Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Jeg har helt greit med blødning de første dagene, og veldig lite de siste, da er det nesten bare sånn brunt gørr. Ellers er jeg litt tørr av og til, så bruker glidekrem for å få inn tampongen, men finnes det ikke noen tamponger som har en bedre og glattere tupp enn OB (bruker de gule nå, har de oppsugningsevne?), og har god oppsugningsevne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 30. mars 2006 #2 Del Skrevet 30. mars 2006 Alle tamponger har oppsugningsevne.. Jeg liker always tampongene bedre enn OB, blandt annet fordi jeg synes de er lettere å få inn. Jeg bruker også forskjellige størrelser på de forskjellige dagene, på grunn av at jeg ikke blør like mye gjennom hele mensturasjonen. Prøv deg frem med de forskjellige merkene du, det er nok det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 30. mars 2006 #3 Del Skrevet 30. mars 2006 Og hvis du blør veldig lite de siste dagene klarer du deg kanskje med bare et truseinnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #4 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva heter den minste av Always sine tambonger? Åssen farge har pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #5 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva heter den minste av Always sine tambonger? Åssen farge har pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. mars 2006 #6 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Bruker du tampong med for god oppsugingsevne suger den opp skjedens naturlige fuktighet og. De gule er vell de minste, og du merker vell om de har god nok oppsugingsevne for deg hvis det er de du bruker nå? Kanskje prøve med truseinnlegg hvis du ikke blør så mye? Så beholder skjeden sin naturlige flora. Endret 30. mars 2006 av Blålyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 30. mars 2006 #7 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva heter den minste av Always sine tambonger? Åssen farge har pakken? ← Den minste Always tampongen har også gul pakke, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #8 Del Skrevet 30. mars 2006 du kan jo prøve tampongen Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 30. mars 2006 #9 Del Skrevet 30. mars 2006 O.b light flow (veldig lys blå) er mindre enn den gule. Ser den skjelden i butikker, men de har den på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 30. mars 2006 #10 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg syns Tampax er fin i og med at den har innforingshylse! Tror ob kommer med det snart og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #11 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg syns Tampax er fin i og med at den har innforingshylse! Tror ob kommer med det snart og! ← Det håper jeg! Tampax er jeg egentlig ikke så begeistret for, blør alltid igjennom, så må ha bind i tillegg (og ja, jeg bruker den støreste jævelen), men ingen av mine venninner sliter med OB (og jeg sliter med ob fordi jeg ikke vil "oppi der") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 31. mars 2006 #12 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg så reklame for det på svensk tv3, da er det vel bare et tidsspørsmål for det kommer til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. april 2006 #13 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg bruker den minste tampaxen, og er ikke i nærheten av å fylle den opp i løpet av en dag. OB synes jeg rett og slett er smertefullt! Jeg synes egentlig det er litt vondt med tampong i det hele tatt, så jeg bruker bare truseinnlegg gjennom hele greia. Prisen for små, korte blødninger er riktig nok smerter fra Ellers har jeg også hørt om de Ellen tampongene, men jeg har en venninne som heter Ellen.. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 1. januar 2012 #14 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg blør veldig mye, og har aldri brukt tampong før, men jeg begynner å bli dritt lei av bind, hva mener dere jeg burde gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 1. januar 2012 #15 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg blør veldig mye, og har aldri brukt tampong før, men jeg begynner å bli dritt lei av bind, hva mener dere jeg burde gjøre Bruk tampong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enmederfaring Skrevet 1. januar 2012 #16 Del Skrevet 1. januar 2012 Tampax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 1. januar 2012 #17 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, det skjønte jeg, men hvilken farge og hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå