Gå til innhold

Lesbisk par som har sex med menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (9 timer siden):

Men hvorfor onanerer lesbiske damer med dildioer og ikke fleshlight🤔

Jeg tviler på at du egentlig er så dum som du gjør deg her, men i tilfelle jeg tar feil: Det er fordi en fleshlight fungerer dårlig på både klitoris og i vagina.
Selv om lesbiske ikke tenner på menn og peniser, har de fremdeles nerveender i underlivet som er deilig å stimulere. Skal man stimulere innvendig så må det noe avlangt til. Jeg tror nok dog de færreste lesbiske foretrekker dildoer som ser ut som peniser. 

TS har enten truffet damer som er bifile eller så er de ute etter spermen hans. Jeg holder helst en knapp på at TS dikter og lyver, og bare ragebaiter litt på lørdagskvelden.

Anonymkode: a0f40...9b4

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Joda, det kan se selvfølgelig være. 

Pikk og dildo er ikke det samme.

Lesbisk vil si at du ikke forelsker seg i menn. Man kan fint like å ha sex med en penis i ny og ne.

Ja, dette er helt vanlig. Så. Anlig at de lesbiske som ikke har vært borti en penis har et eget navn. Fordi det motsatte er mest vanlig.

Men hvorfor er det viktig om dette er vanlig praksis eller ei? 

Anonymkode: dfc18...e29

Lesbisk betyr damer som forelsker seg i og tenner på andre damer. Det du beskriver er bifil. Noen bifile tenner på begge kjønn, men forelsker seg i bare ett av kjønnene. 

Og nei, det er ikke vanlig at lesbiske par inviterer en mann med på sexen, like lite som at det er vanlig at homofile menn inviterer en dame med på sexen. Bifile mennesker, derimot, kan gjerne invitere med andre av både samme og motsatt kjønn.

Anonymkode: a0f40...9b4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Vegar Beideren skrev (10 timer siden):

Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. 
Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene?

Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig?

Få se da. 

AnonymBruker
Skrevet

#tingsomaldriskjedde

Anonymkode: 7364e...76c

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

#tingsomaldriskjedde

Anonymkode: 7364e...76c

Nettop. Dessuten, lesbiske par gidder jo nesten ikke å ha sex. 

Anonymkode: 0add2...e02

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om dette er tilfelle så er du veldig heldig 😇, alle menns drøm

Anonymkode: 0e36f...6c6

Jeg har hjulpet dem over en lengre periode, og nå har de tipset et annet lesbisk par de er venner med, så mulig jeg skal hjelpe dem også. Ryktene går hvis man behandler de bra. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (9 minutter siden):

Jeg har hjulpet dem over en lengre periode, og nå har de tipset et annet lesbisk par de er venner med, så mulig jeg skal hjelpe dem også. Ryktene går hvis man behandler de bra. 

😂😂😂😂

Anonymkode: d646a...1a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (17 timer siden):

tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig?

Vanskelig å si. Du må nok fortelle mer om dette store lemmet ditt som lesbiske ikke får nok av.

Anonymkode: b1822...e8b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er de bifile. Ingen lesbiske kvinner ønsker å ha sex med menn.

Anonymkode: 51f7f...1d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (17 timer siden):

Men hvorfor onanerer lesbiske damer med dildioer og ikke fleshlight🤔

De fleste lesbiske onanerer med fingrene, ikke dildoer.

Slutt å snakk på vegne av oss. Hilsen lesbisk kvinne.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da er de bifile. Ingen lesbiske kvinner ønsker å ha sex med menn.

De regner seg selv for å være 100% lesbiske, me de elsker følelsen av en ekte diger penis fremfor en stor gummidildo. Det er jo ikke uvanlig at lesbiske knuller hverandre med Stravinskijs, så aktiviteten liker de jo. De tenner ikke nødvendigvis på meg som individ, men på det jeg kan få de til å føle fysisk.  De liker god å ligge i 69 med hverandre, med jeg knuller den som ligger øverst. 
De ser nok på meg som en slags sexleketøy i deres lesbiske forhold, men vi er gode venner også, så jeg er ikke bare et objekt. 

AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (1 time siden):

De regner seg selv for å være 100% lesbiske, me de elsker følelsen av en ekte diger penis fremfor en stor gummidildo. Det er jo ikke uvanlig at lesbiske knuller hverandre med Stravinskijs, så aktiviteten liker de jo. De tenner ikke nødvendigvis på meg som individ, men på det jeg kan få de til å føle fysisk.  De liker god å ligge i 69 med hverandre, med jeg knuller den som ligger øverst. 
De ser nok på meg som en slags sexleketøy i deres lesbiske forhold, men vi er gode venner også, så jeg er ikke bare et objekt. 

Nei et objekt er du ikke, men mer en løgnhals som skryter på deg noe som ikke har skjedd!

Anonymkode: d0ccc...f57

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Vegar Beideren skrev (1 time siden):

Lesbiske ønsker ikke å ha sex med menn. På samme måte som heterofile menn ikke ønsker å ha sex med menn heller. Du har ingen kunnskap om lesbiske sitt sexliv – fordi da hadde du forstått at det du beskriver er umulig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nettop. Dessuten, lesbiske par gidder jo nesten ikke å ha sex. 

Anonymkode: 0add2...e02

Jeg er lesbisk og har sex hver dag

Anonymkode: 63020...943

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Lesbiske ønsker ikke å ha sex med menn. På samme måte som heterofile menn ikke ønsker å ha sex med menn heller. Du har ingen kunnskap om lesbiske sitt sexliv – fordi da hadde du forstått at det du beskriver er umulig.

De "lesbiske" er nok 100% bifile kvinner ja, for de er ikke et 1% lesbisk👏
Vi har jo tydelige regler for legninger, på den måten søker vi vår egen legning..
Jeg som er 100% hetero, søker jo ikke etter lesbiske. Respekten stopper meg, selv om de har det kjønnet som tiltrekker meg
Det at jeg bruker % er jo bare for å markere.. men 100%, betyr bare at jeg 0% andre legninger. 

Som du ser.. det blir bare klabb og babb.. når noen blander legning og tenning, eller tenner på feil legning..🫡

• Liker 3
Skrevet
Vegar Beideren skrev (12 timer siden):

Å Du er en edel hvit rytter som ofrer alt for jomfruer i nød!

Skrevet

Folkens hele brukeren @Vegar Beideren er jo satire. Rart at så mange svarer «han» i fult alvor. Bare se over trådene og så ser dere at dette faktisk er litt vittig. Noen kaller det trolling eller ragebait. Han spiller jo på alle klisjeer og samtidig fordommer/forventninger ang mannlig seksualitet.

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 17.55):

Dildo med cyberskin er temmelig likt originalen. Og som stap-on på en kvinne, så kan vi holde på så lenge jeg vil, og ikke så lenge han holder ut ;) 

Hvor får man kjøpt det?

Anonymkode: 3d572...2d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 17.55):

Dildo med cyberskin er temmelig likt originalen. Og som stap-on på en kvinne, så kan vi holde på så lenge jeg vil, og ikke så lenge han holder ut ;) 

Bør man bruke kondom utenpå cyberskin dildoer?

Anonymkode: 03278...a50

Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

De "lesbiske" er nok 100% bifile kvinner ja, for de er ikke et 1% lesbisk👏
Vi har jo tydelige regler for legninger, på den måten søker vi vår egen legning..
Jeg som er 100% hetero, søker jo ikke etter lesbiske. Respekten stopper meg, selv om de har det kjønnet som tiltrekker meg
Det at jeg bruker % er jo bare for å markere.. men 100%, betyr bare at jeg 0% andre legninger. 

Som du ser.. det blir bare klabb og babb.. når noen blander legning og tenning, eller tenner på feil legning..🫡

De er absolutt ikke bifile, men kanskje en smule biseksuelle. Men de sier selv de er lesbiske som kan nyte en god mann nå og da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...