Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker serien godt, deilig at det ikke skjer så mye synes jeg. Savner ikke drama og intriger. Men er spent på Inga etterhvert, om hennes holdning vil skape litt gnisninger i gruppa etterhvert. Det var vondt å se den dårlige kjemien mellom henne og Hedvig i siste episode. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mala_L skrev (13 timer siden):

Liker serien godt, deilig at det ikke skjer så mye synes jeg. Savner ikke drama og intriger. Men er spent på Inga etterhvert, om hennes holdning vil skape litt gnisninger i gruppa etterhvert. Det var vondt å se den dårlige kjemien mellom henne og Hedvig i siste episode. 

Også sitter Inga og sier at hun og Hedvig ikke er venner, og ikke har noe å bonde over. Det kunne hun jo ha spart seg…

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med at Inga klager? I den siste episoden er jo hun bare strålende fornøyd hele veien, mens mange andre klager over vondter og at det er tungt og alt mulig. Og det at hun sier at Hedvig er en partner: hun sier jo at hun er en GOD partner, og at selv om de er ulike og sikkert ikke hadde blitt venner ellers (det er da helt legitimt å si), så samarbeider de godt og ser fram mot felles mål. 

Jeg syns det virker som alt Inga sier tolkes i verste mening her. Hun prater jo om hvor flott det er på fjellet, hun tar i et tak og graver når de andre er slitne og generelt drar mer enn sin bit av lasset uten å syte over det. 

Og ja, hun virket gretten over det med 17. mai, men det er kanskje greit å vente til den episoden faktisk kommer før man dømmer, det var jo bare noen sekunders klipp. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Gliffy skrev (På 2.11.2025 den 19.06):

Å antyde at det ikke er mulig å si hvilket kjønn Inga er har ingenting med saken å gjøre og er bare ufint. 

Da tror jeg man trenger nye briller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...