Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Filla_2375 skrev (7 timer siden):

Er denne versjonen "lettere" enn den vanlige?

Jeg synes ofte at denne er tøffere. Mye pga tidspunktet den er spilt inn på. De vanlige dødelige har mye isbading og kulde, mens kjendisversjonen spilles inn på sensommeren/høst. Selve opplegget de er igjennom er ofte likt. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

M66: Noen spør om denne sesongen er tøffere, svaret er: Nei. Men deltakerne har andre profiler og annen bakgrunn og annen sammensetning .(Forventer ikke at det generelle KG-publikum forstår dette.)

Sebastian Vobes (sønn) og Simon Vobes (far) imponerer efter dagen i dag. 
Tiril Sandtorp (datter) imponerer og løfter sin far Thomas Andreassen i dag.
Tina Nyquist (mor) blir løftet av sin datter Alexandra Nyquist i dag.
Ada Hermine Pettersen imponerer og redder pappa Richard Pettersen i dag.
Linuz Bækken og pappa Espen Bækken skuffer på grunn av manglende evne til å balansere evne og vilje.

Mine favoritter:
Sebastian (og takket være ham hans far)
Tiril (og takket være henne også hennes far)
Alexandra (og takket være henne også hennes mor) 
Espen (og takket være ham hans far) 

Skrevet

Aner jeg at Alexandra og Sebastian har et godt øye til hverandre? Hyppig filming hvertfall av klemmer og skryt.  Koselig det i såfall. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud, det er første gangen jeg har fått tårer i øya av denne serien. Det er så rørende! 🥹 Får lyst til å ta med den eldste min på sånt. Man styrker virkelig båndet der. 

Skrevet

Altså…jentene her! Sandtorp, Alexandra og plogen fra Rakkestad. Lille Tiril som bare dunker ned Bob’er (etter å ha sendt 3 damer med mer tonnasje rett i bakken uten å mene det😂). Og nr10, hvor de må sende inn ekstra Bob med friske bein 😂 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...