Gå til innhold

Strapon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mer og mer vanlig at damer liker å bruke strapon på mannen? Har lyst på men tør ikke spørre... 

Anonymkode: 493de...b41

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han interessert i analsex ellers da? Får du lov til å bruke fingre/ leker på ham?

Skrevet
Cam03 skrev (44 minutter siden):

Er han interessert i analsex ellers da? Får du lov til å bruke fingre/ leker på ham?

Han er meg,og ja alt må jo prøves. Men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem for henne

Anonymkode: 493de...b41

Skrevet

Flott at du er åpen for å prøve nye ting.

Føler hun seg komfortabel med å fingre og bruke analleketøy på deg? Hvis hun gjør det så vil jeg tro at hun er mer åpen for en prat rundt ditt ønske om pegging. Og så må du jo selvfølgelig respektere det hvis dette ikke er noe for henne, men det regner jeg med at du gjør.

Skrevet

I mitt forhold er det vanlig, i andres vet jeg ikke. 

Anonymkode: d1899...d97

Skrevet

Jeg anbefaler å ikke spørre. Jeg gjorde det, hun mistet all tenning på meg, og klarte ikke å se på meg på samme måte mer. Så det ble slutt. Heldigvis ikke barn sammen eller bodde sammen, men to år gikk i vasken

Anonymkode: ef74c...00a

Skrevet

Æsj nei. Kommer aldri til å bruke det på en mann, vi driver heller ikke med analsex. Vil ikke ha sånt, er vondt 

Anonymkode: 4f941...a2b

• Nyttig 1
Skrevet

Tror det har blitt mer og mer vanlig ja. Vi er heldigvis kommet litt bort fra at en mann «er homo» om han liker å bruke leketøy for analsex og/eller rimming.

Vi burde også være kommet så langt at folk brukte ord som «æsj» for å beskrive sitt syn på andres seksualitet, men det er tydeligvis et stykke å gå ennå.

Anonymkode: e6195...3d8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Anbefaler å la være. Min mann spurte meg, og vi prøvde. Føler har ødelagt noe i relasjonen vår. Jeg verken tenner på han eller ser på han på samme måte lenger. Jeg har null lyst på han..

Anonymkode: 5781d...257

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anbefaler å la være. Min mann spurte meg, og vi prøvde. Føler har ødelagt noe i relasjonen vår. Jeg verken tenner på han eller ser på han på samme måte lenger. Jeg har null lyst på han..

Anonymkode: 5781d...257

Relasjonen må da ha vært utrolig svak i utgangspunktet, når noe så bagatellmessig får deg til å ha null lyst på ham og at relasjonen mellom dere er ødelagt. . 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde jeg ikke gjort. Hadde følt han ble mindre mandig . Skjønner de som tenner mindre på mannen etter det. 

Anonymkode: 376dc...169

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Også , innmari nasty å grave rundt i hårete mannerumpe.  Men han kunne helt fint brukt det på seg selv og jeg visste om det og det ville vært ok. Så lenge jeg slipper å se det og delta. Så er ikke mannen og dildo der i seg selv som er greia, men jeg tenner på veldig dominerende menn. Dette virker lite dominerende og derfor jeg nok mister tenning .

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hadde jeg ikke gjort. Hadde følt han ble mindre mandig . Skjønner de som tenner mindre på mannen etter det. 

Hvis kvinnen opplever at mandigheten står eller faller på en enkelthendelse, så har hun jævla strenge og pirkete kriterier for mannen. Stakkars mann! Umulig å leve opp til. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Topper og daler skrev (9 minutter siden):

Hvis kvinnen opplever at mandigheten står eller faller på en enkelthendelse, så har hun jævla strenge og pirkete kriterier for mannen. Stakkars mann! Umulig å leve opp til. 

Kommer veldig ann på enkelthendelsen. Det jeg svarte har flere svart. Kanskje ikke en kjempe turn on for kvinner at mannen står på alle fire i doggy og blir pult? Eller ligger i misjonær underdanig og ber om å bli pult hardere osv.  for damer som har dominerende mann som tenning sier det seg selv det ikke er en match… du ser ikke i det hele tatt at dette virker underdanig? 

• Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig med å spørre om hun vil med deg....du kan finne ut hennes mening om dette på en enklere måte :) 

Kvinner er ekstreme på å henge seg opp i ting, overanalysere. Derfor vil det i de fleste tilfeller ødelegge forholdet om hun er imot dette.

Anonymkode: e0155...f07

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer veldig ann på enkelthendelsen. Det jeg svarte har flere svart. Kanskje ikke en kjempe turn on for kvinner at mannen står på alle fire i doggy og blir pult? Eller ligger i misjonær underdanig og ber om å bli pult hardere osv.  for damer som har dominerende mann som tenning sier det seg selv det ikke er en match… du ser ikke i det hele tatt at dette virker underdanig? 

Her var det snakk om en kvinne som hadde prøvd det en gang og da nærmest vil kutte all forbindelse med mannen sin etterpå. Høres ut som ekstremt usunt syn på sex, spør du meg. Lite fleksibelt. Det samme vil jeg si om den monomane opptattheten av underdanighet/ dominans som beskrives i innlegget ditt. En slik seksuell selvhøytidelighet kan jo ikke være sunt for et forhold! 

Endret av Topper og daler
Skrevet

Jeg har en fantastisk kvinne, som både tør spørre, og tør å høre nye forslag. Hun har prøvd strap on sammen med andre kvinner, og det var hun som spurte om jeg ville prøve. Jeg er veldig glad i alle slags anale dildoer og vibratorer, men akkurat den følelsen av å bli knullet, ga meg ikke så mye. Kanskje bedre hvis vi er i en trekant, og det er ei som vil suge meg, eller vi kan kjøre tog. 

Rådet til ts, er kanskje å gå via andre anale leketøy, eller å spørre når hun har noe i rumpa. 

Anonymkode: 80dde...67e

Skrevet
Topper og daler skrev (8 timer siden):

Her var det snakk om en kvinne som hadde prøvd det en gang og da nærmest vil kutte all forbindelse med mannen sin etterpå. Høres ut som ekstremt usunt syn på sex, spør du meg. Lite fleksibelt. Det samme vil jeg si om den monomane opptattheten av underdanighet/ dominans som beskrives i innlegget ditt. En slik seksuell selvhøytidelighet kan jo ikke være sunt for et forhold! 

Eller enkelt og greit hva som tenner eller ikke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Eller enkelt og greit hva som tenner eller ikke? 

Som sagt, hvis hele tenningen din til partneren står eller faller på en enkelthendelse, så må det ha vært jævla skjørt fra starten. Eventuelt er hun lite i takt med egen seksualitet. 

Skrevet
Topper og daler skrev (1 time siden):

Som sagt, hvis hele tenningen din til partneren står eller faller på en enkelthendelse, så må det ha vært jævla skjørt fra starten. Eventuelt er hun lite i takt med egen seksualitet. 

Nei det må det såklart ikke. En hendelse kan helt klart forandre på hvordan man ser på en person . Dette gjelder ikke kun seksuelt men også ellers. Eks en hendelse hvor partner er utro kan også gjøre slutt på at man tenner på partner. Så helt klart ikke umulig sånn sett.  At ikke du er sånn sier ikke noe om enkelte andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...