Gjest Anonym Jente Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg er 14 år nå og søker deres hjelp. Jeg er 1.40 høy og veier 78 kilo. Jeg sliter veldig med dette, siden folk mobber meg, og jeg har få venner, bare to som jeg kan stole på. I helga var det klassetur ut i skogen og jeg måtte som vanlig sove alene i telt på grunn av min massive størelse. I butikken blir jeg også mobbet, av folk jeg ikke engang kjenner, kommentarer som "sjokoladehyllen er den veien" o.l. hvis jeg er nærme grønnsakshyllen. Alt jeg vil er jo bare å leve normalt, og siden jeg har prøvd alt mulig, piller, fasting og dietter, ser jeg ikke annen utvei enn å bare gjøre det slutt. Jeg har ikke noe å leve for, mamma stakk etter at pappa fortalte at han var homofil, søstra mi er på avvenning etter at hun ble funnet med flaska... broren min hater meg, og prøvde en gang å drepe meg (NEI JEG TULLER IKKE!!!) så hva har jeg å leve for? Jeg håper dere kan hjelpe meg, VÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scorpina1983 Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Hva fae. er det dere tenker med? Ser dere ikke at denne jenta er på kanten med seg selv? Jeg spør dere om en ting; Hva er et menneske verdt i deres øyne? Når dere svarer slik så er det tydelig at det er dere som er problemet. At dere har samvittighet til å gjøre noe sånt!!! Ha<r dere nok IQ til å se at dere kan ødlegge ei jente ved å bryte henne ned når hun ber så sårt om råd og støtte? Til jenta vil jeg si at du bør be om å få hjelp av noen profersjonelle. En psykolog som har erfaring. Husk: Det er ingen skam å gå til psykolog. Som regel er de som går til behandlig mye mer smartere enn de andre. Du utvikler personligheten og horrisonten din. Du må finne ut hvem du er inni deg. For all del, ikke bruk kniven på deg selv, da vinner de andre som mobber deg. Det vil du nok ikke! Det finnes håp, skal du se. Bare du finner de rette personene som du kan snakke med dette om. Jeg er ikke overvektig selv, men jeg vet hvordan det er å ikke føle seg elsket. Drit i de idiotene som har svart deg negativt, de er bare skremt av at du er tøff nok til å snakke om det. De håndterer ikke dette. Finn lyset, finn ihvertfall en ting som er positivt med livet ditt. En ting for hver dag i mellomtiden. Så prøver du å tenke mer positivt, det hjelper det også. Er det problemer i familien så må du nok prøve å starte en prosess der også, for å få ting bedre der. Scorpina1983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Vi kan hjelpe deg med tips om treningsprogram, oppskrifter, basert på hva vi selv liker og ikke liker - noen liker jogging, andre ikke etc. Men vi kan ikke være psykologen din her inne, Anonym Jente. Vi har simpelthen ikke den kompetansen som trengs til å takle selvmordstanker. Du bør absolutt kontakte lege og få hjelp både med kropp og sjel. Sjekk denne nettadressen: www.mentalhelse.no Tråden stenges. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg