AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #1 Skrevet 25. oktober 2025 Er det noen som har vært i Sevilla (Spania), i eller rundt juletider? Hvordan var temperaturen ute og været for øvrig? Er det mye turister der da? Anonymkode: 72fce...1c2
TheLegendBellaGoth Skrevet 28. oktober 2025 #2 Skrevet 28. oktober 2025 Vi har ikke vært der, men vi har lyst til å reise dit en gang i Desember måned. Bra temperatur og greit vær for oss nordboere iflg. statistikk. Fint å ta en guidet tur til Gibraltar en dag også derfra. Sevilla topper noen lister på hvor det er mest julestemning i Europa har jeg sett, men det kommer nok helt ann på hvilken liste én ser på da. Vi har vært i Lisboa, Portugal som ikke er så langt i fra Sevilla i Desember måned for noen år siden og det var en drøm, nydelig! De vet virkelig å feire jul der 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 #3 Skrevet 30. oktober 2025 TheLegendBellaGoth skrev (På 29.10.2025 den 0.19): Vi har ikke vært der, men vi har lyst til å reise dit en gang i Desember måned. Bra temperatur og greit vær for oss nordboere iflg. statistikk. Fint å ta en guidet tur til Gibraltar en dag også derfra. Sevilla topper noen lister på hvor det er mest julestemning i Europa har jeg sett, men det kommer nok helt ann på hvilken liste én ser på da. Vi har vært i Lisboa, Portugal som ikke er så langt i fra Sevilla i Desember måned for noen år siden og det var en drøm, nydelig! De vet virkelig å feire jul der Tusen takk. Hva med Torrevieja? Har du erfaring derfra? Ts Anonymkode: 72fce...1c2
TheLegendBellaGoth Skrevet 31. oktober 2025 #4 Skrevet 31. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 21.20): Tusen takk. Hva med Torrevieja? Har du erfaring derfra? Ts Anonymkode: 72fce...1c2 Jeg har ingen erfaring derfra dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #5 Skrevet 1. november 2025 Vi var der i jula i fjor. 22.-26.des. temperaturen var rundt 20-25 på dagtid, 12-15 på kvelden. På dagen kunne vi gå i kortermet, hadde med cardigan, lett jakke når sola ikke var fremme. Men det var den stortsett hele tiden. De lokale gikk i store vinterjakker Det var en del turister men absolutt ikke overfylt noen steder. Vi elsket å være der da og vurderer det i år igjen. Sevilla var et av våre stopp i spania på 14 dagers tur og var det stedet jeg likte best. Hvis dere er der på julaften, husk å bestille bord da det meste er stengt. Det er også lagt opp til spesielle menyer den kvelden. Ellers var alt åpent som vanlig andre dager. Anonymkode: 8af11...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2025 #6 Skrevet 1. november 2025 AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 21.20): Tusen takk. Hva med Torrevieja? Har du erfaring derfra? Ts Anonymkode: 72fce...1c2 Det er to ganske vidt forskjellige steder... Hva ønsker du med turen, egentlig? Uansett. Været begge steder kan svinge en god del. Man kan risikere kjølige temperaturer og mye vind. Men kan også få vær som tilsvarer en ok Norsk sommer. Anonymkode: 9ea8e...540
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #7 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 7.25): Det er to ganske vidt forskjellige steder... Hva ønsker du med turen, egentlig? Uansett. Været begge steder kan svinge en god del. Man kan risikere kjølige temperaturer og mye vind. Men kan også få vær som tilsvarer en ok Norsk sommer. Anonymkode: 9ea8e...540 Remote jobbing og utendørs trening Anonymkode: 72fce...1c2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #8 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Remote jobbing og utendørs trening Anonymkode: 72fce...1c2 Om det er eneste målet så er det jo bare å dra til det stedet som har best flyforbindelse. Anonymkode: 9ea8e...540 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2025 #9 Skrevet 3. november 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Om det er eneste målet så er det jo bare å dra til det stedet som har best flyforbindelse. Anonymkode: 9ea8e...540 Er det jeg vil bruke mest tid på, men selvfølgelig også restaurant, kafé, bar, gå turer, kikke i butikker Anonymkode: 72fce...1c2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #10 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det jeg vil bruke mest tid på, men selvfølgelig også restaurant, kafé, bar, gå turer, kikke i butikker Anonymkode: 72fce...1c2 Da synes jeg Sevilla passer perfekt. Du kan også vurdere Malaga, veldig fint der og, men er hakket varmere i Sevilla. Anonymkode: 8af11...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #11 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da synes jeg Sevilla passer perfekt. Du kan også vurdere Malaga, veldig fint der og, men er hakket varmere i Sevilla. Anonymkode: 8af11...9d7 Takk for tips ☺️ Anonymkode: 72fce...1c2
mimifin72 Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar 4. år på rad i Spania i desember/januar. Nærmere Torrevieja enn Sevilla. På dagen går vi i shorts, på kvelden tar vi på jakker. Enkelte dager regner det, andre dager er det varmt. Ikke mange turister, men utrolig mange ikke-spanske som eier/leier hus og tilbringer juleferien i Spania
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar Var ikke i Sevilla rundt juletider, men på tidlig høsten, for en helt fantastisk nydelig by! Jeg forelsket meg helt, og lengter veldig tilbake. Blir uten tvil en by jeg må besøke flere ganger. Anonymkode: 352af...f8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå