Perine Skrevet 24. oktober #1 Skrevet 24. oktober (endret) Denne begynte på nrk i dag: Ekspedisjonen: Disse kjendisene skal bestige Denali, verdens kaldeste fjell – NRK Presse – Pressemeldinger, - bilder og kontaktinformasjon Endret 24. oktober av Perine 1 1
Vernis Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Har sett første episode. Likte den! Kommer til å følge med😃 2
Vesi Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Skal følge med her ja. Interessant program med spennende folk. Men Tete kan kan godt få mindre taletid. Maken til mas. 4 1
Sh999 Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober Jeg likte første episode godt. Fin gjeng . Var det han ekspedisjons lederen som kastet opp på slutten av episoden der? Man jo være et mareritt å bli dårlig på en sånn tur 🫣
Perine Skrevet 26. oktober Forfatter #5 Skrevet 26. oktober De har vært utrolig gode til å forberede seg, masse trening og kunnskap. Godt gjort. Det ser ut som en kjempestor utfordring. Jeg har ikke fått med meg om det handler om konkurranse dem imellom, eller hvordan akkurat disse deltakerne ble valgt.
Vampyrina Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober Sh999 skrev (3 timer siden): Jeg likte første episode godt. Fin gjeng . Var det han ekspedisjons lederen som kastet opp på slutten av episoden der? Man jo være et mareritt å bli dårlig på en sånn tur 🫣 Vanskelig å si. Jeg trodde kanskje det var han legen. Det vil jo vise seg i neste episode 😃
Vampyrina Skrevet 26. oktober #7 Skrevet 26. oktober Perine skrev (1 time siden): De har vært utrolig gode til å forberede seg, masse trening og kunnskap. Godt gjort. Det ser ut som en kjempestor utfordring. Jeg har ikke fått med meg om det handler om konkurranse dem imellom, eller hvordan akkurat disse deltakerne ble valgt. Det er ingen konkurranse, men en ekspedisjon som de lager TV-serie av. Liker konseptet, for da blir det ikke sånn konspirasjoner eller allianser for å komme videre. Bare en gjeng som skal prøve å nå et mål sammen. 13 1
Gliffy Skrevet 26. oktober #8 Skrevet 26. oktober Jeg syns det er fint med den type reality som ikke dreier seg om å sette folk opp mot hverandre og lage drama. Men jeg er litt skeptisk til konseptet ekspedisjon. Ikke i programmet spesifikt, men dette med at rike mennesker absolutt skal opp på høye fjell og forsøple og utnytte lokalbefolkningen for å ha noe å skryte av. Syns det er litt usmakelig, de har jo ikke noe oppå der å gjøre egentlig. 4 3
Sh999 Skrevet 26. oktober #9 Skrevet 26. oktober Vampyrina skrev (23 minutter siden): Vanskelig å si. Jeg trodde kanskje det var han legen. Det vil jo vise seg i neste episode 😃 Han legen ble igjen og skulle reise med de i andre puljen. Så det kan ikke ha vært han. Men ja, blir spennende og se videre. Fatter ikke at de orker dette 😅 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. oktober #10 Skrevet 27. oktober Vesi skrev (På 26.10.2025 den 11.26): Skal følge med her ja. Interessant program med spennende folk. Men Tete kan kan godt få mindre taletid. Maken til mas. Jeg synes han og Espen er de mest underholdende å høre på. Anne og Harald har vi jo hørt mye 😅 1
Snurrevippen Skrevet 31. oktober #11 Skrevet 31. oktober Likte denne. Endelig noe som ikke handler om drama og typiske influensere. Flott og spektakulær natur er det også. Ser frem til resten 😊 3 1
Ti T Usen Skrevet 31. oktober #12 Skrevet 31. oktober Tror jeg hadde hatt problemer med å vært på ekspedisjon med Inga Strumke. Hun klarer jo ikke å si "hei" uten å blande inn noe politisk korrekt vissvass. 14
17.11 Skrevet 31. oktober #13 Skrevet 31. oktober Hadde fridd til Inga umiddelbar om jeg var lesbisk. For en dame. 1 1
Satellites Skrevet 1. november #14 Skrevet 1. november Gøy at man ser det så forskjellig. Jeg synes Inga er vanskelig å forholde seg til. Liker egentlig Lindmo, men har vært vel mye fokus på promp, bæsj og tiss. Ikke særlig å få rumpa til Rønneberg opp i trynet til lørdagspizzaen. 7 1 2
Gliffy Skrevet 1. november #15 Skrevet 1. november 17.11 skrev (På 31.10.2025 den 17.05): Hadde fridd til Inga umiddelbar om jeg var lesbisk. For en dame. Samme her ass! Hun er så sykt smart 1
Selkie Skrevet 2. november #16 Skrevet 2. november (endret) Inga har et stort ego og er alt for negativ, man bør ta hensyn og ikke drepe andres spirit når man er på tur. Jeg trodde først det var Inga Medbø fra "Norges Tøffeste", men hun har jo nydelig personlighet, så forsto jo etterhvert at det ikke var henne. Endret 2. november av Selkie 3 1 2
Snurrevippen Skrevet 2. november #17 Skrevet 2. november Satellites skrev (21 timer siden): Gøy at man ser det så forskjellig. Jeg synes Inga er vanskelig å forholde seg til. Liker egentlig Lindmo, men har vært vel mye fokus på promp, bæsj og tiss. Ikke særlig å få rumpa til Rønneberg opp i trynet til lørdagspizzaen. Enig. Synes hun ble i overkant fornærmet av amerikaneren. Han sa bare sin mening og hun gjorde det til en unødvendig transfobisk greie. Forstår ikke hva det er med enkelte kamerateam som absolutt skal filme rumpa til folk? Sett det i flere programmet og kunne godt vært foruten. Håper ikke hele ekspedisjonen får omgangssyke nå. Litt av en start på turen. 2 1
Gliffy Skrevet 2. november #18 Skrevet 2. november Snurrevippen skrev (1 minutt siden): Enig. Synes hun ble i overkant fornærmet av amerikaneren. Han sa bare sin mening og hun gjorde det til en unødvendig transfobisk greie. Forstår ikke hva det er med enkelte kamerateam som absolutt skal filme rumpa til folk? Sett det i flere programmet og kunne godt vært foruten. Håper ikke hele ekspedisjonen får omgangssyke nå. Litt av en start på turen. Han sa "jeg vet ikke hvilken do du går på", det er sykt frekt å si, og hadde ingenting med noe som helst av det de diskuterte å gjøre. Det er ekstremt frekt å si sånn ut av ingenting. 11
Snurrevippen Skrevet 2. november #19 Skrevet 2. november Gliffy skrev (Akkurat nå): Han sa "jeg vet ikke hvilken do du går på", det er sykt frekt å si, og hadde ingenting med noe som helst av det de diskuterte å gjøre. Det er ekstremt frekt å si sånn ut av ingenting. De snakket om hvorfor fjellet har endret navn og hva som får folk til å ønske å kalle det for det de gjør. Alt etter om de er demokrater eller republikanere og tok det som et eksempel for å få frem sitt poeng. Uansett ikke noe å henge seg opp i. Tåler man ikke at folk har ulike meninger så kan man vel aldri ha samtaler med folk, kan man vel? 2 1
Gliffy Skrevet 2. november #20 Skrevet 2. november Snurrevippen skrev (Akkurat nå): De snakket om hvorfor fjellet har endret navn og hva som får folk til å ønske å kalle det for det de gjør. Alt etter om de er demokrater eller republikanere og tok det som et eksempel for å få frem sitt poeng. Uansett ikke noe å henge seg opp i. Tåler man ikke at folk har ulike meninger så kan man vel aldri ha samtaler med folk, kan man vel? Han kunne jo holdt seg til å si sin mening om navnet til fjellet. Å antyde at det ikke er mulig å si hvilket kjønn Inga er har ingenting med saken å gjøre og er bare ufint. Og hun tålte jo at han hadde en annen mening, men hun syntes han var ubehøvla, noe han også var. Det er jo også en mening det er lov til å ha. 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå