NordicViking Skrevet 25. oktober #1 Skrevet 25. oktober TV 2-suksessen er tilbake med en helt ny versjon. Denne gangen er det ikke bare unge voksne - som ønsker å få livet på rett vei - som skal under oberstens harde militærregime. Hver og en skal nemlig ha med seg en av sine foreldre. Premiere er tirsdag 28. oktober klokken 19:55 på TV2. Her er rekruttene i 'Tropp 4': https://www.tv2.no/underholdning/her-er-rekruttene-i-kompani-lauritzen-tropp-4/18003332/ .. 1
Nowayback Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Så ikke tropp 3. Begynner å blitt litt lei konseptet. 1
Tulla25j Skrevet 25. oktober #3 Skrevet 25. oktober Nowayback skrev (1 minutt siden): Så ikke tropp 3. Begynner å blitt litt lei konseptet. Tror det kan bli spennende denne sesongen med to ulike generasjoner! 1
Nowayback Skrevet 25. oktober #4 Skrevet 25. oktober Tulla25j skrev (6 minutter siden): Tror det kan bli spennende denne sesongen med to ulike generasjoner! Kanskje. Jeg likte tropp 1 og 2 veldig godt.
Selkie Skrevet 29. oktober #5 Skrevet 29. oktober Likte første episode, blir spennende å følge med på utviklingen på deltakerne som ikke har det beste utgangspunktet hverken mentalt eller fysisk. 4
Susan Sto Helit Skrevet 29. oktober #6 Skrevet 29. oktober Jeg likte også første episode. Jeg tror at det kommer til å bli ganske tøft for mange av foreldrene, og at flere av dem kommer til å måtte lære å la barna stå ordentlig på egne ben. Tror også mange av foreldrene hadde tenkt på forhånd at det egentlig ikke var så viktig at de gjennomførte øvelser. At de kunne stå over og la barna utføre. Så de kan nok få det tøffere enn de har sett for seg. 4
Ninaen Skrevet 30. oktober #8 Skrevet 30. oktober Lindskys skrev (17 minutter siden): Flere som ikke kan streame episode 2? Den går nå, gikk ikke for 1 time siden. 1
Mariss@68 Skrevet 30. oktober #9 Skrevet 30. oktober Dette skal jeg følge med på, tror det blir artig med disse foreldrene.
Selkie Skrevet 30. oktober #10 Skrevet 30. oktober Spoiler Pappaen til hun som er syk virker så god, tålmodig og støttende. Håper de kommer langt. 1 1
Ninaen Skrevet 30. oktober #11 Skrevet 30. oktober De er jo egentlig ganske tøffe de fleste av disse så langt. Rett uti kaldt vann, alle hopper fra tårnet, og lite sutring så langt. Så kommer det sikkert jo mer pressa og slitne de blir. Men sammenlikna med kjendisversjonene og tidligere tropp-versjoner så imponerer mange av disse så langt. Og mange har i grunnen god selvinnsikt også. Og virker som det er mye humor i gruppa. De er flinke til å hjelpe hverandre også, og å se hverandre. Liker denne sesongen skikkelig godt så langt. Og godt å slippe kjendiser. 4
Orly Skrevet 1. november #12 Skrevet 1. november Jeg synes den vanlige varianten , ofte er tøffere for deltakerne enn det kjendisversjonen er, spent på om det blir sånn i år også.
Susan Sto Helit Skrevet 3. november #13 Skrevet 3. november Selkie skrev (På 30.10.2025 den 15.06): Skjul innhold Pappaen til hun som er syk virker så god, tålmodig og støttende. Håper de kommer langt. Han virker veldig tålmodig og støttende, ja. Men samtidig så er nok hans omsorg for henne også litt av deres utfordring. Hun er egentlig voksen, og i stand til å klare seg selv. Men han er så "hønefar" at han gjør ting for henne, og ikke lar henne prøve og feile nok selv. Det gjør at hun ikke klarer å bli helt selvstendig. (For hvordan opponerer du mot ren og genuin omsorg og støtte?) Og at hun derfor heller går til han for hjelp og støtte, enn å forsøke å løse ting selv. Jeg håper de blir med lenge, og tror de har godt av å få hjelp til å finne balansegangen med passe mye omsorg og støtte, men at hun samtidig føler på mestring og selvstendighet. Men jeg er helt enig med deg om at han virker som en fantastisk god og snill person. 1
Tradegy Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november Spoiler Elsker mor og datter, som meier ned stativet med startnummer Disse Tropp - sesongene er altså så bra castet! 🥰
Zenhouse Skrevet 4. november #15 Skrevet 4. november Jeg som trodde jeg var ferdig med Kompani nå- og så slår de til med denne varianten! Kjempegøy! Vellykket fornyelse. 4
Ninaen Skrevet 4. november #16 Skrevet 4. november Veldig bra sesong så langt. Og fint med litt andre utfordringer enn bare «engstelig og utrygg og får ikke til livet». I denne casten er det jo en del som heller må jobbe med å roe ned og å få andre perspektiver. 🙈 I dagens episode: mor og datter virrehuer, fy flate de imponerer i den siste øvelsen! For et pågangsmot og humør, og styrke. 5
mammamia1 Skrevet 5. november #17 Skrevet 5. november Zenhouse skrev (22 timer siden): Jeg som trodde jeg var ferdig med Kompani nå- og så slår de til med denne varianten! Kjempegøy! Vellykket fornyelse. Helt enig, hadde egentlig bestemt meg for å ikke gidde en sesong til, men dette er bra Tv 🙂 1
Gentleman59 Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden M66: Det er mange i Tropp 4 som har begynt å finne seg selv, med stolthet. Meget god karakterbygging. Så skal jeg holde minee favoritter for meg selv litt til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå