Gå til innhold

Kvinner; Ser dere på kronjuvelene til menn i tettsittende tynne bukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ugh, æsj, det er en dårlig dag om jeg månfoeholde meg til fremmede menns skritt..

Anonymkode: 0194f...62f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den absolutt styggeste kroppsdelen på menn er ikke spesielt interessant å stirre på for min del. Praktisk i senga, ellers totalt uinteressant. 

Anonymkode: 7a772...07f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor vet bare du.

Anonymkode: 890bd...8eb

Hæ? Nei, jeg har ingen interesse av å se på skrittet til andre mennesker, så det gjør jeg ikke. Uhøflig er det også.

Anonymkode: 4d61e...a09

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvilken mann det er snakk om. Liker jeg mannen så er svaret ja. Liker jeg ikke mannen så holder jeg blikket bevisst unna.

Må nok innrømme at tettsittende tynne bukser høres mer typisk ut for noen jeg ikke liker enn noen jeg liker…

Anonymkode: bfea5...8de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg omgås ikke "menn" med den type bukser. 

Anonymkode: df2ac...f9b

AnonymBruker
Skrevet

Nope. 

Anonymkode: b97c5...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vemmes om jeg får et glimt. 🤮

Anonymkode: 3f9f4...e1f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis en mann er jævlig digg så ser jeg automatisk der, men det er sjelden jeg har sett en mann her til lands der det har fristet, det har muligens skjedd en gang og to de siste 10 årene liksom. 

Anonymkode: 1493c...cf8

Ikke mange menn som er digge sa😂 En til to menn de 10 siste år, da er det ikke mange som er digge og fristende.

Skrevet

Tror nok de fleste menn prøver å skjule kulen i buksa, av ren høflighet og respekt for omgivelsene..
Det å stå frem som en gyngende trehest for å fremheve kulen, tror jeg også kvinner vet hvilken fyr de har foran seg😅
Men men.. noen kvinner viser stolt frem sin bollemus også.. takk👏

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes menn er ekle.

Anonymkode: 1b355...634

Skrevet

Nei. Har kun øyne for kjæresten min. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hæ? Nei, jeg har ingen interesse av å se på skrittet til andre mennesker, så det gjør jeg ikke. Uhøflig er det også.

Anonymkode: 4d61e...a09

Da vet du jo svaret.

Anonymkode: 890bd...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov er det ikke mange menn som går kledt sånn. 

Anonymkode: 52cfc...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi oppfordrer meg til å gå meg tights av den grunnen. Men vet at alle er ikke slik. Hun er nok litt over gjennomsnittlig glad i den den delen av meg, og er den eneste som sår nyte den. 

Anonymkode: 755c1...3fb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov at den kroppsmalte treningsmoten for kvinner ikke har slått like godt an hos menn i hvert fall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
B87C skrev (19 timer siden):

Ja, men ikke fordi jeg vil 🤣 det bare skjer, eller det vil si jeg stirrer ikke direkte på, men ser det i synsfeltet liksom 🤣🫣 og det er like fælt hver gang 😅

Så du liker ikke det du ser? Det er jo helt naturlig med litt dyriske instinkter. 

Anonymkode: c2dbc...558

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes faktisk penis er stygt, og vil helst ikke se den. Jeg har inntrykk av at veldig mange damer syntes penis er mindre pent, og at det er hovedsaklig mannen som er opptatt av den. 

Anonymkode: ed69f...c3d

AnonymBruker
Skrevet

Eh..nei

Anonymkode: 18de1...7fb

Skrevet

Pussig at kvinners skritt i denne sammenhengen får betegnelsen kameltå, mens menns er kronjuveler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg syntes faktisk penis er stygt, og vil helst ikke se den. Jeg har inntrykk av at veldig mange damer syntes penis er mindre pent, og at det er hovedsaklig mannen som er opptatt av den

Anonymkode: ed69f...c3d

Det er det i hvert fall ingen tvil om, 99 av 100 tråder om emnet startes av menn. Eneste "kvinne" som bryr seg er Gerd52. Hvor blir det forresten av "henne", side 2 allerede uten kommentarer om noe glinsende svart. Bør vi sende ut savnet-melding?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...