Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat blitt med i HM Rowell.

Fikk nylig en mail om at vintermote-katalogen nærmer seg :overrasket: Har akkurat børstet støvet vekk fra solbrillene, og nå skal vi se på vinterklær...før denne vinteren er over?? My god, er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Det var tidlig. :overrasket: Jeg pleier å få høst-/vinterkatalogen mot slutten av sommeren og vår-/sommerkatalogen rundt juletider.

Gjest Tristessa
Skrevet

Fashionverden ligger alltid et år i forkant, men det er litt tidlig for vanlige dødelige å engasjere seg i vintermote enda. Synes jeg.

Skrevet

Forhåndskatalogene bruker å komme veldig tidlig. Jeg fikk vel sommerkatalogen i fjor høst, om jeg ikke husker feil.

Den vanlige katalogen (for de som ikke får forhåndskatalog), bruker å komme rett etter jul (sommerkatalogen) og i juli (høstkatalogen).

Så sånn sett kan det vel hende at forhåndskatalogen for høsten kommer snart, ja.

Gleder meg!! :hoppe:

Skrevet

Guri! Snart begynner de vel å dele ut gravstein-brosjyrer under dåpen også :overrasket:

Skrevet
Guri! Snart begynner de vel å dele ut gravstein-brosjyrer under dåpen også :overrasket:

:ler:

Kanskje HM planlegger en motekatalog for begravelse? Kiste-moter? hehe

Skrevet

Begynner å vente på denne forhåndskatalogen jeg nå... :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Når kommer denne katalogen da??

Jeg får stadig mailer fra H&M, men har ikke fått noen mail om denne katalogen. Men det fikk jeg ikke før jeg fikk vårens forhåndskatalog heller. Da kom bare katalogen i postkassen.

*utålmodig*

:sjenert:

Endret av Ephemera
Skrevet

Hvem får forhåndskataloger?? Jeg er "vanlig kunde" og bestiller fra katalogen innimellom. Får jeg forhåndskatalog eller ei?

Skrevet
Hvem får forhåndskataloger?? Jeg er "vanlig kunde" og bestiller fra katalogen innimellom. Får jeg forhåndskatalog eller ei?

Vanskelig å si... Det virker som de bare plukker ut kunder som får den. Mulig det går litt på om man bestiller mye. Jeg har alltid fått forhåndskatalog. Før fikk jeg brev med en svarkupong som jeg måtte sende inn hvis jeg ville ha den, men vårens forhåndskatalog fikk jeg bare i postkassen.

Jeg har sendt en mail til HM Rowells og spurt om denne katalogen ;) Skal oppdatere dere når/hvis jeg får svar.

Skrevet

Ja du må oppdatere når du får svar.

Jeg har handla 4 ganger hos de allerede i år og for ca 1000 kr hver gang, så jeg vil ha forhåndskatalogen.

Skrevet

Jeg fikk både brev og mail om dette for tre uker siden. Hvis du går inn på HM og "min side" så skal det gå an å bestille den der (for noen i hvertfall). Jeg krysser alltid av der når jeg får denne berømte mailen. Fort, fort... bør bestilles innen 21.04 for å få 10% ;)

Skrevet
Jeg fikk både brev og mail om dette for tre uker siden. Hvis du går inn på HM og "min side" så skal det gå an å bestille den der (for noen i hvertfall). Jeg krysser alltid av der når jeg får denne berømte mailen. Fort, fort... bør bestilles innen 21.04 for å få 10% ;)

:hoppe:

Takk, takk!!!

Skrevet

Fant ikke noe om det på Min Side, jeg, så jeg ringte kundeservice hos H&M. Snakket med en heller lite blid dame, som sa at jeg ikke fikk katalogen dersom jeg ikke hadde fått tilbud om den :overrasket:

Jeg sa at jeg alltid hadde fått den før og om det ikke var mulig å få den? Hun hørte sikkert at jeg er kjøpeforstyrret og at dette var viktig for meg ;) så hun sa at hun skulle prøve å "legge meg inn" sånn at jeg fikk den.

Puh...

Kjenner på kroppen at det blir krise hvis jeg ikke får den :ler:

Og hva skulle jeg gjort uten dere jentene på KG??

:klem:

Skrevet

Hehe, da krysser vi fingrene for at dama ordna det ;)

*kjøpe kjøpe kjøpe* Jeg bestiller alltid masse og sender halvparten tilbake fordi jeg vil ha noe annet i stedet når klærne endelig kommer :ler:

Skrevet

Tror jeg får ringe de og, for den katalogen må jeg bare ha.

For jeg trenger masse nytt høst og vinter tøy.

Skrevet

Og nå har jeg fått svar på mailen min hvor det står at katalogen blir sendt ut i slutten av måneden her til de som har fått tilbudet og som har benyttet seg av det. Punktum finale.

:overrasket:

Akkurat nå synes jeg de har elendig service der. Dama jeg snakket med på telefonen idag var ganske så "muggen". Jeg jobber selv med kundeservice og vet veldig mye om det. Jeg er selv blid og hyggelig og får skryt for det på jobben... vel, en liten avsporing... Skulle tro jeg vekket denne dama midt i middagsluren eller ødela kaffepausen hennes. Er takknemlig for at hun skulle prøve å la meg få katalogen, men likevel. Og den mailen jeg fikk idag, synes jeg er knapp og sur. Hallo - jeg har vært kunde der i "alle år", har handlet mye der (selv om jeg også har returnert veldig mye... :sjenert: ) og jeg har alltid fått forhåndskatalogen før.

Har forfattet et svar på mailen jeg fikk, men vet ikke om jeg skal sende den...

Skrevet

Jeg har også vært kunde i "alle" år, og fått tilbud om forhåndskatalogen, men nå har jeg ikke fått det - skjønner ikke hvorfor. Men skjønner jo at det er dumt å etterlyse den.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har handla så mye av vår/sommer katalogen deres at får jeg ikke 10% tilbud på vinterkatalogen får de meg på teffelonen, og da vil ikke dama i andre enden være den sureste :sjarmor:

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Kontakt dem og etterlys tilbudet hele gjengen!!

Vi godtar ikke sånn forskjellsbehandling!! :sur:

Kan jo hende det er omslagsjakker i katalogen, til og med, og da trenger jeg å se dem , selv om det er lenge til høsten!!

For tenk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...