Eldresprek Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Er de noen andre her inne som fantaserer om partnerbytte ? Ja vi lever bare 1 gang som de heter 😜 hadde vært pirrende og høre hva andre par drømmer om da.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Fantaserer ikke om partnerbytte men om at hun får seg et ligg med velutstyrt kjekk gutt/mann, gjerne mens jeg ser på. Om realiteten blir like bra som fantasien vet jeg/vi ikke før vi har prøvd. Foreløpig er fantasien min og hun er ikke like tent på dette som meg. Anonymkode: dc712...4fb 1
feliek54 Skrevet 28. oktober #3 Skrevet 28. oktober Eldresprek skrev (På 26.10.2025 den 8.05): Er de noen andre her inne som fantaserer om partnerbytte ? Ja vi lever bare 1 gang som de heter 😜 hadde vært pirrende og høre hva andre par drømmer om da. ja det frister
John McClane Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober Har hatt slike tanker men ikke funnet det rette paret. Enten har han fått alt for fin dame eller så har hun fått en ekte hunk mens den slappe høna hans tilbys meg. Ikke riktig og derfor slutta vi å lete. Nå har vi kun rollespill hvor den som er sjef er den som bestemmer roller. Sjef velges av terningen. Roller kan overtolkes og det er de mest spennende rollespillene og husk det om en vil ha et godt råd uten å blande inn andre. vil en blande inn andre så kan dere kle dere ut og være ukjente og gi det skikkelige pikante spørsmål fra livet i spillet mens en tar sjanser. Tillit gir muligheter og en slags fiktiv må ta deg selv om du ikke vil seanse kan bli utrolig bra. Si at hun vil få mer og heftigere om hun nekter og skriker, si at kun ditt navn ogdet orgasme er lov for henne og så kjører du på med heftig lyst og ekte deg med du e følelser på harde livet. Rene medisinen som rensker opp uten dope ned og rene forholdet som vaskes sammen for å nå et mål i en og samme øyeblikk. Ender med å senes over en lav sko eller ved siden av noen som liker deg om vi har flaks. Tips: la henne få høre at hun er din slave og du bestemmer. Hun kan stønne høyt, ta i 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå