ser på en person . Dette gjelder ikke kun seksuelt men også ellers. Eks en hendelse hvor partner er utro kan også gjøre slutt på at man tenner på partner. Så helt klart ikke umulig sånn sett.  At ikke du er sånn sier ikke noe om enkelte andre. 

Anonymkode: 376dc...169

Jeg er enig med deg i at enkelte hendelser og opplevelser kan få så dramatiske konsekvenser, men en sånn reaksjon burde også være forbehold nettopp de helt store tingene. Du nevner utroskap. Det er en stor ting. En veldig stor ting som går utenfor alt som har med seksualitet å gjøre.

Men det burde være et stort hopp ned fra utroskap, svik og løgn, og ned til å fritt kunne snakke om sin seksualitet i et forhold. Et sunt og godt forhold tåler nettopp at man kan snakke om ting uten å være redd for konsekvensene. Kan man ikke være åpen og ærlig ... er det da et sunt forhold? Jeg vil si nei.

Jeg synes dette med analsex på menn er en litt fascinerende greie... på en trist måte. Det er mange kvinner her på forumet som skriver det at de vil miste all lyst på mannen om han snakker om analsex på seg selv. Det er en slags siste skanse av seksuallivet som fremdeles er skyggelagt. Jeg leser så og si aldri om menn som ville mistet all respekt og lyst på dama om hun hadde fortalt om ett eller annet hun var nysgjerrig på i senga. Ei heller om lesbiske kvinner som foreslår noe for sin partner. Det virker som det er en del grums som henger igjen rundt menns seksualitet og hvilken rolle mannen skal ha i sexlivet. Mannen har langt strengere rammer rundt seg og sin seksualitet enn kvinnen han er sammen med.
Det er analsex og pegging i denne tråden, men det samme gjelder også sexleker. Kvinnen kan ha skuffen full av vibratorer og er da hun en frigjort og moderne kvinne. En fleshlight eller prostatavibrator har langt mindre "ærefullt".

Misforstå meg feil, jeg setter uendelig pris på at kvinners seksualitet er blitt normalisert og avdramatisert i alle dens fasetter. Jeg håper bare at menns seksualitet etterhvert også kan nyte samme åpenheten. Dessverre er det ikke slik i dag, og denne tråden er enda et bevis på det.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig med deg i at enkelte hendelser og opplevelser kan få så dramatiske konsekvenser, men en sånn reaksjon burde også være forbehold nettopp de helt store tingene. Du nevner utroskap. Det er en stor ting. En veldig stor ting som går utenfor alt som har med seksualitet å gjøre.

Men det burde være et stort hopp ned fra utroskap, svik og løgn, og ned til å fritt kunne snakke om sin seksualitet i et forhold. Et sunt og godt forhold tåler nettopp at man kan snakke om ting uten å være redd for konsekvensene. Kan man ikke være åpen og ærlig ... er det da et sunt forhold? Jeg vil si nei.

Jeg synes dette med analsex på menn er en litt fascinerende greie... på en trist måte. Det er mange kvinner her på forumet som skriver det at de vil miste all lyst på mannen om han snakker om analsex på seg selv. Det er en slags siste skanse av seksuallivet som fremdeles er skyggelagt. Jeg leser så og si aldri om menn som ville mistet all respekt og lyst på dama om hun hadde fortalt om ett eller annet hun var nysgjerrig på i senga. Ei heller om lesbiske kvinner som foreslår noe for sin partner. Det virker som det er en del grums som henger igjen rundt menns seksualitet og hvilken rolle mannen skal ha i sexlivet. Mannen har langt strengere rammer rundt seg og sin seksualitet enn kvinnen han er sammen med.
Det er analsex og pegging i denne tråden, men det samme gjelder også sexleker. Kvinnen kan ha skuffen full av vibratorer og er da hun en frigjort og moderne kvinne. En fleshlight eller prostatavibrator har langt mindre "ærefullt".

Misforstå meg feil, jeg setter uendelig pris på at kvinners seksualitet er blitt normalisert og avdramatisert i alle dens fasetter. Jeg håper bare at menns seksualitet etterhvert også kan nyte samme åpenheten. Dessverre er det ikke slik i dag, og denne tråden er enda et bevis på det.

Jeg skrev tidligere at en fyr gjerne må ha dildo for egen nytelse f eks. En mann kunne stått i dusjen å runka med en dildo med sugekopp i rumpa. Jeg kunne visst om hans onanivaner. Men ønsker ikke se det og være en del av det. Så totalt homofob angående menn er jeg ikke . 

Anonymkode: 376dc...169

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 3.04):

Anbefaler å la være. Min mann spurte meg, og vi prøvde. Føler har ødelagt noe i relasjonen vår. Jeg verken tenner på han eller ser på han på samme måte lenger. Jeg har null lyst på han..

Anonymkode: 5781d...257

Var du litt i mot å gjøre dette i utgangspunktet siden du har fått en aversjon mot mannen din i ettertid?

Jeg har aldri fått spørsmål om å være med på dette, men jeg ville vært åpen for en samtale om det og så hadde vi tatt det derifra. Og jeg tenker at selv om man har hatt en samtale om noe man tenner på eller har lyst til å prøve, så må det fortsatt være noe begge ønsker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...