Bamseklemmer Skrevet 27. oktober #41 Skrevet 27. oktober Vegar Beideren skrev (1 time siden): De er absolutt ikke bifile, men kanskje en smule biseksuelle. Men de sier selv de er lesbiske som kan nyte en god mann nå og da. Tror de har bommet litt seksualundervisningen.. Lesbisk omhandler kun kvinner, da har de ikke et snev lyst eller interesse på et annet kjønn. Det samme som hetro og homo, som ikke har et snev lyst eller interesse på et annet kjønn enn det de søker etter. Bifil og biseksuell omhandler lyst og interesse med begge kjønn.. Enten det er romantisk eller av seksuell interesse. Ikke noe rart at Lesbiske reagerer på dette.. Det blir det samme som du er Hetero, og kan ha både romantiske følelser og sex med menn.. Hvilken legning har du da? 🫡 1 3
Flintis Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober (endret) Te- Presten skrev (På 26.10.2025 den 12.12): Folkens hele brukeren @Vegar Beideren er jo satire. Rart at så mange svarer «han» i fult alvor. Bare se over trådene og så ser dere at dette faktisk er litt vittig. Noen kaller det trolling eller ragebait. Han spiller jo på alle klisjeer og samtidig fordommer/forventninger ang mannlig seksualitet. Nja, det er vel problemstillingen som debatteres? Endret 27. oktober av Flintis 1 1
Vegar Beideren Skrevet 27. oktober Forfatter #43 Skrevet 27. oktober Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Tror de har bommet litt seksualundervisningen.. Lesbisk omhandler kun kvinner, da har de ikke et snev lyst eller interesse på et annet kjønn. Det samme som hetro og homo, som ikke har et snev lyst eller interesse på et annet kjønn enn det de søker etter. Bifil og biseksuell omhandler lyst og interesse med begge kjønn.. Enten det er romantisk eller av seksuell interesse. Ikke noe rart at Lesbiske reagerer på dette.. Det blir det samme som du er Hetero, og kan ha både romantiske følelser og sex med menn.. Hvilken legning har du da? 🫡 Da ville jeg vært bifil. Disse jentene har ikke noen romantiske følelser for meg. De liker bare å ha med en mann på sexen. Derfor jeg reagerte når du kalte de bifile. Bifile får romantiske følelser for begge kjønn, mens biseksuelle ja tenne seksuelt på begge. 2
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober (endret) Vegar Beideren skrev (48 minutter siden): Da ville jeg vært bifil. Disse jentene har ikke noen romantiske følelser for meg. De liker bare å ha med en mann på sexen. Derfor jeg reagerte når du kalte de bifile. Bifile får romantiske følelser for begge kjønn, mens biseksuelle ja tenne seksuelt på begge. Ja men det er kun bifile, som har en viss andel biseksuell lyst.. ellers har de jo vært klin Hetero, Lesbisk eller Homofil🫡 Konklusjon: Du er hetero.. kvinnene har en viss andel biseksuell, hvis du pulte begge to.. på papiret😅 Men men.. jeg forstår godt hva du mente.. det viktigste i hele HI er jo at dere koste dere👏Din heldiggris..🤭 Endret 27. oktober av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 17.53): Joda, det kan se selvfølgelig være. Pikk og dildo er ikke det samme. Lesbisk vil si at du ikke forelsker seg i menn. Man kan fint like å ha sex med en penis i ny og ne. Ja, dette er helt vanlig. Så. Anlig at de lesbiske som ikke har vært borti en penis har et eget navn. Fordi det motsatte er mest vanlig. Men hvorfor er det viktig om dette er vanlig praksis eller ei? Anonymkode: dfc18...e29 Biseksuell er noe annet enn lesbisk. Anonymkode: 6094d...30c
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober (endret) Te- Presten skrev (På 26.10.2025 den 12.12): Folkens hele brukeren @Vegar Beideren er jo satire. Rart at så mange svarer «han» i fult alvor. Bare se over trådene og så ser dere at dette faktisk er litt vittig. Noen kaller det trolling eller ragebait. Han spiller jo på alle klisjeer og samtidig fordommer/forventninger ang mannlig seksualitet. Du mener det er bedre å ty til personangrep, enn å være friskus og å skrive frittalende på seksualforumet? 🫡 Friskusen @Vegar Beideren bryter ikke retninglinjene.. men det gjør du med personangrep, og alle de som støtter innlegget ditt med likes.. Endret 27. oktober av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Te- Presten Skrevet 27. oktober #47 Skrevet 27. oktober Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Du mener det er bedre å ty til personangrep, enn å være friskus og å skrive frittalende på seksualforumet? 🫡 @Vegar Beideren bryter ikke retninglinjene.. men det gjør du med personangrep, og alle de som støtter innlegget ditt med likes.. Jeg har litt vanskelig for å ta dette alvorlig. Så du må gjerne forklare hva du tenker. Helt konkret hva slags mental akrobatikk gjør du for å få innlegget mitt (det du siterer) til å bli personangrep. 1 1 2
C8H10N4O2 Skrevet 27. oktober #48 Skrevet 27. oktober Lur Venn skrev (På 25.10.2025 den 8.55): Men hvorfor onanerer lesbiske damer med dildioer og ikke fleshlight🤔 Det som er tiltalende med et kvinnelig underliv er at dette underlivet helst sitter på et menneske jeg får nytelse av å gi nytelse. Å tafse eller sutte på en silikonreplika blir liksom ikke det samme 🥴 Hva man liker å gjøre med partner(e), og hva man liker å gjøre på egenhånd kan være vidt forskjellige ting. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #49 Skrevet 27. oktober Bamseklemmer skrev (1 time siden): Du mener det er bedre å ty til personangrep, enn å være friskus og å skrive frittalende på seksualforumet? 🫡 Friskusen @Vegar Beideren bryter ikke retninglinjene.. men det gjør du med personangrep, og alle de som støtter innlegget ditt med likes.. Det var ikke et eneste snev av personangrep i innlegget du siterte. Retningslinjene for hele KG gjelder også i seksualitetsforumet, så TS bryter faktisk en av retningslinjene for forumet: "Vi tillater ikke posting av innhold som består av: spam eller tulleinnlegg" Anonymkode: a0f40...9b4
Even Tuell Skrevet 27. oktober #50 Skrevet 27. oktober Vegar Beideren skrev (På 25.10.2025 den 8.18): Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene? Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig? Teoretisk har jeg ikke noe problem med å tro på at noen (kanskje ytterst få) lesbiske par kan ha lyst til å ha trekant med en mann.. for det er jo det de har. Dooog, denne historien har i mine øyne like mye troverdighet som en sekstilapp. 2
Even Tuell Skrevet 27. oktober #51 Skrevet 27. oktober Bamseklemmer skrev (19 timer siden): Tror de har bommet litt seksualundervisningen.. Lesbisk omhandler kun kvinner, da har de ikke et snev lyst eller interesse på et annet kjønn. Det samme som hetro og homo, som ikke har et snev lyst eller interesse på et annet kjønn enn det de søker etter. Bifil og biseksuell omhandler lyst og interesse med begge kjønn.. Enten det er romantisk eller av seksuell interesse. Ikke noe rart at Lesbiske reagerer på dette.. Det blir det samme som du er Hetero, og kan ha både romantiske følelser og sex med menn.. Hvilken legning har du da? 🫡 Det er ingenting ved mennesker som absolutt ... annet at absolutt ingenting er absolutt. Det finnes ingen lesbiske som er presis 100.0% lesbiske og ingen heterofile som er 100,0% hetero. Den menneskelige seksualiten er en skala (eller flere) og så havner man ett sted på den eller de skalaene ... til enhver gitt tid. Ting endrer seg over tid, med erfaringer, opplevelser og hva det nå måtte være. I den klassiske modellen hvor lesbiske er på ene siden og heterofile er på den andre, så er bifile et sted i midten. Men det er ikke sånn at en lesbisk automatisk blir bifil bare man prøver å ha sex med en mann, tar på en mann, tenker på en mann, undrer seg over hvordan det er å ha sex med en mann, under hvordan det er å ha sex med en spesifikk person .. som tilfeldigvis er en mann. Det er altfor firkanta og om du har sett litt rundt i naturen vil du fort se at 'firkantet' nærmest aldri finnes i naturen... om så i det hele tatt. Det er for enkelt å male verden i svart og hvitt ... særlig når man kan lage langt mer enn 50 nyanser av grå bare med de to fargene. ... men viktigst; hvorfor er det så sykt innmari utrolig over-viktig å sette folk i bås. Hva er greia med at alle tråder som har et snev at "samme kjønn" i seg ender opp i den samme kranglen om folk er bifile, homofile eller hva det nå er? Virker som at folk har en ulidelig trang til å stappe andre inn i bokser og definisjoner: du er ditt, han er datt. Hvis to kvinner sier de er lesbiske, men likevel har glede av sex med en mann innimellom. Hva fader i storhavet bryr det oss andre? Bare slutt med det. 1 1
Bamseklemmer Skrevet 28. oktober #52 Skrevet 28. oktober Even Tuell skrev (10 timer siden): ... men viktigst; hvorfor er det så sykt innmari utrolig over-viktig å sette folk i bås. Hva er greia med at alle tråder som har et snev at "samme kjønn" i seg ender opp i den samme kranglen om folk er bifile, homofile eller hva det nå er? Virker som at folk har en ulidelig trang til å stappe andre inn i bokser og definisjoner: du er ditt, han er datt. Hvis to kvinner sier de er lesbiske, men likevel har glede av sex med en mann innimellom. Hva fader i storhavet bryr det oss andre? Bare slutt med det. Lesbiske, Heterofile og Homofile setter seg selv i den båsen.. de bruker legning konsekvens på datingsider.. for å unngå kontakt med dem de ikke vil ha kontakt med. Vi beskytter oss mot gærninger, som ikke har respekt eller forstålse på legning😅
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #53 Skrevet 28. oktober Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Lesbiske, Heterofile og Homofile setter seg selv i den båsen.. de bruker legning konsekvens på datingsider.. for å unngå kontakt med dem de ikke vil ha kontakt med. Vi beskytter oss mot gærninger, som ikke har respekt eller forstålse på legning😅 Det smalt jaggu fra rette! Anonymkode: d0ccc...f57
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #54 Skrevet 28. oktober Even Tuell skrev (19 timer siden): Teoretisk har jeg ikke noe problem med å tro på at noen (kanskje ytterst få) lesbiske par kan ha lyst til å ha trekant med en mann.. for det er jo det de har. Nei. Det er ingen lesbiske som har lyst på sex med menn. Even Tuell skrev (18 timer siden): Det finnes ingen lesbiske som er presis 100.0% lesbiske og ingen heterofile som er 100,0% hetero. Selvsagt finnes det lesbiske og heterofile mennesker. For en absurd påstand. Anonymkode: 51f7f...1d0 2
Lur Venn Skrevet 28. oktober #55 Skrevet 28. oktober C8H10N4O2 skrev (På 27.10.2025 den 19.19): Det som er tiltalende med et kvinnelig underliv er at dette underlivet helst sitter på et menneske jeg får nytelse av å gi nytelse. Å tafse eller sutte på en silikonreplika blir liksom ikke det samme 🥴 Hva man liker å gjøre med partner(e), og hva man liker å gjøre på egenhånd kan være vidt forskjellige ting. Jeg er enig
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #56 Skrevet 28. oktober Det høres ut som de er bifile Anonymkode: f1dd1...846 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå