Vegar Beideren Skrevet 25. oktober #1 Skrevet 25. oktober Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene? Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Da er de ikke lesbiske. Anonymkode: 6094d...30c 9 10
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #3 Skrevet 25. oktober Det er slik lesbiske damer sier når de vil ha baby og ikke orker å stå i kø for donorsperm. Det er også mye billigere å lure en en mann på denne måten, både her og nå, og på lang sikt dersom de bestemmer seg for å kreve barnebidrag (noe de fleste ikke gjør før det evt blir brudd mellom de to, og den biologiske moren blir alenemor, da er det plutselig lurt å oppgi barnefar ignorere bidrag) Anonymkode: 8ce4d...3b5 19 3
Lur Venn Skrevet 25. oktober #4 Skrevet 25. oktober Men hvorfor onanerer lesbiske damer med dildioer og ikke fleshlight🤔 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #5 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (49 minutter siden): Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene? Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig? Lesbiske skyr med og pikk som pesten! Det er derfor de velger å ha en kvinne som partner. Og når du i dette også direkte skryter av fin lille snopp på den måten du gjør, er det sædeles lite troverdig! Anonymkode: d0ccc...f57 7 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Skrevet 25. oktober Lur Venn skrev (19 minutter siden): Men hvorfor onanerer lesbiske damer med dildioer og ikke fleshlight🤔 Vet du hva fleshlight er? Hvordan skulle lesbiske onanere med det? Anonymkode: 20710...fc2 2 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #7 Skrevet 25. oktober Stemmer innlegget, får vi håpe at TS faktisk har stort lem. En uner alle kvinner, nå og i fremtiden, å kjenne hva en velutstyrt elsker kan gi av nytelse. Selv BUFFEN i forholdet har godt av å kjenne seg tatt, så hun vet hvordan jobben skal gjøres. Mener jeg alvor, ja, det er nok om saksing og mini peckers her på KG. La sterotypen stor kuk leve. Hilsen Hesten. Anonymkode: 37b5e...bf0 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #8 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stemmer innlegget, får vi håpe at TS faktisk har stort lem. En uner alle kvinner, nå og i fremtiden, å kjenne hva en velutstyrt elsker kan gi av nytelse. Selv BUFFEN i forholdet har godt av å kjenne seg tatt, så hun vet hvordan jobben skal gjøres. Mener jeg alvor, ja, det er nok om saksing og mini peckers her på KG. La sterotypen stor kuk leve. Hilsen Hesten. Anonymkode: 37b5e...bf0 Buffen er hunden min😂 Anonymkode: d9f6a...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (1 time siden): Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Hvor vanlig dette er vet jeg ikke, men vært litt inne i dette miløet og har hatt sex med et par lespiske damer (etter deres initiativ). Jeg har også observert/hørt at homofile menn har hatt sex med "lesper". Så kan man si at de ikke er homofile, men de definerer seg som 100 % homofile i alle fall. Som jeg har hevdet i en annen tråd så tror jeg at de færreste er 100 % det ene eller det andre og at de fleste befinner seg et eller annet på skalaen mellom homo/hetero-*. Arrester meg gjerne, men det er min mening og erfaring. Anonymkode: 8ffda...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #10 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (7 timer siden): meg og mitt store lem. Vi vet alle intensjonen med denne tråden og hvorfor du ikke bruker AB. Anonymkode: 7d121...576 7 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #11 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (7 timer siden): Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene? Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig? Om dette er tilfelle så er du veldig heldig 😇, alle menns drøm Anonymkode: 0e36f...6c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Skrevet 25. oktober Alle varianter finnes, så det finnes så klart damer der ute som kun forelsker seg i ett kjønn, men kan tenne seksuelt på begge kjønn. En penis gir jo nytelse på en helt annen måte enn noe annet, i hvert fall for meg (jeg er hetro, men allikevel). Anonymkode: 1c335...7a8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (9 timer siden): Jeg er heldig å ha blitt kjent med et lesbisk par som liker å ha besøk av en mann med jevne mellomrom. Det nyter jeg selv godt av. De sier de blir litt lei av plastbit