Gå til innhold

Hvilke tamponger er best..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Jeg har helt greit med blødning de første dagene, og veldig lite de siste, da er det nesten bare sånn brunt gørr. :ler: Ellers er jeg litt tørr av og til, så bruker glidekrem for å få inn tampongen, men finnes det ikke noen tamponger som har en bedre og glattere tupp enn OB (bruker de gule nå, har de oppsugningsevne?), og har god oppsugningsevne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle tamponger har oppsugningsevne.. Jeg liker always tampongene bedre enn OB, blandt annet fordi jeg synes de er lettere å få inn. Jeg bruker også forskjellige størrelser på de forskjellige dagene, på grunn av at jeg ikke blør like mye gjennom hele mensturasjonen.

Prøv deg frem med de forskjellige merkene du, det er nok det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du tampong med for god oppsugingsevne suger den opp skjedens naturlige fuktighet og.

De gule er vell de minste, og du merker vell om de har god nok oppsugingsevne for deg hvis det er de du bruker nå?

Kanskje prøve med truseinnlegg hvis du ikke blør så mye? Så beholder skjeden sin naturlige flora.

Endret av Blålyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter den minste av Always sine tambonger? Åssen farge har pakken?

Den minste Always tampongen har også gul pakke, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.b light flow (veldig lys blå) er mindre enn den gule. Ser den skjelden i butikker, men de har den på H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg syns Tampax er fin i og med at den har innforingshylse! Tror ob kommer med det snart og!

:hoppe: Det håper jeg! Tampax er jeg egentlig ikke så begeistret for, blør alltid igjennom, så må ha bind i tillegg (og ja, jeg bruker den støreste jævelen), men ingen av mine venninner sliter med OB (og jeg sliter med ob fordi jeg ikke vil "oppi der")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg bruker den minste tampaxen, og er ikke i nærheten av å fylle den opp i løpet av en dag. OB synes jeg rett og slett er smertefullt!

Jeg synes egentlig det er litt vondt med tampong i det hele tatt, så jeg bruker bare truseinnlegg gjennom hele greia.

Prisen for små, korte blødninger er riktig nok smerter fra :frustrert::sinna::twisted::kjempesinna:

Ellers har jeg også hørt om de Ellen tampongene, men jeg har en venninne som heter Ellen.. :grine2: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Annonse

Gjest Anonym

Jeg blør veldig mye, og har aldri brukt tampong før, men jeg begynner å bli dritt lei av bind, hva mener dere jeg burde gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg blør veldig mye, og har aldri brukt tampong før, men jeg begynner å bli dritt lei av bind, hva mener dere jeg burde gjøre

Bruk tampong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...