Gå til innhold

Sport1 på St. Hanshaugen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hatt tatt buss som kjører forbi St hanshaugen i 3 år nå. I løpet av denne tiden så har Sport1-butikken hatt tømmesalg ørten ganger :ler: Husker det var en interiørbutikk (også på st. hanshaugen) som hadde konkurssalg flere ganger årlig, men den gikk visst konkurs til sist ;)

Er dette lov egentlig? Jeg er bare litt nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Aner ikke, men har tenkt det samme som deg. Jeg var på opphørssalg der før jul for 1,5 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der har de holdt på med å minst sju år! Kjøpte meg fine fjellski der i forgårs, forresten - og det meste vi har av sportsutstyr er kjøpt der til svært lave priser. Jeg tror eieren driver og kjøper opp varepartier som han selger redusert. Grei butikk å ha i nærheten,det.

Husker interiørbutikken også! Har mer sans for den tyrkiske grønnsakshandleren som har overtatt lokalene.

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne butikken skal gå over til en annen kjede enn Sport 1. Det er kanskje derfor de tømmer butikken og gjør om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samme med Scorpius Interiør i Sannergata.

De har vel hatt opphørsalg/alt skal tømmes omtrent siden de åpnet.

Det begynner å bli noen år siden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Når det er snakk om opphørssalg, så er kravet at noe skal opphøre - fortrinnsvis butikken. Var en runde på dette i media for noen år siden.

Når det gjelder tømmesalg og omgjøringssalg, så kan de ha det så ofte de vil. De skriver ikke hva de vil tømme - kanskje det er lagerhylla for hvite tennissokker og samtidig har de slag i resten av butikken. Det samme gjelder omgjøringssalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...