gummi, og derfor trenger litt ekte saker å leke med sammen. Er det vanlig at lesbiske kvinner tenner på menn seksuelt? Pleier dere lesbiske å ha leker som er formet som mannlige kjønnsorgan, eller velger dere andre former på lekene? Min erfaring med disse kvinnene, er at de ikke forelsker seg i menn, men tenner veldig seksuelt på meg og mitt store lem. De får liksom ikke nok av den. Og så er det noe de har felles. En interesse de deler og nyter sammen. Er dette noe spesielt for dette paret, eller er det vanlig? Jeg tror hele KvinneGuiden nå har fått med seg hvilket ekstremt spennende sexliv du har 🙄 Anonymkode: 07edb...18b 12 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #14 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da er de ikke lesbiske. Anonymkode: 6094d...30c Joda, det kan se selvfølgelig være. Pikk og dildo er ikke det samme. Lesbisk vil si at du ikke forelsker seg i menn. Man kan fint like å ha sex med en penis i ny og ne. Ja, dette er helt vanlig. Så. Anlig at de lesbiske som ikke har vært borti en penis har et eget navn. Fordi det motsatte er mest vanlig. Men hvorfor er det viktig om dette er vanlig praksis eller ei? Anonymkode: dfc18...e29
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #15 Skrevet 25. oktober Jeg er lesbisk, og en del av miljøet. Har aldri hørt om lesbiske par som inviterer med seg en mann for nytelse. Kjenner et par som har lurt med seg en mann for å bli gravide, og et par hvor begge var bifile som gjorde det for spenningens skyld. Kan godt hende det er vanlig andre steder, men ikke i min omgangskrets. Jeg selv kunne feks aldri tenkt meg dette. Anonymkode: d646a...1a3 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #16 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, det kan se selvfølgelig være. Pikk og dildo er ikke det samme. Lesbisk vil si at du ikke forelsker seg i menn. Man kan fint like å ha sex med en penis i ny og ne. Ja, dette er helt vanlig. Så. Anlig at de lesbiske som ikke har vært borti en penis har et eget navn. Fordi det motsatte er mest vanlig. Men hvorfor er det viktig om dette er vanlig praksis eller ei? Anonymkode: dfc18...e29 Dildo med cyberskin er temmelig likt originalen. Og som stap-on på en kvinne, så kan vi holde på så lenge jeg vil, og ikke så lenge han holder ut  Anonymkode: d646a...1a3 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #17 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Stemmer innlegget, får vi håpe at TS faktisk har stort lem. En uner alle kvinner, nå og i fremtiden, å kjenne hva en velutstyrt elsker kan gi av nytelse. Selv BUFFEN i forholdet har godt av å kjenne seg tatt, så hun vet hvordan jobben skal gjøres. Mener jeg alvor, ja, det er nok om saksing og mini peckers her på KG. La sterotypen stor kuk leve. Hilsen Hesten. Anonymkode: 37b5e...bf0 Jeg har aldri foretrukket en stor penis. Hvilken nytelse? Jo, det kan man spørre seg da alt jeg får er "stappa pølse" feeling og uavhengig av mengde glidemiddel, blir jeg sår etterpå. Nei,. heldigvis noen år siden sist store penis, og mange fler vil det bli.  Anonymkode: dfc18...e29 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #18 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dildo med cyberskin er temmelig likt originalen. Og som stap-on på en kvinne, så kan vi holde på så lenge jeg vil, og ikke så lenge han holder ut  Anonymkode: d646a...1a3 Bare å finne noen som klarer å holde igjen det. Jeg har aldri funnet noe som matcher følelsen av penis. Fant derimot en som kan styre orgasmen sin, og da blir det kjapt noen timer. Holder ut lenger enn meg, for å si det sånn 😅 Anonymkode: dfc18...e29
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #19 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bare å finne noen som klarer å holde igjen det. Jeg har aldri funnet noe som matcher følelsen av penis. Fant derimot en som kan styre orgasmen sin, og da blir det kjapt noen timer. Holder ut lenger enn meg, for å si det sånn 😅 Anonymkode: dfc18...e29 Kan godt være. Men i tillegg henger denne penisen fast i en mann, og menn er ikke spesielt attraktive for de fleste lesbiske. Anonymkode: d646a...1a3 4
Virrevirrevapp Skrevet 25. oktober #20 Skrevet 25. oktober Ok. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet du hva fleshlight er? Hvordan skulle lesbiske onanere med det? Anonymkode: 20710...fc2 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå